دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
دستگیری دو نفر به اتهام انتشار غیرقانونی یک فیلم در اینترنت
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
دستگیری دو نفر به اتهام انتشار غیرقانونی یک فیلم در اینترنت - ایتنا – آپلود غیرقانونی یک فیلم در اینترنت، پای پ-دستگیری-اتهام-انتشار-غیرقانونی-فیلم-اینترنت

ایتنا – آپلود غیرقانونی یک فیلم در اینترنت، پای پلیس را به ماجرا باز کرد.

دستگیری دو نفر به اتهام انتشار غیرقانونی یک فیلم در اینترنت

پلیس انگلیس دو نفر را به اتهام مشارکت در انتشار غیرقانونی و پیش از موعد فیلم The Expendables 3 بازداشت کرد.

در این فیلم هنرپیشه‌های سرشناسی همچون سیلوستر استالونه(بازیگر نقش‌های اکشن)، جیسون استاتهام (بازیگر معروف هالیوود) و آنتونیو باندراس (یکی از نام‌آورترین بازیگران اسپانیایی در آمریکا) ایفای نقش می‌کنند.

یک نسخه فیلم با کیفیت DVD در بیست و دوم ژوئیه در سایت‌های تورنت آپلود شد و کاربران زیادی از سراسر جهان آن را دانلود کردند.

به گزارش دلگرم به نقل از ایتنا، به نقل از پایگاه tech-wd، پلیس انگلیس دو مرد ۳۳ و ۳۶ ساله را به اتهام این کار غیرقانونی در منازلشان بازداشت کرد و آنها را به دفتر پلیس محلی منتقل نمود.

احتمال می‌رود این دو، فیلم را پیش از آن که بر سایت‌های تورنت به اشتراک بگذارند، از فضای ابری دریافت کرده باشند.

استودیوی Lionsgate، شرکت تولید‌کننده این فیلم گفته انتشار غیرقانونی فیلم خسارت‌های زیادی به این شرکت وارده آورده است به طوری که این رقم فقط در کشور انگلیس، سر به میلیاردها پوند می‌زند.

البته این گونه نیست که انتشار نسخه باکیفیت فیلم‌ها قبل از عرضه رسمی آنها، منجر به بروز خسارت‌های هنگفت مالی برای شرکت‌های سازنده شود.

به عنوان مثال فیلم خاستگاه مردان ایکس: ولورین (X-Men Origins: Wolverine) که چهارمین فیلم از سری مردان ایکس است با وجودی که یک ماه قبل از موعد نمایش در سالن‌های سینما منتشر شد، توانست سود سرشاری نصیب سازندگان آن کند.

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits