دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
عرضه سهام یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
عرضه سهام یکی از بزرگترین خرده‌فروشان آنلاین - ایتنا- گروه علی بابا که یکی از بزرگترین خرده فروش-عرضه-سهام-بزرگترین-خرده-فروشان-آنلاین

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.

دلگرم- گروه علی بابا که یکی از بزرگترین خرده فروشان آنلاین جهان به شمار می‌رود سهام خود را برای اولین بار در بورس نیویورک ارائه می‌کند.

عرضه سهام یکی از بزرگترین خردهفروشان آنلاین

به گزارش دلگرم به نقل از ایسنا، یک منبع آگاه به فرآیند ورود به بورس گروه علی بابا در این باره به رویترز گفت: انتظار می‌رود علی بابا سهام خود را در روز هشتم سپتامبر در بورس نیویورک عرضه کند.

وی تصریح کرد که فروش اولیه سهام علی بابا در بورس نیویورک می‌تواند مبلغی بیش از ۲۰ میلیارد دلار عاید این گروه سرشناس چینی کند.

این اظهارات در حالی صورت می‌گیرد که گروه علی‌بابا همچنان برای عرضه سهامش در بورس نیویورک منتظر مجوز کمیسیون اوراق بهادار آمریکا است و ممکن است زمان عرضه اولیه در بورس با تغییر همراه باشد.

به گفته کارشناسان، عرضه سهام علی‌بابا در بورس نیویورک یکی از بزرگترین عرضه‌های اولیه عمومی، یا عرضه اولیه اوراق بهادار تاکنون خواهد بود.

علی‌بابا که مسوول ۸۰ درصد کل تجارت آنلاین چین است، با بیش از ۲۳۰ میلیون خریدار فعال (حدود ۱۷ درصد از جمعیت چین) در سال گذشته بیش از مجموع معاملات اینترنتی شرکت‌های آمریکایی آمازون و ای‌بی معامله انجام داد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits