دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
عضو کمیته فیلترینگ: هنوز فیلتر وایبر مطرح نیست
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
عضو کمیته فیلترینگ: هنوز فیلتر وایبر مطرح نیست - ایتنا- یک مقام مسئول: تاکنون پیشنهادی مبنی بر فیل-کمیته-فیلترینگ-هنوز-فیلتر-وایبر-مطرح

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.

دلگرم- یک مقام مسئول: تاکنون پیشنهادی مبنی بر فیلتر وایبر و تانگو مطرح نبود.

عضو کمیته فیلترینگ: هنوز فیلتر وایبر مطرح نیست

عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه اظهار کرد: برای اعمال فیلترینگ بر سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه باید آن را به تصویب برساند و در آخرین جلسه کارگروه هیچ صحبتی از فیلترینگ وایبر مطرح نبود.

به گزارش دلگرم به نقل از ایسنا، رمضانعلی سبحانی‌فر با بیان اینکه فیلترینگ واتس‌آپ به تصویب اعضای کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه رسیده است، گفت: فیلترینگ این نرم‌افزار از گذشته مطرح بوده و به تصویب اعضای کارگروه رسیده است اما دو شبکه تانگو و وایبر هیچگاه مطرح نشده بودند.

وی افزود: از گذشته صحبت‌هایی در مورد جایگزینی شبکه‌های اجتماعی ملی به جای شبکه‌های خارجی در کارگروه مطرح بوده است و در حال حاضر نیز وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات با کمک دستگاه‌های دیگر در تلاش است تا به زودی چند شبکه اجتماعی را با سرویس و خدمات بهتر و با کارکرد بومی در اختیار مردم بگذارد تا بتواند به جای استفاده از شبکه‌هایی نظیر واتس‌آپ از آن استفاده کند.

عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه تصریح کرد: موضوع دیگری که مطرح بوده است فیلترینگ هوشمندانه است به طوری که بخشی از نرم‌افزارها و شبکه‌های اجتماعی که مغایر با منافع ملی است فیلتر شوند و نه اینکه به صورت کامل از دسترس خارج گردند.

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: موضوع فرهنگ‌سازی نیز موضوع مهم دیگری است که لازم است دستگاه‌های فرهنگ‌ساز به آن ورود کنند و برای ارتقای سطح فرهنگی و دانش استفاده‌کنندگان از شبکه‌های اجتماعی اقدامات جدی انجام دهند.

یوسف

۱۳۹۳-۰۷-۰۱ ۱۲:۰۵:۰۶

خوب مسولان ما فقط در زمینه فیلترینگ، اهل حرف نیستند بلکه اهل عملند !!!!!! :-)

نیلوفر

۱۳۹۳-۰۷-۰۱ ۱۷:۰۰:۵۵

با شرایط حالای جامعه من موافق 100% فیلتر شدن شبکه های اجتماعی موبایلی مثل تانگو , ویچت و از این دست شبکه ها هستم . جالا که باید این ها رو فیلتر کنن نمی کنن اگر این ها اشکال ندارن پس توییتر چرا رفع فیلتر نمی شه جامعه از لجاظ سیاسی نباید متشنج بشه ولی از لجاظ بیماری فکری و آشوبی که با این دست شبکه ها وارد زندگی ملت شده نه !!!!؟؟؟؟؟؟

سجاد

۱۳۹۳-۰۷-۰۱ ۱۷:۴۹:۲۱

حتما کفگیر مخابرات خورده ته دیگ.

۱۳۹۳-۰۷-۰۱ ۱۸:۰۶:۰۹

نباید هم طرح بشه



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits