دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
70 هزار نفر خواستار فراموش شدن در گوگل
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
70 هزار نفر خواستار فراموش شدن در گوگل - ایتنا- خیلی از کاربران گوگل حالا درخواست فراموش ش-هزار-خواستار-فراموش-گوگل

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.

دلگرم- خیلی از کاربران گوگل حالا درخواست فراموش شدن از این سایت را دارند!

70 هزار نفر خواستار فراموش شدن در گوگل

شرکت گوگل بیش از ۷۰ هزار درخواست برای فراموش شدن دریافت کرده است.

به گزارش دلگرم به نقل از ایسنا، شرکت گوگل اعلام کرده است که با توجه به حکم دادگاه عالی اروپا مبنی بر حق فراموش شدن، این موتور جست‌وجو تاکنون بیش از ۷۰ هزار درخواست برای فراموش شدن دریافت کرده است.

گوگل عنوان کرده است که برخی از شبکه‌های خبری معتبر و مهم جهان در صف اول این درخواست‌ها قرار دارند و می‌خواهند تا برخی از لینک‌های آنها فراموش شود.

این شرکت تصریح کرده است که دسترسی به یکی از مطالب وبلاگ بی‌بی‌سی و چند روزنامه انگلیسی را با تابعیت از این حکم مسدود کرده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، گوگل پس از حکم دادگاه عالی اروپا در روز ۳۰ می فرمی را در وب‌سایت خود قرار داد که به کاربران این امکان را می‌داد تا درخواست خود برای فراموش شدن را مطرح کنند.

دادگاه عالی اروپا این حکم را پس از آن صادر می‌کند که یک مرد اسپانیایی با شکایت به این دادگاه مدعی شده بود که برخی از لینک‌های قدیمی او برای فروش خانه همچنان در این موتور جست‌وجو نشان داده می‌شود و این موضوع به اعتبار او صدمه می‌زند.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits