دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
معرفی باریک ترین اسمارت فون های موجود در بازار
6
زمان مطالعه: 6 دقیقه
باریک ترین اسمارت فون ها-باریک ترین اسمارت فون-معرفی باریک ترین اسمارت فون ها-آشنایی با باریک ترین اسمارت فون ها-بررسی باریک ترین اسمارت فون ها

زمانی که اپل ، آیفون را به عنوان اولین اسمارت فون جهان ( به این شکلی که اکنون می شناسیم ) معرفی نمود ،هیچ رقیبی را در کنار خود نمی دید.اما رفته رفته با عرضه محصولات مختلف و متنوع توسط کمپانی های مختلف اکنون این رقابت به اوج خود رسیده و هر شرکتی در پی عرضه محصولی متفاوت به بازار برای جذب مشتریان بیشتر است.گذشته از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری در اسمارت فون های امروزی ، یکی از ویژگی هایی که در بخش طراحی این محصولات بسیار مورد توجه قرار گرفته است ، ضخامت گوشی است که نکته مهمی برای بسیاری از خریداران به حساب می آید.در واقع باریک بودن گوشی علاوه بر راحتی در استفاده و زیبایی در طراحی ، نمایشی از قدرت و فناوری تولیدکننده آن است.

باریک ترین اسمارت فون ها

بااینکه گوشی‌هایی مثل HTC One M8 یا LG G3 ازنظر جزو زیباترین گوشی‌ها به‌حساب می‌آیند و در دست بسیار باریک به نظر می‌رسند، ولی باریک‌ترین گوشی‌ها نیستند. برندهٔ این مسابقه هم‌اکنون محصول یک شرکت چینی به نام Gionee است که پرچم‌دار Elife آن تنها ۵.۵ میلی‌متر ضخامت دارد. در این مقاله می‌خواهیم ۱۰ گوشی باریک دنیا که کمتر از ۷ میلی‌متر ضخامت دارند و در یک سال گذشته عرضه‌شده‌اند را لیست کنیم.


Gionee Elife S5.5

باریک ترین اسمارت فون ها

فکر نکنید فقط شرکت‌های معظمی مثل سامسونگ و اپل می‌توانند گوشی‌های باریک تولید کنند. شرکت چینی Gionee گوشی تولیدکرده که ۵۰ درصد از Galaxy S5 باریک‌تر است و تنها ۵.۵ میلی‌متر ضخامت دارد. این گوشی بسیار زیبا Elife S5.5 نام دارد و ممکن است تا به باریکی آن عادت کنید چند بار از دستتان رها شود! جلو و پشت Elife S5.5 از جنس شیشه است و لبهٔ فلزی دارد.

به‌غیراز زیبایی ظاهری، دیگر مشخصات این گوشی نیز در سطح بالایی قرار دارد. نمایشگر آن ۵ اینچ باکیفیت FullHD است. پردازندهٔ ۴ هسته‌ای MediaTec با فرکانس ۱.۷ گیگاهرتز، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، حافظهٔ داخلی ۱۶ گیگابایت و باتری ۲۳۰۰mAh از دیگر مشخصات این گوشی هستند.


BLU Vivo IV

باریک ترین اسمارت فون ها

این گوشی همان Gionee Elife S5.5 است که با برند BLU در ایالت فلوریدا فروخته می‌شود. آمازون هم‌اکنون این گوشی را به قیمت ۳۰۰ دلار می‌فروشد. بااینکه مدل Gionee گران‌تر است ولی ازنظر مشخصات با BLU Vivo IV تفاوتی نمی‌کند.


Vivo X3

باریک ترین اسمارت فون ها

اگر در اینترنت نام Vivo X3 را جستجو کنید می‌بینید که آن را به‌عنوان باریک‌ترین گوشی دنیا معرفی کرده‌اند. البته این اخبار مربوط به قبل از عرضهٔ Gionee Elife S5.5 است. Vivo X3 توسط شرکت BBK electronics تابستان سال گذشته عرضه شد. BBK electronics پشت برندهای نامدار چینی مثل Oppo, ehm و OnePlus قرار دارد. این گوشی تنها ۵.۷۵ میلی‌متر ضخامت دارد و تصویر تبلیغاتی آن را در حال خورد کردن سبزیجات نشان می‌دهد!

Vivo X3 دارای صفحهٔ نمایش ۵ اینچ باکیفیت HD است. دوربین ۸ مگاپیکسل، پردازندهٔ چهار هسته‌ای MediaTek با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز و باتری ۲۰۰۰mAh از دیگر مشخصات آن هستند. در این گوشی از یک چیپ صوتی مخصوص استفاده‌شده است که گفته‌شده کیفیت صدای بالایی دارد. نام‌گذاری این گوشی تحت برند Vivo نیز به خاطر کیفیت بالای صدای آن است.


Huawei Ascend P6

باریک ترین اسمارت فون ها

این گوشی قدرتمند، پرچم‌دار سال گذشتهٔ Huawei بود و اکنون در فروشگاه اینترنتی آمازون به کمتر از ۳۰۰ دلار فروخته می‌شود. Ascend P6 تنها ۶.۱۸ میلی‌متر ضخامت دارد. این گوشی دارای صفحهٔ نمایش ۴.۷ اینچ باکیفیت HD است. دوربین ۸ مگاپیکسل، پردازندهٔ چهار هسته‌ای با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز، ۲GB رم و باتری ۲۰۰۰mAh از دیگر مشخصات این گوشی هستند.


Sony Xperia Z Ultra

باریک ترین اسمارت فون ها

اگر Xperia Z Ultra را با صفحهٔ بسیار بزرگ ۶.۴ اینچ، گوشی به‌حساب بیاورید! یکی از باریک‌ترین گوشی‌های جهان است. این فبلت که در تابستان گذشته عرضه شد، باریک‌ترین گوشی ضد آب جهان به‌حساب می‌آمد. Z Ultra با تنها ۶.۵ میلی‌متر ضخامت، صفحهٔ نمایش FullHD، پردازندهٔ قدرتمند Snapdragon 800 و باتری ۳۰۵۰mAh قدرت تولید Sony را به رخ جهان می‌کشد.


Huawei Ascend P7

باریک ترین اسمارت فون ها

Huawei Ascend P7 که نسل بعدی P6 است حدود ۱ میلی‌متر از Elife S5.5 و کمی هم از P6 بزرگ‌تر می‌باشد. بااین‌حال ازنظر طراحی و زیبایی ظاهر بسیار عالی است. P7 حتی از iPhone 5s نیز باریک‌تر است.

این گوشی دارای صفحهٔ نمایش ۵ اینچ باکیفیت FullHD است. دوربین ۱۳ مگاپیکسل، پردازندهٔ چهار هسته‌ای ۱.۸ گیگاهرتز و باتری ۲۵۰۰mAh از دیگر مشخصات این گوشی هستند.


Samsung Galaxy Alpha

باریک ترین اسمارت فون ها

امروزه گوشی‌های طرح فلز مد شده‌اند. سامسونگ نیز که تا پیش‌ازاین گوشی‌های پلاستیکی تولید می‌کرد با معرفی Galaxy Alpha بر موج گوشی‌های فلزی سوار شد. لبهٔ این گوشی فلزی است و خود بدنه نیز طرح فلز دارد. Galaxy Alpha تنها ۶.۷ میلی‌متر ضخامت دارد و باریک‌ترین گوشی سامسونگ به‌حساب می‌آید.

Galaxy Alpha نسبت به گوشی‌های پرچم‌دار Galaxy S یک پله پایین‌تر است. این گوشی دارای صفحهٔ نمایش ۴.۷ اینچ باکیفیت HD است. دوربین ۱۲ مگاپیکسل، پردازندهٔ چهار هسته‌ای ۱.۸ گیگاهرتز به‌علاوهٔ یک پردازندهٔ چهار هسته‌ای دیگر با سرعت ۱.۳ گیگاهرتز، ۲ گیگابایت رم و باتری ۱۸۶۰mAh دیگر مشخصات این گوشی هستند.


Alcatel OneTouch Idol X

باریک ترین اسمارت فون ها

سال گذشته پرچم‌دار Alcatel باشکوه وارد بازار جهانی موبایل شد. این گوشی تنها ۶.۹ میلی‌متر ضخامت دارد و هنوز هم یکی از باریک‌ترین و سبک‌ترین گوشی‌های دنیا است. OneTouch Idol X دارای نمایشگر ۵ اینچ باکیفیت Full HD است. دوربین ۱۳.۱ مگاپیکسل، پردازندهٔ ۴ هسته‌ای MediaTek با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز و باتری ۲۰۰۰mAh دیگر ویژگی‌های این گوشی هستند. OneTouch Idol X‌ در زمان عرضه ویژگی‌های مشابه گوشی‌های پرچم‌دار را باقیمتی در حدود نصف آن‌ها ارائه می‌داد.


Lenovo Vibe X

باریک ترین اسمارت فون ها

لنووو نیز صاحب یکی از باریک‌ترین گوشی‌های جهان است. Vibe X که سال گذشته عرضه شد ۶.۹ میلی‌متر ضخامت دارد و تنها ۱۲۱ گرم است.

این گوشی دارای نمایشگر ۵ اینچ باکیفیت FullHD است. دوربین ۱۳ مگاپیکسل، پردازندهٔ چهار هسته‌ای MediaTek با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز و باتری ۲۰۰۰mAh دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌باشند.


Sony Xperia T3

باریک ترین اسمارت فون ها

Xperia T3 یکی از گوشی‌های بسیار زیبا در میان گوشی‌های متوسط است. این گوشی که ماه گذشته عرضه شد، تنها ۷ میلی‌متر ضخامت دارد.

T3 دارای نمایشگر ۵.۳ اینچ باکیفیت HD است. دوربین ۸ مگاپیکسل، پردازندهٔ چهار هسته‌ای Snapdragon 400 با فرکانس ۱.۴ گیگاهرتز و باتری ۲۵۰۰mAh دیگر مشخصات این گوشی هستند.

گجت نیوز



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (6 رای)  

    دیدگاه ها

    اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !

    
    hits