دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
مایکروسافت به‌دنبال نام جدید برای نسخه بعدی ویندوز
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مایکروسافت به‌دنبال نام جدید برای نسخه بعدی ویندوز - ایتنا - سیستم‌عامل رایانه‌ای مایکروسافت طی چند سا-مایکروسافت-دنبال-جدید-نسخه-بعدی-ویندوز

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.

دلگرم- سیستم‌عامل رایانه‌ای مایکروسافت طی چند سال گذشته در فرآیند داخلی این شرکت با نام Threshold شناخته شد و در خبرهای منتشر شده نیز از آن با نام Windows 9 یاد شد.

مایکروسافت بهدنبال نام جدید برای نسخه بعدی ویندوز

شرکت مایکروسافت قصد دارد نخستین پیش‌نمایش از نسخه جدید سیستم‌عامل ویندوز را هفته آینده در معرض دید عموم قرار دهد و در این زمینه گفته شده است که برای محصول مذکور نام جدید برگزیده می‌شود.

به گزارش دلگرم به نقل از رایورز، پروژه مربوط به این نسخه جدید از سیستم‌عامل رایانه‌ای مایکروسافت طی چند سال گذشته در فرآیند داخلی این شرکت با نام Threshold شناخته شد و در خبرهای منتشر شده نیز از آن با نام Windows 9 یاد شد.

اما این روزها منابع آگاه اعلام می‌کنند که مایکروسافت احتمالا برای سیستم‌عامل رایانه‌ای خود که اوایل سال آتی وارد بازار جهانی می‌شود، برند جدیدی را در نظر می‌گیرد و یا اینکه آن را با نام Windows ارائه می‌کند.

تغییر در نام سیستم‌های عامل رایانه‌ای مایکروسافت نشانه‌ای از مسیر جدید این شرکت برای توسعه نرم‌افزارهای جامع است و با این اتفاق می‌توان نتیجه گرفت که مایکروسافت دیگر قصد ندارد به صورت خاص بر Windows و رایانه‌های شخصی تمرکز داشته باشد.

مایکروسافت به‌دنبال نام جدید برای نسخه بعدی ویندوز

تاکید جدید مایکروسافت بر نرم‌افزارهای سازمانی مربوط به چرخه فروش است که "ساتیا نادلا"( Satya Nadella) مدیرعامل جدید مایکروسافت می‌کوشد این نرم‌افزارها را به صورت یکپارچه روی انواع دستگاه‌های الکترونیکی ارایه کند.

منابع آگاه می‌گویند مایکروسافت در این نسخه جدید کوشیده است تمام مشکلات Windows 8 را از میان بردارد و یک طراحی کاملا متفاوت از این سیستم‌عامل را برای رایانه‌های لوحی ارایه دهد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits