دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
مرکز امپراتوری وب در یاهو بسته می‌شود
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مرکز امپراتوری وب در یاهو بسته می‌شود - ایتنا- روز آخر سال ۲۰۱۴ یاهو دایرکتوری بسته خواهد-مرکز-امپراتوری-یاهو-بسته

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.

دلگرم- روز آخر سال ۲۰۱۴ یاهو دایرکتوری بسته خواهد شد.

مرکز امپراتوری وب در یاهو بسته میشود

روزگاری یاهو عظمتی داشت و اینترنت بازان آن زمان که حالا کم‌کم پیرمرد شده‌اند با سرویس‌های یاهو خیلی لذت می‌بردند اما حالا می‌شوند که این کمپانی هر از چند گاهی یکی از خاطرات آن‌ها را خط می‌زند.

مسئولان یاهو روز آخر سال ۲۰۱۴ را روز آخر زنده‌ بودن یاهو دایرکتوری اعلام کرده‌اند. آن روزها گوگلی در کار نبود و برای رسیدن به لیست موضوعی همگان از یاهو دایرکتوری برای جستجوی سایت‌ها به‌صورت موضوعی استفاده می‌کردند تا به سایت موردنظر خود رسیده و اطلاعات لازم را به دست بیاورند.

از سوی دیگر سایت‌هایی که آن زمان رشد می‌کردند با ثبت‌نام در این بخش از یاهو امکان دیده شدن خود را افزایش می‌دادند.

البته این سرویس به‌ صورت رایگان بود و بعداً بخش پولی آن به کاربر تضمین ماندن و دیده شدن در دسته‌بندی‌های تعریف‌شده یاهو را می‌داد.

دایرکتوری دستی یاهو در روزهای اولیه اینترنت خیلی خوب بود و خدمات بسیاری را به کاربران می‌داد و بعد از ورود گوگل به دنیای جستجو و عرضه محصولات ساده‌تر و عمیق‌تر ضرورت ماندن چنین سرویس‌هایی در یاهو فقط به معنای هزینه اضافی تلقی شد.

چند وقتی است یاهو با مدیریت جدید خود - خانم مایر- تحولات مدیریتی زیادی را تجربه کرده است و بستن بسیاری از سرویس‌های سابق و تاریخی یاهو از این‌ دست است و تغییر محتوای اینترنت توسط گوگل به این روند تسریع بخشیده است.

۳۱ دسامبر، روز آخر سال ۲۰۱۴ یاهو دایرکتوری بسته خواهد شد.

مرکز امپراتوری وب در یاهو بسته می‌شود

البته سرویس‌هایی مانند پرتال آموزشی یاهو، اپلیکیشن Qwuiki نیز روز اول نوامبر از سوی یاهو به اعماق تاریخ اینترنت فرستاده خواهند شد!

منبع: اسلش گی یر



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits