دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کاهش مصرف اینترنت برای اندرویدی ها
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
کاهش مصرف اینترنت و کاهش مصرف اینترنت برای اندرویدی ها واینترنت و Chrome Beta و Opera Mini

کاهش مصرف اینترنت برای اندرویدی ها

کاهش مصرف اینترنت

مرورگر پيش فرض اندرويد امكانات بسيار خوبي را براي وبگردي در اختيار شما قرار می دهد. اما وقتي بخواهيد در هزينه هايتان صرفه جويي كنيد بايد به فكر استفاده از مرورگرهاي ديگري نيز باشيد كه در كنار امكانات مناسب، مصرف پهناي باند اينترنت شما را نيز به حداقل برسانند.


برخي از اين مرورگرها عبارت است از:


Chrome Beta : جديدترين مرورگر گوگلي كه براي ارتباطات اينترنتي توسط تلفن همراه بهينه شده اين مرورگر است. اين مرورگر يك سرويس را پروكسي كه توسط گوگل پشتيباني مي شود مورد استفاده قرار مي دهد و به كمك آن، اطلاعات درخواستي را فشرده كرده و به شما نمايش ميدهد.

کاهش مصرف اینترنت


توجه داشته باشيد كه براي فعال كردن اين قابليت بايد در نوار آدرس مرورگر عبارت chrome: / /fl ags را تايپ كرده و پس از مراجعه به تنظيمات مرورگر، مقدار مقابل عبارت Experimental Data Compression Proxy را enable كنيد.



sep13

Opera Mini : گوگل ممكن است بتازگي پروژه طراحي مرورگر بهينه براي استفاده در تلفن همراه را آغاز كرده باشد،اما اپرا از جمله شركت هايي است كه سال ها روي اين پروژه كار كرده و نسخه هاي مختلفي از مرورگر خود را نيز در اختيار كاربران قرار داده است.
Opera Miniيكي از سريع ترين و كم مصرف ترين مرورگرهاي تلفن همراه است كه به واسطه رابط گرافيكي كاربر پسند و سرعت بسيار بالاي خود در فهرست بيشترين دانلودی هاي مرورگر اندرويد قرارگرفته است.

کاهش مصرف اینترنت

sep13

TextOnly:اگر اپرا ميني هم به نظرتان پرمصرف است و به دنبال مرورگري با كمترين ميزان مصرف هستيدTextOnly را به شما پيشنهادمي كنيم. اين مرورگر همان طور كه از نامش مشخص است فقط متن را به شما نمايش م يدهد. با اين مرورگر هيچ اسكريپت، عكس يا
تبليغي روي صفحات وب براي شما به نمايش درنخواهندآمد و در نتيجه مصرف پهناي باند اينترنت شما به ميزان 80 تا 90 درصد كاهش مييابد.

گردآوری : مجله اینترنتی دلگرم

شکوفه بیرانوند



این مطلب چقدر مفید بود ؟
0.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits