دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هر کاربر روزی ۱۴ بار سراغ توئیتر می‌رود
0
زمان مطالعه: 4 دقیقه
هر کاربر روزی ۱۴ بار سراغ توئیتر می‌رود - ایتنا - برای شبکه اجتماعی فیس‌بوک گفته شده است که -کاربر-روزی-سراغ-توئیتر

دلگرم- برای شبکه اجتماعی فیس‌بوک گفته شده است که مشترکان روزانه دو بار سراغ صفحه شخصی خود می‌روند و در هر ۷ روز هفته هم شرایط به همین صورت دنبال می‌شود.

هر کاربر روزی ۱۴ بار سراغ توئیتر میرود

شبکه‌های اجتماعی محبوبیت فراوانی بین کاربران جهانی دارند و روز به‌روز بر تعداد مشترکان آنها افزوده می‌شود.
اما تا به حال فکر کرده‌اید که هر یک از ما در طول شبانه‌روز به‌طور میانگین چند بار به صفحه شخصی خود در این قبیل مراکز اینترنتی سر می‌زنیم؟

به گزارش دلگرم به نقل از شماران سیستم، مرکز Fritos با انجام یک نظرسنجی گسترده روی کاربران جهانی نشان داده است که هر یک از ما به طور میانگین چند بار در طول روز سراغ شبکه‌های اجتماعی معروف می‌رویم.

به گفته این مرکز، کاربران به طور میانگین روزانه ۱۴ بار سراغ صفحه شخصی خود در توئیتر می‌روند.
بیشترین ساعاتی که مشترکان این سایت در صفحه شخصی خود حضور می‌یابند از نیمه‌شب تا ساعت ۱۰ صبح است.

البته گفته می‌شود که هر کاربر در هر یک ساعت بیش از یک بار سراغ توئیتر نمی‌رود و وقتی که به روزهای پایان هفته می‌رود، روزانه ۷ بار به توئیتر خود مراجعه می‌کنیم.
در این روزها بین ساعت ۳ صبح تا ۹ شب به صفحه شخصی در این شبکه اجتماعی سر می‌زنیم و هر ۳ ساعت یکبار سراغ آن می‌رویم.

اما برای شبکه اجتماعی فیس‌بوک گفته شده است که مشترکان روزانه دو بار سراغ صفحه شخصی خود می‌روند و در هر ۷ روز هفته هم شرایط به همین صورت دنبال می‌شود و ساعت‌های که بیشتر از این شبکه اجتماعی و خدمات آن استفاده می‌کنیم بین ۱۰:۰۸ صبح تا ۳:۰۴ دقیقه بعد از ظهر است.

هر کاربر روزی ۱۴ بار سراغ توئیتر می‌رود

در شبکه اجتماعی LinkedIn مشترکان ترجیح می‌دهند که روزی یک بار سراغ پیج شخصی خود بروند و در پایان هفته هم معمولا تمایل چندانی برای استفاده از خدمات این شبکه اجتماعی وجود ندارد.

البته گفته می‌شود که در روزهای مختلف هفته ساعت ۸:۱۴ صبح زمانی است که مشترکان بیش از دیگر ساعات شبانه‌روز تمایل دارند از خدمات این مرکز استفاده کنند.

شبکه اجتماعی Google+ نیز به گونه‌ای است که مشترکان ترجیح می‌دهند روزی دو بار صفحه شخصی خود را بررسی کنند و ساعت‌هایی که بیشترین مراجعه به این شبکه اجتماعی می‌شود بین ۹:۰۳ صبح تا ۷:۰۴ عصر است.

کارشناسان می‌گویند که اگر یک شرکت یا برند تجاری روزی دو بار در صفحه‌ شخصی خود در فیس‌بوک مطلب منتشر کند، در ۵۷ درصد بازدیدها مورد علاقه کاربران قرار می‌گیرد و به عبارت دیگر کلید Like برای آنها زده می‌شود.

هر کاربر روزی ۱۴ بار سراغ توئیتر می‌رود

در مقابل، اگر یک شرکت یا برند تجاری روزی دو بار در صفحه اجتماعی خود مطلب منتشر کند، در ۷۸ درصد موارد کاربران پاسخ خود را در پایین مطلب یاد شده می‌نویسند.

اما برای شبکه اجتماعی توئیتر گفته شده است که اگر می‌خواهید توجه مخاطبان خود را برانگیخته کنید، بهتر است روزی سه توئیت به انتشار برسانید و این تعداد کلید طلایی برای موفقیت شما در این مرکز محسوب می‌شود.

کارشناسان می‌گویند از زمانی که یک توئیت منتشر می‌شود تا پایان چرخه حضور آن تنها کمتر از ۱۸ دقیقه طول می‌کشد و به عبارت دیگر، در ۱۸ دقیقه نخست تقریبا همه کاربران فعال توئیت منتشر شده را دیده‌اند یا آن را به اشتراک گذاشته‌اند.

اما طول عمر اطلاعات منتشر شده در فیس‌بوک بیشتر است و هر پستی که منتشر می‌شود دست‌کم تا ۹۰ دقیقه مورد توجه کاربران قرار می‌گیرد.

کارشناسان به این نتیجه رسیده‌اند که چرخه حیات هر مطلب منتشر شده در فیس‌بوک ۹۰ دقیقه است و در ۵ ساعت نخست هر مطلب از ۷۵ درصد ظرفیت خود برای به‌اشتراک گذاری یا Like شدن استفاده می‌کند.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits