دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چهار اسمارت فون برتر بازار : شکايت خريداران از چيست؟
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
چهار اسمارت فون برتر بازار -موبایلهای برتر سال2014-بهترین موبایلهای سال 20134-برترین برندهای معروف موبایل-گرانترین موبایلهای جهان

چهار اسمارت فون برتر بازار

وبسایت عیب یابی Fixya از مخاطبان خود خواسته تا پنج مشکل اصلی چهار اسمارت فون برتر بازار را اعلام کنند. این اسمارت فون ها که برترین دستگاههای این روزهای بازار هستند و در کشورهای مختلف طرفداران بسیاری دارند عبارتند از Samsung Galaxy S4, Apple iPhone 5s, Motorola Moto X و HTC One.

چهار اسمارت فون برتر بازار

چهار اسمارت فون برتر بازار

در مورد گلکسی اس ۴ که محبوب ترین اسمارت فون اندرویدی به حساب می آید، مهمترین مشکل اعلام شده از سوی مخاطبان مشکل داغ کردن بیش از حد دستگاه بوده که حدود ۲۵ درصد از دارندگان این اسمارت فون از آن شکایت داشته اند. کاربران اشاره کرده اند که در هنگام مرور وب و بازی کردن این مشکل بیشتر دیده میشود. البته بعضی از کاربران دلیل داغ شدن بیش از حد آن را وجود بدنه پلاستیکی اس ۴ می دانند که حس داغ شدن بیش از حد را به کاربر می دهد.


از دیگر مشکلات اعلام شده این اسمارت فون می توان به تخلیه باتری و صفحه نمایشی تاریک تر از صفحه نمایش سایر دستگاهها اشاره نمود.

چهار اسمارت فون برتر بازار

اسمارت فون بعدی Motorola Moto X است که حدود ۳۰ درصد از دارندگان این اسمارت فون از میزان فضای ذخیره سازی دستگاه شکایت داشته اند. از ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی دستگاه تنها ۱۲ گیگابایت آن در اختیار کاربران قرار دارد، ضمن اینکه اسلات مایکرواس دی برروی آن وجود ندارد. حدود ۲۰ درصد از دارندگان این اسمارت فون نیز از رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسلی دستگاه راضی نیستند. بعد از این دو مشکل، مشکل کیفیت دوربین دستگاه مطرح شده که ۲۰ درصد از کاربران از آن ناراضی هستند. ۱۵ درصد نیز به مشکلات مربوط به GPS این اسمارت فون اشاره کرده اند.

چهار اسمارت فون برتر بازار

اما در مورد Apple iPhone 5s، حدود ۲۵ درصد از کاربران نگرانی خود از حفظ حریم شخصی سنسور Touch ID را اعلام کرده اند. حدود ۲۵ درصد هم از عمر باتری این دستگاه شکایت داشته اند. به نظر می رسد که برنامه های درحال اجرا و استفاده از اپ های ناوبری انرژی زیادی مصرف می کنند.

اما در مورد سنسور اثر انگشت شاید کاربران از این موضوع اطلاع ندارند که داده های بدست آمده از آن برروی چیپ A7 این دستگاه ذخیره می شود و نه برروی سرویسهای کلود. حتی این داده ها برای کمپانی اپل ارسال نمیشود. حتی کاربران می توانند در صورت تمایل این سنسور را غیرفعال کنند. حدود ۱۵ درصد از کاربران از مشکل کرش کردن اپ ها و سایز صفحه نمایش شکایت کرده اند.

چهار اسمارت فون برتر بازار

در مورد HTC One که یکی از بهترین محصولات سال ۲۰۱۳ است، حدود ۳۰ درصد از کاربران این اسمارت فون از عمر باتری آن شکایت داشته اند. ۲۰ درصد از کاربران از مشکلات مرتبط با بخش صوتی دستگاه گفته اند. عده ای عقیده دارند که در هنگام مکالمه صدای خش خش شنیده می شود. حتی این مشکل در هنگام گوش کردن به موسیقی نیز دیده شده است. مشکلات مربوط به دوربین دستگاه نیز از جمله ایراداتی است که کاربران از HTC One گرفته اند.

منبع : گجت نیوز



این مطلب چقدر مفید بود ؟
0.0 از 5 (1 رای)  

    دیدگاه ها

    اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !

    
    hits