دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
۵ ماموریت قتل در asssassin's creed که بهترین نام گرفتند
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
از مبارزه‌ی الطائر و المعلم تا اولین قتل حماسی و احساسی اتزیو ادیتوره؛ در این آیتم ویدیویی نگاهی به ۵ ماموریت قتل جذاب، خاطره‌انگیز و حماسی مجموعه‌ی Assassin's Creed می‌اندازیم. همراه مجله دلگرم باشید.

بهترین‌های قتل های Assassin's Creed

به گزارش مجله دلگرم به نقل از زومجی:

سری بازی‌های Assassin's Creed دیگر نیازی به‌معرفی کردن ندارند. این بازی‌ها آنقدر در زمینه‌ی داستان‌سرایی، روایت‌ داستان‌هایی تاریخی و صدالبته علمی-تخیلی، اتمسفرسازی و تقدیم یک گیم‌پلی کاملا جدید از شمشیرزنی و مخفی‌کاری خوب عمل کردند که توانستند خیل عظیمی از گیمرها را باخود همراه کنند و با روند سالانه‌ی انتشار خود، به‌یکی از از بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین مجموعه‌بازی‌های تاریخ هنر هشتم بدل شوند.

در تک‌تک قسمت‌های این سری که در نقش یک قاتل، ظاهر و به‌دنبال اهداف فرقه‌ی اسسین‌ها به‌ماموریت‌هایی با محوریت کشتن اشخاصی ویژه فرستاده می‌شدیم، داستان در بخش‌های مختلفی روایت می‌شد که در نقطه‌ی اوج هریک از این بخش‌ها، با ماموریت‌های قتل یا همان قسمت‌های Assassination معروف این مجموعه مواجه می‌شویم. ماموریت‌هایی که از ساختار به‌شدت جالب و سرگرم‌کننده برخوردار بودند و حس «اسسین بودن» را به‌بهترین شکل ممکن به‌بازیکن منتقل می‌کردند. در جریان آیتم ویدیویی که در ادامه‌ی مطلب تماشایش می‌کنیم، به پنج ماموریت قتل جذاب، خاطره‌انگیز و حماسی مجموعه‌ی «اسسینز کرید» نگاهی انداخته‌ایم و آن‌ها را مرور کرده‌ایم.




این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits