دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
تاریخ احتمالی عرضه به‌روزرسانی جدید ویندوز مشخص شد
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تاریخ احتمالی عرضه به‌روزرسانی جدید ویندوز مشخص شد - ایتنا- شرکت مایکروسافت قصد دارد تا به عرضه نمودن -تاریخ-احتمالی-عرضه-روزرسانی-جدید-ویندوز

دلگرم- شرکت مایکروسافت قصد دارد تا به عرضه نمودن یک به‌روزرسانی جدید برای ویندوز ۸.۱، این سیستم‌عامل را بهینه‌سازی کند و یک سایت روسی زمان عرضه این بسته را کمتر از یک ماه دیگر و در ماه اوت میلادی اعلام کرده است.

تاریخ احتمالی عرضه بهروزرسانی جدید ویندوز مشخص شد

شرکت مایکروسافت قصد دارد تا به عرضه نمودن یک به‌روزرسانی جدید برای ویندوز ۸.۱، این سیستم‌عامل را بهینه‌سازی کند و یک سایت روسی زمان عرضه این بسته را کمتر از یک ماه دیگر و در ماه اوت میلادی اعلام کرده است.

به گزارش دلگرم به نقل از رایورز، این سایت روسی معتقد است که این بسته به‌روزرسانی در روز ۱۲ اوت منتشر خواهد شد که این زمان برابر با ۲۱ مردادماه سال جاری خواهد بود.

تاریخ احتمالی عرضه به‌روزرسانی جدید ویندوز مشخص شد

با توجه به عادت مایکروسافت در عرضه نمودن بسته‌های به‌روزرسانی خود در دومین سه‌شنبه ماه میلادی نیز احتمال صحت این تاریخ بیشتر خواهد بود.
در این بسته به‌روزرسانی قرار است تا تغییراتی در ساختار امنیتی و مدیریت مصرف انرژی انجام شود ولی هنوز به‌صورت قطعی جزئیات این تغییرات مشخص نیست.

مایکروسافت قصد دارد تا در ماه آوریل سال آینده میلادی ویندوز جدید خود را با نام ویندوز ۹ به بازار عرضه نماید و به‌طور حتم تا پیش از عرضه این نسخه جدید، شاهد عرضه شدن بسته‌های به‌روزرسانی بیشتری برای ویندوز ۸.۱ خواهیم بود.

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits