دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بازدید ناگهانی مقامات چینی از مایکروسافت
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بازدید ناگهانی مقامات چینی از مایکروسافت - ایتنا- مسئولان شرکت مایکروسافت با یک شوک جالب روب-بازدید-ناگهانی-مقامات-چینی-مایکروسافت

دلگرم- مسئولان شرکت مایکروسافت با یک شوک جالب روبرو شدند زیرا در هفته گذشته و در اقدامی پیش‌بینی‌نشده، مسئولان و مقامات دولت چین از این شرکت بازدید حضوری به عمل آوردند.

بازدید ناگهانی مقامات چینی از مایکروسافت

مسئولان شرکت مایکروسافت با یک شوک جالب روبرو شدند زیرا در هفته گذشته و در اقدامی پیش‌بینی‌نشده، مسئولان و مقامات دولت چین از این شرکت بازدید حضوری به عمل آوردند.

به گزارش دلگرم به نقل از رایورز، این اقدام مسئولان چینی تا حد زیادی برای این شرکت نگران کننده بوده است زیرا این افراد هیچ دلیلی برای بازدید خود از این غول آمریکایی اعلام نکرده‌اند و با توجه به تهمت‌های اخیر به اپل در زمینهٔ جاسوسی اطلاعات، این انتظار می‌رود که مقامات چینی نسبت به مایکروسافت نیز بدبین بوده و برای تحقیق درزمینهٔ احتمال جاسوسی اطلاعات، به این شرکت سرزده‌اند.

البته مسئولان مایکروسافت در سطح رسانه‌ای با خوش‌بینی به این موضوع اشاره کرده‌‌اند و سخنگوی این شرکت دراین باره گفته است که مایکروسافت بسیار خوشحال است که پذیرای مقامات رده‌بالا کشور چین بوده است.

بازدید ناگهانی مقامات چینی از مایکروسافت


مایکروسافت روابط تجاری بسیار مناسبی با دولت چین دارد و کشور چین یکی از بازارهای موردعلاقه این شرکت بزرگ است و به‌زودی نیز کنسول بازی این شرکت یعنی اکس باکس وان، به‌عنوان نخستین کنسول در طول ۱۳ سال گذشته، در بازار چین عرضه خواهد شد.

چندی پیش نیز تلویزیون چین مایکروسافت را متهم کرده بود که از طراحی ویندوز ۸، نقشه ویژه‌ای برای جاسوسی اطلاعات چینی‌ها در سر داشته است که مایکروسافت با جدیت تمامی این اتهامات را رد کرد.

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits