دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
موتور جستجوی ملی برای مدارس راه اندازی می شود
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
موتور جستجوی ملی برای مدارس راه اندازی می شود - ایتنا- واعظی از ایجاد موتور جست‌وجوی ملی برای ارا-موتور-جستجوی-مدارس-اندازی

دلگرم- واعظی از ایجاد موتور جست‌وجوی ملی برای ارائه خدمات‌دهی به شبکه مدارس آموزش و پرورش خبر داد.

موتور جستجوی ملی برای مدارس راه اندازی می شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ایجاد موتور جستجوی ملی برای ارائه خدمات دهی به شبکه مدارس آموزش و پرورش خبر داد.

به گزارش دلگرم به نقل از مهر، محمود واعظی در مراسم امضای تفاهم همکاری‌های مشترک وزارت ارتباطات و فناوری با وزارت آموزش و پرورش که صبح امروز در ساختمان علاقه‌مندان وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، گفت: امروز شاهد افتتاح مرکز داده‌های آموزش و پرورش هستیم.

اگر به درستی اجرا شود و گسترش پیدا کند، شاهد تحولی بزرگ در توسعه و اداره کشور خواهیم بود.

وی با بیان اینکه مرکز داده وزارت آموزش و پرورش با استانداردهای بالا افتتاح شد، افزود: یکی از اولویت‌های دولت در بحث ارتباطات، ایجاد شبکه ملی اطلاعات است که این مرکز داده‌ها یکی از گام‌های مهم دولت است.

واعظی تصریح کرد: اگر مدارس و معلمان کشور در این مجموعه عظیم بتوانند از ابزارهای نوین ارتباطی و اطلاعاتی برای رسیدن به اهداف مقدس کشور گام بردارند، وزارت آموزش و پرورش را در آن هنگام نمی‌توان با هیچ وزارتخانه‌ای دیگر مقایسه کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اجرای تفاهم‌نامه، اظهار کرد: از نظر امکانات مالی، تجربیات، تجهیزات و وسایل فنی همکاری‌های ویژه‌ای را با وزارت آموزش و پرورش خواهیم داشت تا به یک نتیجه مطلوب دست یابیم.

وی تاکید کرد: باید به دنبال مدارس هوشمند باشیم و دانش آموزان باید به راحتی به اطلاعات مفید دست یابند و از طریق این مرکز داده، اطلاعات در اختیار همه دانش آموزان، حتی در دورترین نقطه کشور قرار گیرد.

واعظی اظهار کرد: موتور جستجوی ملی را برای ارائه خدمات به شبکه مدارس آموزش و پرورش راه اندازی خواهیم کرد.

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits