دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
اعلام زمان رسمی عرضه نسخه پیش نمایش ویندوز 9
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
اعلام زمان رسمی عرضه نسخه پیش نمایش ویندوز 9 - ایتنا- حدود 6هفته دیگر سیستم عامل جدید مایکروسافت-اعلام-زمان-رسمی-عرضه-نسخه-نمایش

دلگرم- حدود 6هفته دیگر سیستم عامل جدید مایکروسافت به دست علاقه مندانش می‌رسد.

اعلام زمان رسمی عرضه نسخه پیش نمایش ویندوز 9

مایکروسافت تایید کرده که پیش نمایش جدیدترین نسخه از ویندوز موسوم به ویندوز ۹ را ۳۰ سپتامبر یعنی حدود شش هفته دیگر در معرض دید علاقمندان قرار می‌دهد.

به گزارش دلگرم به نقل از فارس به نقل از تاپ تک نیوز، مایکروسافت تایید کرده که پیش نمایش جدیدترین نسخه از ویندوز موسوم به ویندوز ۹ را ۳۰ سپتامبر یعنی حدود شش هفته دیگر در معرض دید علاقمندان قرار می دهد.

این ویندوز با اسم کد Threshold دارای ویژگی هایی است که به گفته مایکروسافت آن را از نسخه های قبلی این سیستم عامل متمایز می سازد. انتظار می‌رود نسخه نهایی و با ثبات این سیستم عامل در اوایل سال ۲۰۱۵ در دسترس علاقمندان قرار بگیرد.

کارشناسان می گویند مهم ترین نکته در این زمینه ضرورت طراحی یک رابط کاربری پیشرفته و مخاطب پسند است. زیرا مایکروسافت در سال های اخیر بیش از هر چیز به علت عرضه ویندوزهایی با رابط های کاربری نامناسب و تاحدی گیج کننده ضربه خورده است.

ویندوز ۸ و نسخه به روز شده آن یعنی ویندوز ۸.۱ تنها ۱۲.۵۴ درصد از بازار ویندوز را به خود اختصاص داده اند و سهم آنها از بازار مذکور در یک ماه اخیر برای اولین بار به میزان ۰.۰۶ درصد کاهش نشان می دهد.

در مقابل ویندوز ۷ هنوز ۵۱.۲۲ درصد از بازار رایانه های شخصی را در اختیار دارد. جالب آنکه ویندوز ۱۳ ساله ایکس پی هنوز بر روی ۲۴.۸۲ درصد از رایانه های شخصی نصب است و این در حالی است که پشتیبانی رسمی مایکروسافت از آن سه ماه است که به پایان رسیده است.

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits