دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بروزرسانی جدید Moto X استفاده از دستورات صوتی در حالت Sleep را نیز ممکن می‌کند - علی‌رغم امکانات خوبی که موتوایکس دارد، تلفن‌هوشمند موتورولا قیمت بسیار پایینی دارد که آن را تبدیل به یکی از بهترین تلفن‌های هوشمند میان‌رده‌ی بازار کر

علی‌رغم امکانات خوبی که موتوایکس دارد، تلفن‌هوشمند موتورولا قیمت بسیار پایینی دارد که آن را تبدیل به یکی از بهترین تلفن‌های هوشمند میان‌رده‌ی بازار کر

علی‌رغم امکانات خوبی که موتوایکس دارد، تلفن‌هوشمند موتورولا قیمت بسیار پایینی دارد که آن را تبدیل به یکی از بهترین تلفن‌های هوشمند میان‌رده‌ی بازار کرده است. گوگل با ارائه‌ی بروزرسانی‌ دیگری برای این تلفن‌هوشمند، امکان استفاده از موتوایکس را با استفاده از دستورات صوتی، سهل‌تر از قبل کرده است.

کاربران تلفن‌هوشمند موتوایکس موتورولا قادرند از این پس با استفاده از دستورات صوتی کدهای امنیتی موجود در تلفن‌هوشمند خود را نیز وارد کنند. بروزرسانی منتشر شده برای اپلیکیشن کنترل صوتی این تلفن‌هوشمند، این قابلیت را در اختیار کاربران موتوایکس قرار می‌دهد تا بدون نیاز به لمس صفحه‌ی نمایش، پین‌کد لازم برای ورود به تلفن‌هوشمند را وارد کنند.

در صورتی که از بابت لو رفتن گذرواژه‌های خود نگران نباشید، می‌توانید از پیام‌های شخصی خود، بدون لمس تلفن‌هوشمند مطلع شوید. حتی دیگر نیازی به باز کردن قفل صفحه‌ی نمایش نیز وجود ندارد، چراکه بروزرسانی جدید انجام شده برای دستورات صوتی گوگل Now، قابلیت استفاده از دستورات صوتی را در حالت قفل بودن صفحه‌ی نمایش و Sleeping نیز در اختیار کاربران قرار داده است.

در صورتی که از اندروید 4.4 کیت‌کت استفاده می‌کنید قادر خواهید بود تا از این بروزرسانی استفاده کنید، در غیر این صورت باید Touchless Control را از گوگل‌پلی دانلود کنید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits