دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
امکانات جدید در نسخه بتای فایرفاکس برای اندروید
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
امکانات جدید در نسخه بتای فایرفاکس برای اندروید - ایتنا- نسخه بتای مرورگر فایرفاکس برای سیستم‌عامل -امکانات-جدید-نسخه-بتای-فایرفاکس-اندروید

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.

دلگرم- نسخه بتای مرورگر فایرفاکس برای سیستم‌عامل اندروید منتشر شده است و مهم‌ترین مزیت آن را می‌توان امکان شخصی‌سازی صفحه اصلی مرورگر دانست.

امکانات جدید در نسخه بتای فایرفاکس برای اندروید

نسخه بتای مرورگر فایرفاکس برای سیستم‌عامل اندروید منتشر شده است و مهم‌ترین مزیت آن را می‌توان امکان شخصی‌سازی صفحه اصلی مرورگر دانست.

به گزارش دلگرم به نقل از رایورز، این مرورگر به کاربران خود اجازه خواهد داد تا با روش‌های مختلفی برای شخصی‌سازی صفحه اصلی مرورگر خود اقدام کنند و همین امر نیز موجب ایجاد تفاوت میان این مرورگر و سایر رقبا خواهد شد.

این مرورگر که بر روی بازار نرم‌افزاری گوگل پلی قابل‌دسترسی و دانلود است به کاربران اجازه خواهد داد که در home screen خود تعداد زیادی سایت را به‌صورت دسترسی سریع تعریف کنند و علاوه بر آن نیز بتواند محتوایی از سایت‌های سرویس‌دهنده‌ای مانند اینستاگرام و ویکی‌پدیا را نیز برای کاربر نمایش بدهد.

امکانات جدید در نسخه بتای فایرفاکس برای اندروید

این مرورگر به ۵۴ زبان مختلف در سطح جهانی قابل‌دسترسی خواهد بود و می‌توان بدون نیاز به بستن مرورگر، تغییرات زبانی مرورگر را بر روی آن اعمال نمود.

موزیلا که در بازار مرورگرهای وب، قافیه را در هر دو رده دسکتاپ و موبایل به رقیب اصلی خود یعنی گوگل کروم باخته است، تلاش فراوانی برای ایجاد تغییرات در ساختار مرورگرهای خود دارد و مدام در حال بهینه‌سازی محصولات خود بوده است.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits