دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
دامنه اینترنتی - .‌ بازار - رونمایی شد
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
دامنه اینترنتی - .‌ بازار - رونمایی شد - ایتنا- دامنه اینترنتی «.بازار» که از سوی شرکت Cor-دامنه-اینترنتی-بازار-رونمایی

دلگرم- دامنه اینترنتی «.بازار» که از سوی شرکت Core راه‌اندازی شده، رونمایی شد.

دامنه اینترنتی «. بازار» رونمایی شد

به گزارش دلگرم به نقل از ایسنا، این دامنه سطح بالا که چند زبانه محسوب می‌شود علاوه بر کشور ایران زبان‌های عربی و اردو را نیز در بر می‌گیرد و ماهیت آن به گونه‌ای است که می‌توان از بهره‌گیری آن در حوزه تجارت الکترونیک و درگاه‌های آنلاین نوین برای بازاری با جمیعت بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر برنامه‌ریزی کرد.

بنابر اعلام دست‌اندرکاران این دامنه دات بازار می‌تواند بستر مناسب و کارآمد‌تری برای ارتباط با مشتریان محلی را فراهم کند.

براین اساس میلیون‌ها آدرس اینترنتی کوتاه و ماندگار را می‌توان براساس رسم خط فارسی برای اهداف تجاری مختلف طراحی و تعریف کرد.

کلمه بازار در زبان‌های گوناگون تلفظ و آهنگ مشابهی دارد و در محل‌های گوناگون برای داد‌وستد به‌شمار می‌رود «.بازار» در خاورمیانه، شمال آفریقا و بخش عمده‌ای از آسیای جنوبی و مرکزی مورد استفاده کاربران مختلفی با زبان‌های اردو، پشتو، عربی، فارسی، کردی و دیگر گویش‌ها قرار می‌گیرد و با بهره‌گیری از آن می‌توان بستری طبیعی برای گسترش تجارت الکترونیک به زبان‌های ملی و با محتوای بومی پرداخت.

بنابراین گزارش با بهره‌گیری از این دامنه بازار‌های بزرگ شهرهای خاورمیانه که خود از باز‌ارهای متعدد تشکیل می‌شوند می‌توانند مفاهیم عمومی خود را زیر عنوان «.بازار» ثبت کنند.

در حال حاضر در ایران سایت‌های (تهران. بازار)، (رایتل. بازار)، (آموزش. بازار) و چند سایت دیگر از این دست طراحی و تعریف شده‌اند.

این دامنه هم‌اکنون وارد بازار شده و به مرور زمان مراحل پیشرفت آن تکمیل خواهد شد.

آدرس‌های اینترنتی جدید «.بازار» با توجه به نزدیکی ارتباط زمانی و همخوانی دامنه‌ها با جست‌وجوهای موتورهای جست‌وجو نظیر گوگل، بینگ و یاهو کمک می‌کند اطلاعات دقیق و قابل استفاده‌تری در اختیار کاربر قرار بگیرد.

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits