دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
iOS 7.1.1 جیلبریک شد
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
iOS 7.1.1 جیلبریک شد - پس از انتشار نسخه‌ی بتای iOS 8 اخبار فراوانی در ب-جیلبریک

پس از انتشار نسخه‌ی بتای iOS 8 اخبار فراوانی در باره این سیستم‌عامل منتشر شد. بسیاری عدم انتشار جیلبریک برای iOS 7.1.1 را نیز مرتبط با انتشار iOS 8 و مسدود نمودن راه‌های نفوذ به این سیستم‌عامل عنوان کردند، اما حالا جیلبریک iOS 7.1.1 منتشر شده است.

در صورتی که شما نیز درصدد جیلبریک ابزار اپلی مجهز به iOS 7.1.1 خود هستید، در اینصورت باید از یک پی‌سی استفاده کنید. جیلبریک iOS 7.1.1 توسط تیم چینی Pangu توسعه داده شده و برای تمامی ابزار‌های اپلی که قابلیت بروزرسانی به iOS 7.1.1 را دارند، قابل استفاده خواهد بود.

iOS7Jailbreak

همانطور که پیش‌تر در زومیت خواندید، روشن‌های دیگری نیز توسعه داده شده یا در حال توسعه هستند، اما هیچ‌یک بصورت رسمی منتشر نشده است. شاید ذکر این نکته خالی از لطف نباشد تا بدانید که جیلبریک ارائه شده، اولین هکِ تیم Pangu است. از این‌رو باید ریسک استفاده از این جیلبریک را به‌دلیل ناشناخته بودن آن را در نظر بگیرید. همانطور که گفتیم این جیلبریک هم‌اکنون فقط از طریق سیستم عامل ویندوزی ممکن بوده و البته نسخه‌ی مک نیز در حال توسعه است. برای استفاده از این جیلبریک می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits