دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بررسی ایمیل‌های کاری در خانه باعث بروز مشکلات قلبی می شود
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
بررسی ایمیل‌های کاری در خانه باعث بروز مشکلات قلبی می شود - ایتنا- در خانه، از کارتان دست بکشید! کارشناسان آل-بررسی-ایمیل-کاری-خانه-باعث-بروز

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.

دلگرم- در خانه، از کارتان دست بکشید!

بررسی ایمیلهای کاری در خانه باعث بروز مشکلات قلبی می شود

کارشناسان آلمانی هشدار دادند: بررسی ایمیل های کاری در خانه می‌تواند موجب بروز مشکلات قلبی، اضطراب و سردرد شود.

به گزارش ایتنا از ایرنا از ساینس، بررسی ایمیل‌های کاری در خانه و یا تماس تلفنی رییس در آخر هفته، به سلامت بدن صدمه می‌زند.

محققان سازمان تحقیقات روانشناسی صنعتی در اولدنبورگ واقع در آلمان با مطالعه ۵۷ هزار نفر متوجه شدند که بیش از نیمی از این افراد بیش از ساعات عادی خود کار می‌کنند.

پیشرفت‌های فناورانه و دسترسی‌های فراوانی که از طریق تلفن‌های هوشمند و لپ تاپ‌ها فراهم می‌شود باعث شده که افراد در خارج از ساعات کاری خود در محیط‌های مختلف همچنان مسائل کاری خود را دنبال کنند.

محققان متوجه شدند: افرادی که بعد از ظهرها و یا در تعطیلات آخر هفته کار می‌کنند بیشتر احتمال دارد که به عوارضی مانند بی‌خوابی، سردرد، خستگی ، اضطراب و معده درد مبتلا شوند.

این محققان همچنین متوجه شدند که مشکلات ماهیچه‌ای و مسائل قلبی عروقی با کار کردن در خارج از ساعات عادی کار ارتباط داشت.

به گفته محققان، پیشرفت‌های فناورانه باعث ایجاد یک فرهنگ همواره «فعال» شده است که افراد را تحت فشار گذاشته که همواره برای کار خود در دسترس باشند.

این در حالی است که محققان تاکید دارند که داشتن وقت‌هایی کاملا فارغ از کار برای کمک به تجدید قوای بدن لازم است.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits