دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
دانلود بازی فکریMachinarium 1.6.13 به همراه فایل دیتا آندروید
5
زمان مطالعه: 2 دقیقه
دانلود بازی Machinarium 1.6.13 برای آندروید با دیتا

دانلود بازی فکریMachinarium 1.6.13 به همراه فایل دیتا آندروید

دانلود بازی Machinarium 1.6.13 به همراه فایل دیتا آندروید

بازی بازسازی روبات یا Machinarium یکی از بازی هایی است که از زمان تولیدش در مدت کوتاهی توانست طرفداران بسیازی را به خود جذب کند. این بازی در ابتدا تنها برای سیستم عامل های مک و ویندوز و به دنبال آن آیپد بود که حالا شاهد نسخه آندرویدی این بازی زیبا هستیم . داستان این بازی در زندگی یک روبات دوست داشتنی اتفاق می افتد. این روبات برای نجات دوست خود مجبور به مقابله با روبات های بد شهر است که با استفاده از حل پازل های فکری بسیار جالب با آنها به مقابله می پردازد.

اگر به بازی های فکری و معمایی در کنار داستانی زیبا و گرافیکی فوق العاده علاقه دارید Machinarium را شدیدا به شما پیشنهاد می کنیم . Machinarium همین حالا رتبه یکی از برترین و پر دانلود ترین بازی های App store آیفون و مارکت گوگل را به خود اختصاص داده است . برای اجرای Machinarium احتیاج به یک فایل دیتای 150 مگابایتی دارید که این فایل را هم به صورت فشرده در سرور اختصاصی delgarm آپلود نموده ایم . فایل دیتای این بازی قابلیت استفاده برای تمام گوشی های آندرویدی که قادر به اجرای این بازی هستند را دارد و مخصوص به گوشی خاصی نیست . فایل apk و دیتای این بازی را می توانید از سرور delgarm دانلود نمایید .

راهنمای استفاده از فایل دیتا : پس از نصب فایل apk بازی ، فایل دیتای آن را که از انتهای همین پست دانلود کردید را از حالت فشرده خارج کنید و پوشه air.net.machinarium.Machinarium.GP را در مسیر /Android/obb کپی کنید.

دانلود بازی فکریMachinarium 1.6.13 به همراه فایل دیتا آندرویددانلود فایل بازی: دانلود مستقیم

دانلود بازی فکریMachinarium 1.6.13 به همراه فایل دیتا آندرویددانلود فایل دیتا: دانلود مستقیم

  • حجم فایل: 9.13 مگابایت - حجم فایل دیتا : 167 مگابایت
  • نیازمند آندروید نسخه: 2.1 یا بالاتر

تصاویری از محیط بازی:

دانلود بازی فکریMachinarium 1.6.13 به همراه فایل دیتا آندروید دانلود بازی فکریMachinarium 1.6.13 به همراه فایل دیتا آندروید

دانلود بازی فکریMachinarium 1.6.13 به همراه فایل دیتا آندروید دانلود بازی فکریMachinarium 1.6.13 به همراه فایل دیتا آندروید



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (5 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits