دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
طرح مشترک مایکروسافت و HP برای گذار آسان از ویندوز سرور ۲۰۰۳
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
طرح مشترک مایکروسافت و HP برای گذار آسان از ویندوز سرور ۲۰۰۳ - ایتنا- مشتریان مایکروسافت به کانال‌های توزیع حصول-مشترک-مایکروسافت-گذار-آسان-ویندوز-سرور

دلگرم- مشتریان مایکروسافت به کانال‌های توزیع حصولات HP مراجعه می‌کنند تا از آن‌ها كمك بگیرند.

طرح مشترک مایکروسافت و HP برای گذار آسان از ویندوز سرور ۲۰۰۳

شرکت HP از اجرای طرح مشترکی با مایکروسافت خبر داد که به موجب آن شرکا و کانال‌های توزیع محصولات فناوری می‌توانند با سرمایه‌گذاری روی فرصت ۱۰ میلیارد دلاری ارائه شده، راه‌های آسان برای انتقال فعالیت‌ها از سیستم‌عامل Windows Server ۲۰۰۳ را در اختیار مشتریان بگذارند.

به گزارش دلگرم به نقل از همکاران سیستم و به نقل از وبسايت Itp، از آنجایی که مایکروسافت قصد دارد به پشتیبانی خود از سیستم‌عامل ویندوز سرور ۲۰۰۳ پایان دهد، مشتریان به کانال‌های توزیع محصولات HP مراجعه می‌کنند تا از آن‌ها كمك بگیرند، برنامه‌ریزی کنند و امکان انتقال آسان فعالیت‌های خود به نسخه‌های جدیدتر سیستم‌عامل را فراهم آورند.

با اجرای "برنامه مشترک مایکروسافت-HP برای مهاجرت از ویندوز سرور ۲۰۰۳"، شرکای دو شرکت مذکور به‌سرعت و با ایمنی بالا می‌توانند از نیازهای مشتریان آگاهی پیدا کنند و خطرات و هزینه‌های ناشی از این انتقال فعالیت‌ها را کاهش دهند، امکان سرمایه‌گذاری بیشتر را برای کسب‌وکارها فراهم کنند و شرایط لازم برای تطبیق سریع با نسخه‌های جدیدتر سیستم‌عامل را فراهم آورند.

"سو بارسامیان"(Sue Barsamian) مدیر گروه محصولات سازمانی HP گفت: «موفقیت مشتریان برای مهاجرت از ویندوز سرور ۲۰۰۳ به برنامه‌ریزی دقیق، اجرای منظم فرآیند مهاجرت و پشتیبانی‌های بعد از مهاجرت بستگی دارد».

او توضیح داد: «ما برای دستیابی به اهداف خود در جریان این مهاجرت انعطاف هرچه بیشتر و پشتیبانی همه‌جانبه را به شرکای خود پیشنهاد می‌دهیم تا آن‌ها بتوانند فعالیت‌های کاری مشتریان خود را به سیستم‌های شخصی، عمومی یا ابری چندگانه انتقال دهند یا اینکه بتوانند ابزارها و زیرساخت‌های IT خود را مدرن‌سازی کنند تا در نهایت نتایج بهتری از کسب‌وکار خود به‌دست آورند».

بر اساس این همکاری، مایکروسافت و HP به صورت کامل از راهکارهای IT، خدمات، سیستم‌های آموزشی، سیستم‌های مالی و سیستم‌های پشتیبانی ارایه شده از سوی کانال‌های توزیع محصول خود حمایت می‌کنند تا شرایط هرچه بهتر برای این اتفاق را فراهم آورند.

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits