دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بلک شارک ۲ پرو با چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس به بازار آمد
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شرکت شیاومی XIAOMI گوسی جدید خود را با یک چیپست قدرتمند معرفی و روانه بازار کرد. با مجله دلگرم در ادامه این مطلب همراه باشید.

بلک شارک 2 پرو با چیپست اسنپدراگون 855 پلاس به بازار آمده است.

در کنار این چیپست قدرتمند، 12 گیگابایت حافظه رم قرار گرفته. حافظه داخلی نیز از استاندارد UFS 3.0 پشتیبانی می کند.

قسمت پشتی بلک شارک 2 پرو با طراحی متفاوت نسبت به بلک شارک 2 به بازار آمده. از این تغییرات می توان به اضافه شدن دو گریپ مخصوص و دو لامپ RGB LED اضافه در اطراف لوگو اشاره کرد.


بلک شارک 2 پرو با نمایشگر 6.39 اینچی امولد و رزولوشن FHD+ به بازار آمده است. این نمایشگر همانند نسل قبل از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می برد.

تغییر دیگر در این گوشی استفاده از سیستم خنک کنندگی جدیدتر است که به کمک تیوب ها و صفحاتی که با مایع خنک می شوند، میزان حرارت در سطح بهینه باقی می ماند.

دوربین بلک شارک 2 پرو با پیکربندی دوگانه از سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی با گشادگی دریچه دیافراگم 1.75 و سنسور ثانویه 12 مگاپیکسلی با ضریب اف 2.2 تشکیل شده است. دوربین 20 مگاپیکسلی سلفی نیز با اپرچر f/2.0 در جلو گوشی قرار دارد.

ظرفیت باتری بلک شارک 2 پرو همان 4000 میلی آمپر ساعتی مشابه نسل قبل بوده و از تکنولوژی شارژ سریع 27 واتی بهره می برد. این گوشی با اندروید پای به بازار خواهد آمد.
این گوشی علاوه بر رنگ سبز/مشکی و نقره ای، در 3 رنگ فانتزی هم در ویترین فروشگاه یافت خواهد شد.

شیائومی بلک شارک 2 پرو در تاریخ 2 آگوستپ (11 مرداد) در چین و تنها در دو مدل 12GB/128GB و 12GB/256GB به بازار عرضه خواهد شد. کمپانی شیائومی این محصول را با قیمت 435 دلار برای مدل 12GB/128GB و 580 دلار برای مدل 12GB/256 به بازار خواهد فرستاد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits