دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
شبکه خود را مدیریت کنید
0
زمان مطالعه: 1 دقیقه
همانگونه که از اسم NetInfo برداشت می شود، این نرم افزار برنامه ایست که به شما اجازه می دهد تا بخش های مختلف اطلاعات مربوط به شبکه ی اینترنتی خود را تح

شبکه خود را مدیریت کنیدهمانگونه که از اسم NetInfo برداشت می شود، این نرم افزار برنامه ایست که به شما اجازه می دهد تا بخش های مختلف اطلاعات مربوط به شبکه ی اینترنتی خود را تحلیل کرده و یا مشاهده نمایید. بعد از نصب آسان و بدون مشکل این نرم افزار می توانید محیط کاربری ساده اما حرفه ای این نرم افزار که شامل یک پنجره ی ساده و چند تب مختلف است را مشاهده کنید.

می توانید اطلاعات مفید را روی هاست خود قرار دهید، اطلاعاتی مانند User name، Winsock Version، موقعیت سیستم، آدرس IP خارجی و مواردی از این قبیل. به علاوه می توانید تمام کانکشن های فعال را چک، پروتکل و آدرس محلی هر پروسه ی در حال اجرا را تعیین، از فانکشن های Finger و Whois استفاده و زمان سیستم را با زمان سرور همگام سازی کنید و یا به جستجوی IP ها بپردازید. شما میتوانید جزئیات به دست اورده را در یک فایل ذخیره کنید تا برای موارد بعدی مورد استفاده قرار گیرند، همچنین می توانید انها را پرینت کنید. قابلیت های دیگری همچون ذخیره ی تنظیمات، کپی و پیست کرده اطلاعات و آپشن های شخصی سازی برای هر ابزار در اختیارتان قرار دارد.

دانلود



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits