دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
۱۰ تا از بهترین ماشین لباسشویی های موجود در بازار
2
زمان مطالعه: 15 دقیقه
هنگام خرید ماشین لباسشویی مثل سایر لوازم خانگی برقی ، باید دقت زیادی انجام دهیم تا دقیقا همان ماشین لباسشویی که نیاز داریم را تهیه کنیم. ویژگی ها و مشخصات فنی ماشین لباسشویی مثل میزان مصرف انرژی از جمله مواردی است که باید به آنها توجه کنید.

برترین ماشین لباسشویی ها کدامند؟

ماشین لباسشویی یکی از لوازم ضروری مورد نیاز در هر خانه ای میباشد. در این مطلب قصد داریم 10 تا از بهترین ماشین لباسشویی های برند های سامسونگ، بوش، ال جی و... را به شما معرفی کنیم.

1. ماشین لباسشویی ال جی مدل WM-821N ظرفیت 8 کیلوگرم

ماشین لباسشویی ال جی مدل WM-821N ظرفیت 8 کیلوگرم

شستشوی سریع و تمیز با TURBOWASH در TurboWash از قابلیت آب‌افشان فشار قوی استفاده شده تا با کاهش چشمگیری در زمان شستشو ضمن صرفه‌جویی در انرژی، شستشوی تمیزتری حاصل شود. آب‌افشان فشار قوی با افشاندن مستقیم آب بر روی البسه به مدت 120 ثانیه، باعث بهبود عملکرد شستشو و آبکشی می‌شود که حاصل فناوری گشتاور مستقیم 6 حرکتی است که شستشوی پرسرعتی را برای کل چرخه شستشو فراهم می‌سازد. 6 حرکت شستشو "موتور گشتاور مستقیم 6 حرکتی به دلیل طراحی‌اش که خاص ال‌جی است با توجه به برنامه انتخابی قادر به انجام حرکت‌های مختلف روی دیگ یا ترکیبی از حرکت‌های مختلف است. عملکرد شستشوی این ماشین لباسشویی به دلیل اینکه با سرعت کنترل‌شده چرخش و امکان چرخش دیگ به هر دو جهت چپ و راست تلفیق‌شده است به‌شدت بهبودیافته و نتیجه مطلوبی ایجاد می‌کند. " تعادل بار لباسشویی‌های هوشمند ال‌جی پس از بررسی لباس‌هایتان و تخمین وزن آن، بهترین زمان شستشو و آبکشی را به‌صورت خودکار انتخاب کرده و بدین ترتیب باعث کاهش مصرف آب و انرژی می‌شود. سیستم عیب‌یابی هوشمند اکنون نیازی نیست برای رفع اشکالات ساده، منتظر آمدن متخصص باشید. کافی است با سیستم ™Smart Diagnosis ال‌جی، به کمک اپلیکیشن تلفن‌های هوشمند یا از طریق تماس با مرکز اطلاعات مشتریان ال‌جی، مشکل خود را اعلام کنید و منتظر تماس باشید تا به شما بگوید چه کنید. در این صورت با کاهش تماس‌های غیرضروری در مصرف هزینه و زمان شما صرفه‌جویی خواهد شد.

قیمت: ۶,۲۶۰,۰۰۰ تومان


2. ‏ماشین لباسشویی اسمگ مدل LSTA147 ظرفیت 7 کیلوگرم

ماشین لباسشویی اسمگ مدل LSTA147 ظرفیت 7 کیلوگرم

ماشین لباسشویی اسمگ مدل LSTA147 ظرفیت 7 کیلوگرم از نوع توکار است. به این معنی که داخل کابینت نصب می‌شود. از این رو برای آشپزخانه‌های کوچک بسیار مناسب است و در واقع فضایی از آشپزخانه را اشغال نخواهد کرد. این دستگاه با طراحی زیبا و کاربردی که دارد می‌تواند مشکل کمبود فضا در آپارتمان‌ها و آشپزخانه‌های کوچک را حل کند. ظرفیت دیگ این ماشین لباسشویی 7 کیلوگرم است که برای یک خانواده‌ی کوچک کاملا کافی خواهد بود. یکی از مزایای مهم این ماشین لباسشویی برنامه های شست‌وشوی متنوع آن است. این برنامه‌ها مخصوص لباس‌ها و شرایط مختلف طراحی شده‌اند. همچنین طوری طراحی شده‌اند که در کمترین زمان و با مصرف کمترین میزان انرژی لباس‌ها را به بهترین شکل تمیز کنند. از این رو استفاده‌ی درست از آن‌ها می‌تواند به افزایش عمر لباس‌ها و کاهش مصرف انرژی منجر شود. از جمله‌ی این برنامه‌ها می‌توان حالت سریع 15 دقیقه‌ای، لباس‌های حساس، پیراهن، شست‌وشوی تاخیری، لباس‌های پشمی، مخصوص شب و لباس‌ّای ورزشی را نام برد. گفتنی است دستگاه مجهز به یک صفحه نمایش و صفحه کنترل است که کاربر می‌تواند با استفاده از آن‌ها برنامه‌های شست‌وشو را تنظیم کند. از دیگر قابلیت‌های این مدل می‌توان به تنظیم میزان آب بر حسب وزن لباس به صورت خودکار، قفل کودک، سیستم نظافت خودکار، دسترسی آسان به فیلتر، سیستم خودکار جلوگیری از سرازیر شدن آب و سیستم ضد کف را نام برد که همه به هر چه ساده‌تر شدن استفاده از دستگاه کمک می‌کنند. در پایان این که مدل LSTA147 با تمام این قابلیت‌ها و امکانات و دور موتور 1400 دور در دقیق، رتبه‌ی انرژی A دارد و این نشان‌دهنده‌ی مصرف انرژی بهینه‌ی آن است.

قیمت: ۲۶,۹۲۱,۰۰۰ تومان


3. ماشین لباسشویی ال جی مدل WM-G128SS-GSC ظرفیت 12 کیلوگرم

ماشین لباسشویی ال جی مدل WM-G128SS-GSC ظرفیت 12 کیلوگرم

ماشین لباسشویی «WM-G128SS-GSC» محصولی خوش‌ساخت از شرکت خوش‌نام « ال‌جی» (LG) است. این دستگاه دیگی با ظرفیت 12 کیلوگرمی دارد و برای مصارف 3 الی 5 نفره پیشنهاد می‌شود. موتور این دستگاه می‌تواند در هر دقیقه 1400 چرخش داشته باشد تا لباس‌هایتان را با نهایت پاکیزگی بشوید. شرکت ال‌جی برای اعمال تنظیمات، یک پنل روی این دستگاه تعبیه کرده است. این پنل از نوع LED است و رابط کاربری آسان از نقاط قوت آن محسوب می‌شود. از دیگر نقاط قوت WM-G128SS-GSC، فناوری TrueSteam است؛ این قابلیت باعث فعال شدن سیکل شستشوی ضدآلرژی، Steam Refresh و Steam Softener می‌شود. دیگر فناوری بکار رفته در این دستگاه SmartThinQ است که کنترل شست‌و‌شو را میسر می‌سازد؛ با این قابلیت کاربر می‌تواند میزان مصرف برق را چک کرده یا سیکل‌های شستشوی کاملاً جدید را دانلود کنید. این دستگاه از اضافه کردن لباس در حین شستشو پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین نگرانی بابت فراموش کردن چند لباس کثیف، بعد از شروع شستشو نخواهید داشت.

قیمت: ۱۱,۷۱۱,۰۰۰ تومان


4. ماشین لباسشویی سامسونگ مدل Q1469 ظرفیت 8 کیلوگرم

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل Q1469 ظرفیت 8 کیلوگرم

ماشین لباسشویی مدل « Q1469» با ظرفیت 8 کیلوگرم ، یکی از لباسشویی‌های شرکت «سامسونگ» است که ضمن طراحی بسیار زیبا، مشخصات قابل توجهی از جمله ظرفیت مناسب و مصرف کم انرژی برخوردار است. این ماشین لباسشویی با ظرفیت 8 کیلوگرم می‌تواند در خانواده‌های متوسط تا پرجمعیت مورداستفاده قرار گیرد. رتبه مصرف انرژی این دستگاه A+++ است و مصرف انرژی بسیار کمی محسوب می‌شود. موتور دیجیتال اینورتر و تجهیز به تکنولوژی حباب ساز عملکرد و راندمان این دستگاه را بهبود چشمگیری بخشیده است. از دیگر قابلیت‌های این دستگاه بهره مندی از سیستم بوزدا و ضدعفونی کننده است. با چرخاندن ولوم کنترلی Jog Dial که روی این دستگاه تعبیه شده است، کاربر می‌تواند به راحتی دستگاه را برای شست‌وشوی البسه مورد نظر تنظیم و استفاده نماید. از دیگر مشخصات این دستگاه سیستم حفاظتی در نوسانات برق بوده که مانع از خرابی دستگاه می‌شود. دیگ این محصول دارای تکنولوژی خاصی است که به اصطلاح دیگ الماسه ضد چروک نامیده می‌شود و از الیاف البسه محافظت می‌کند. برنامه شست‌وشوی خودکار دیگ لباسشویی نیز موجب می‌گردد که مصرف‌کننده دیگر نگران تمیزی دیگ که شاید کیفیت شست‌وشو را نیز تحت تأثیر قرار دهد، نباشد. سیستم عیب‌یابی هوشمند و پیش شست‌وشو با کف نیز در مدل Q1469 سامسونگ لحاظ شده است. سامسونگ تولید و عرضه کننده محصولات با کیفیت در زمینه های مختلف از جمله لوازم خانگی برقی در جهان است. نوآوری، استفاده از مواد با کیفیت، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش این شرکت، مشتریان زیادی را جلب کرده است.

قیمت: ۶,۱۰۰,۰۰۰ تومان


5. ماشین لباسشویی سامسونگ مدل B1242 ظرفیت 6 کیلوگرم

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل B1242 ظرفیت 6 کیلوگرم

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل B1242 با ظرفیت 6 کیلوگرم ، یکی از لباسشویی‌های شرکت سامسونگ است که از طراحی زیبایی برخوردار است. این ماشین لباسشویی با ظرفیت 6 کیلوگرم می‌تواند در خانواده‌های کوچک تا متوسط مورداستفاده قرار گیرد. رتبه مصرف انرژی این دستگاه A+ است و مصرف انرژی آن نسبتا کم است. از دیگر قابلیت‌های این دستگاه دارای سیستم شستشوی چندحالته است که با وجود یک ولوم کنترلی Jog Dial که روی این دستگاه تعبیه شده است، کاربر می‌تواند به راحتی دستگاه را برای شستشوی البسه مورد نظر تنظیم و استفاده نماید. کاهش مصرف انرژی با استفاده از هیتر سرامیکی در سری جدید لباسشویی های سامسونگ انجام می شود. از دیگر مشخصات این دستگاه سیستم حفاظتی در نوسانات برق بوده که مانع از خرابی دستگاه می شود. محافظت از الیاف با استفاده از دیگ الماسه ضد چروک ممکن شده است. سیستم عیب یابی هوشمند نیز در مد ل B1242 سامسونگ لحاظ شده است. سامسونگ تولید و عرضه کننده محصولات با کیفیت در زمینه های مختلف از جمله لوازم خانگی برقی است. نوآوری، استفاده از مواد با کیفیت، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش این شرکت، مخاطبین زیادی را به سمت خود کشانده و راضی نگه داشته است.

قیمت: ۴,۲۵۰,۰۰۰ تومان


6. ماشین لباسشویی سامسونگ مدل P1494 ظرفیت 9 کیلوگرم

 ماشین لباسشویی سامسونگ مدل P1494 ظرفیت 9 کیلوگرم

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل P1494 با ظرفیت 9 کیلوگرم ، یکی از لباسشویی‌های شرکت سامسونگ است که ضمن از طراحی بسیار زیبا و مشخصات قابل توجهی از جمله ظرفیت مناسب و رتبه مصرف انرژی خوبی برخوردار است. اما خصوصیت اصلی این دستگاه چیزی است که سالها مورد درخواست مشتریان و مصرف کنندگان بوده و آن هم امکان اضافه کردن لباس پس از شروع به کار ماشین لباسشویی است؛ چیزی که در این مدل محقق شده است و در صورتی که کاربر بخواهد پس از شروع به کار دستگاه لباسی به ماشین اضافه کند، قفل بودن در اصلی ماشین، مانعی ایجاد نمی کند و از در کوچک می توان لباس کثیف را اضافه کرد. این ماشین لباسشویی با ظرفیت 9 کیلوگرم می‌تواند در خانواده‌های متوسط تا پرجمعیت مورداستفاده قرار گیرد. رتبه مصرف این دستگاه A+++ است و مصرف انرژی پایینی را خواهد داشت. از دیگر قابلیت‌های این دستگاه دارای سیستم شستشوی چندحالته است که با وجود یک ولوم کنترلی Jog Dial که روی این دستگاه تعبیه شده است، کاربر می‌تواند به راحتی دستگاه را برای شستشوی البسه مورد نظر تنظیم و استفاده نماید. سامسونگ تولید و عرضه کننده محصولات با کیفیت در زمینه های مختلف از جمله لوازم خانگی برقی است. نوآوری، استفاده از مواد با کیفیت، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش این شرکت، مخاطبین زیادی را به سمت خود کشانده و راضی نگه داشته است.

قیمت: ۷,۲۵۰,۰۰۰ تومان


7. ماشین لباسشویی سامسونگ مدل J1243 ظرفیت 7 کیلوگرم

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل J1243 ظرفیت 7 کیلوگرم

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل J1243 با ظرفیت 7 کیلوگرم ، یکی از لباسشویی‌های شرکت سامسونگ است که از طراحی زیبایی برخوردار است. این ماشین لباسشویی با ظرفیت 7 کیلوگرم می‌تواند در خانواده‌های متوسط تا پرجمعیت مورداستفاده قرار گیرد. رتبه مصرف انرژی این دستگاه A++ است و مصرف انرژی کمی دارد. از دیگر قابلیت‌های این دستگاه دارای سیستم شستشوی چندحالته است که با وجود یک ولوم کنترلی Jog Dial که روی این دستگاه تعبیه شده است، کاربر می‌تواند به راحتی دستگاه را برای شستشوی البسه مورد نظر تنظیم و استفاده نماید. کاهش مصرف انرژی با استفاده از هیتر سرامیکی در سری جدید لباسشویی های سامسونگ انجام می شود. از دیگر مشخصات این دستگاه سیستم حفاظتی در نوسانات برق بوده که مانع از خرابی دستگاه می شود. محافظت از الیاف با استفاده از دیگ الماسه ضد چروک ممکن شده است. این دستگاه دارای فناوری حباب ساز ecobubble™ است. وقتی فناوری حباب ساز ecobubble™ بکار گرفته شود، شوینده ها به شکل بهتری در آب حل می شوند و به سرعت در تار و پود لباس ها نفوذ می کنند، بنابراین برای انجام فرآیند شستشو مصرف آب کمتری ضرورت خواهد داشت. سیستم عیب یابی هوشمند و پیش شستشو با کف هم در مد ل J1243 سامسونگ لحاظ شده است. سامسونگ تولید و عرضه کننده محصولات با کیفیت در زمینه های مختلف از جمله لوازم خانگی برقی است. نوآوری، استفاده از مواد با کیفیت، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش این شرکت، مخاطبین زیادی را به سمت خود کشانده و راضی نگه داشته است.

قیمت: ۴,۸۶۰,۰۰۰ تومان


8. ماشین لباسشویی بوش مدل WAK2020SIR ظرفیت 7 کیلوگرم

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل J1243 ظرفیت 7 کیلوگرم

ماشین لباس‌شویی «بوش»، مدل «WAK2020SIR» با ظرفیت 7 کیلوگرم از محصولات باکیفیت شرکت بوش است که ضمن برخورداری از فناوری‌ها و قابلیت‌های متعدد، می‌توان آن را یکی از اقتصادی‌ترین و کم‌مصرف‌ترین ماشین‌های لباس‌شویی به شمار آورد. این دستگاه از سنسور آب و فناوری ActiveWater بهره می‌برد تا ضمن کنترل خودکار میزان البسه کثیف، از مقدار آب لازم استفاده کند و موجب صرفه‌جویی در مصرف آب و انرژی شود. برچسب انرژی ماشین لباس‌شویی بوش، مدل WAK2020SIR نشان از مصرف بسیار پایین این مدل دارد. این مدل از سیستم VarioPerfect نیز بهره می‌برد که موجب می‌شود با توجه به برنامه‌های متنوع قابل انتخاب، تا 60 درصد در زمان و تا 25 درصد در مصرف انرژی معمول دستگاه صرفه‌جویی شود. صفحه‌نمایش زیبا، نمایانگر عملکرد و اطلاعات برنامه‌های انتخاب‌شده است. برنامه‌ها و آپشن‌های دستگاه توسط دکمه‌ها و پیچ تنظیم، قابل انتخاب هستند. محل ریختن پودر و مواد شوینده در سمت دیگر پنل جلویی است که با کشیدن باز شده و در دسترس قرار می‌گیرد. در پایین نیز محل فیلتر آب خروجی قرار گرفته که هر چند وقت یک‌بار نیاز به تمیزکردن دارد تا مواردی مانند مو یا نخ اگر در آن گیرکرده باشد تمیز شود. گفتنی است شرکت بوش (Bosch)، از شرکت‌های شناخته‌شده در تولید و عرضه‌ی انواع محصولات و لوازم برقی به‌ویژه لوازم برقی خانگی است که طی سال‌ها، با عرضه‌ی محصولاتی که از بیشترین کیفیت و نوآوری بهره می‌برند، به یکی از برترین و محبوب‌ترین برندهای این گروه محصولات تبدیل‌ شده است.

قیمت: ۵,۴۷۳,۰۰۰ تومان


9. ‏ماشین لباسشویی سامسونگ مدل J1477 ظرفیت 7 کیلوگرم

‏ماشین لباسشویی سامسونگ مدل J1477 ظرفیت 7 کیلوگرم

ماشین لباسشویی سامسونگ مدل J1477 با ظرفیت 7 کیلوگرم ، یکی از لباسشویی‌های شرکت سامسونگ است که از طراحی بسیار زیبا و مشخصات قابل توجهی از جمله ظرفیت مناسب و رتبه مصرف انرژی خوبی برخوردار است. اما خصوصیت اصلی این دستگاه چیزی است که سالها مورد درخواست مشتریان و مصرف کنندگان بوده و آن هم امکان اضافه کردن لباس پس از شروع به کار ماشین لباسشویی است؛ چیزی که در این مدل محقق شده است و در صورتی که کاربر بخواهد پس از شروع به کار دستگاه لباسی به ماشین اضافه کند، قفل بودن در اصلی ماشین، مانعی ایجاد نمی کند و از در کوچک می توان لباس کثیف را اضافه کرد. این ماشین لباسشویی با ظرفیت 7 کیلوگرم می‌تواند در خانواده‌های متوسط تا پرجمعیت مورداستفاده قرار گیرد. رتبه مصرف این دستگاه A+++ است و مصرف انرژی پایینی را خواهد داشت. از دیگر قابلیت‌های این دستگاه دارای سیستم شستشوی چندحالته است که با وجود یک ولوم کنترلی Jog Dial که روی این دستگاه تعبیه شده است، کاربر می‌تواند به راحتی دستگاه را برای شستشوی البسه مورد نظر تنظیم و استفاده نماید. موتور دیجیتال اینورتر عملکرد دستگاه را به طرز چشمگیری بهبود بخشیده است. کاهش مصرف انرژی با استفاده از هیتر سرامیکی در سری جدید لباسشویی های سامسونگ انجام می شود. از دیگر مشخصات این دستگاه سیستم حفاظتی در نوسانات برق بوده که مانع از خرابی دستگاه می شود. محافظت از الیاف با استفاده از دیگ الماسه ضد چروک ممکن شده است. برنامه خودکار شستشوی دیگ لباسشویی نیز موجب می‌گردد مصرف‌کننده دیگر نگران تمیزی دیگ که شاید کیفیت شستشوها را نیز تحت تأثیر قرار دهد نباشد. سیستم عیب یابی هوشمند و پیش شستشو با کف هم در مدل J1477 سامسونگ لحاظ شده است. سامسونگ تولید و عرضه کننده محصولات با کیفیت در زمینه های مختلف از جمله لوازم خانگی برقی است. نوآوری، استفاده از مواد با کیفیت، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش این شرکت، مخاطبین زیادی را به سمت خود کشانده و راضی نگه داشته است. به همراه این کالا یک کارت هدیه‌ی 1500000 ریالی سامسونگ به مشتری ازائه می‌شود.

قیمت: ۵,۶۷۰,۰۰۰ تومان


10. ماشین لباسشویی ال جی مدل WM-L1057C ظرفیت 10.5 کیلوگرم

ماشین لباسشویی ال جی مدل WM-L1057C ظرفیت 10.5 کیلوگرم

ماشین لباسشویی «ال جی» (LG) مدل «WM-L1057C» از لباسشویی‌های کارآمد و باکیفیت این شرکت است. این دستگاه با برخورداری از دیگ 10.5 کیلوگرمی، برای خانواده‌های با جمعیت متوسط مناسب است. برنامه‌های پیش‌فرض شست‌وشو برای این لباس‌شویی در نظر گرفته شده‌اند و کاربر می‌تواند بسته به جنس و نوع لباس حالت ایدئال را انتخاب کند. این دستگاه با چرخش سریع خود لباس‌ها را با قدرت شسته و آبکشی می‌کند و در حالت حداکثری دارای سرعت 1400 دور بر دقیقه است. شاید برایتان پیش آمده باشد که قبل از خارج‌شدن از خانه متوجه کثیف‌بودن لباس محبوبتان شوید. این دستگاه به پنلی لمسی مجهز شده و کاربران می‌توانند از طریق آن تنظیمات مورد نظرشان را اعمال کنند. از حالت‌های شستشوی WM-L1057C می‌توان به شستشوی بی‌صدا و ضدآلرژی اشاره کرد.

قیمت: ۸,۷۷۵,۰۰۰ تومان

بیشتر بخوانید:

لیست قیمت انواع شوینده لباس کودک و نوزاد در بازار


چنانچه این مطلب را مفید میدانید با لایک کردن و به اشتراک گذاشتن آن، از ما حمایت کنید. نظرات، پیشنهادات و مقاله های درخواستی خود را از طریق قسمت دیدگاه ها برای ما ارسال کنید.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.0 از 5 (2 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits