دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
گوگل در حال توسعه‌ی اپلیکیشن Chromoting برای iOS است - همانطور که می‌دانید، کرومیوم (Chromium) نسخه‌ی متن-گوگل-توسعه-اپلیکیشن-chromoting

همانطور که می‌دانید، کرومیوم (Chromium) نسخه‌ی متن‌باز مرورگر کروم است. براساس پیامی که در وب‌سایت Chromium.org که منتسب به پروژه‌ی متن‌باز مرورگر کروم است، منتشر شده، اپلیکیشن کرومیتینگ (Chromiting) در حال توسعه برای ابزار‌های iOS است. این اپلیکیشن

همانطور که می‌دانید، کرومیوم (Chromium) نسخه‌ی متن‌باز مرورگر کروم است. براساس پیامی که در وب‌سایت Chromium.org که منتسب به پروژه‌ی متن‌باز مرورگر کروم است، منتشر شده، اپلیکیشن کرومیتینگ (Chromiting) در حال توسعه برای ابزار‌های iOS است.

این اپلیکیشن امکان کنترل رایانه‌ها را برای کاربران، از طریق ابزار‌های اپلی‌شان ممکن کرده است. همچنین کار برای توسعه‌ی نسخه‌ی اندرویدی این اپلیکیشن نیز از سال پیش آغاز شده که اخبار آن اخیرا منتشر شد.

این اپلیکیشن را می‌توان به‌عنوان یک امکان اضافه برای تلاش‌های پیشین گوگل، در پروژه‌ی Chrome Remote Desktop عنوان کرد؛ دسترسی به سیستم از راه دور و همچنین به اشتراک‌گذاری محتوای سیستم از جمله‌ی این ویژگی‌ها است که سال 2012، نسخه‌ی نهایی آن به بازار عرضه شد. با توجه به این که اپلیکیشن Chromoting نیز از زیرساخت کروم برای ایجاد ارتباط استفاده می‌کند، می‌توان با امنیت بالا از قابلیت‌های ایجاد ارتباط ریموت در آن استفاده کرد که از طریق آن می‌‌توان به کامپیوترها، اپلیکیشن‌ها و فایل‌هایی از یک کامپیوتر یا لپ‌تاپ دسترسی داشت.

استفاده از این سیستم به‌جای LogMeln یا TeamViewer را می‌توان به‌عنوان یک مزیت برای کاربران کروم اشاره کرد. همچنین یکی از مهم‌ترین‌ ویژگی‌های آن قابلیت استفاده‌ی رایگان از این ویژگی است.

براساس پست منتشر شده در وب‌سایت Chromium.org، ‌می‌توان به این نتیجه رسید که نسخه‌ی مخصوص برای iOS که Chromiting ‌نام گرفته است، هنوز در مراحل ابتدایی توسعه قرار داشته و از نسخه‌ی اندروید این اپلیکیشن عقب‌تر است.

برای نسخه‌ی اندرویدی این این اپلیکیشن کدهای توسعه داده شده در دسترس قرار گرفته است که علاقمندان می‌توانند با دریافت و همچنین کامپایل آن، از این اپلیکیشن به‌عنوان یک نمونه‌ی آزمایشی استفاده کنند. برای دریافت آن اینجا را کلیک کنید.

هنوز اطلاعات تکمیلی در مورد ویژگی‌های این اپلیکیشن ارائه نشده است و گوگل نیز اطلاعات تکمیلی را در این مورد ارائه نداد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits