دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
رونمایی از باکس آرت بازیDeath Stranding
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
بازی جدید کوجیما با نام Death Stranding در E3 سروصدای زیادی به پا کرد. حال از باکس آرت این بازی رونمایی شده است. با مجله دلگرم در ادامه این مطلب همراه باشید.

باکس‌آرت خیره کننده Death Stranding

به گزارش مجله دلگرم به نقل از سایت پی‌اس‌پرو:

بدون شک بازی Death Stranding یکی از عناوین مورد انتظار سال 2019 است که هیدئو کوجیما (Hideo Kujima) به عنوان یکی از بزرگان صنعت بازی‌های ویدئویی به توسعه این بازی PS4 می‌پردازد.

وی در ابتدا تصویر باکس آرت نسخه Standard Edition بازی را رونمایی کرد و درباره نسخه‌های ویژه بازی Death Stranding نیز اطلاعاتی ارائه داد. کوجیما بیان کرد نسخه Special Edition با قیمت 69 دلار شامل Steelbook منحصربفردی خواهد شد و نسخه Collector’s Edition نیز که شامل محتواهای به یادماندنی می‌شود، با قیمت 199 دلار به فروش می‌رسد. در تصویر باکس آرت بازی Death Stranding شاهد شخصیت اصلی بازی که نورمن ریداس (Norman Redus) به ایفای نقش آن می‌پردازد، هستیم.

رونمایی از باکس آرت بازیdeath stranding

این تصویر باکس آرت نسبت به نمونه‌های قبل بسیار بهتر بوده و جذاب‌تر به نظر می‌رسد. در طول پنل کوجیما اظهار داشت که حضور مدز میکلسن (Mads Mikkelsen) در بازی را به حضور کیانو ریوز (Keanu Reeves) ترجیح داده است. چرا که از نظر او میکلسن برای ایفای نقش مورد نظر مناسب‌تر است.

رونمایی از باکس آرت بازیdeath stranding

او در این رابطه اظهار داشت:

در ابتدا کیانو ریوز را به من پیشنهاد دادند اما من قصد داشتم مدز میکلسن را به بازی بیاورم.

سپس کوجیما از تفاوت‌های بازی Death Stranding نسبت به دیگر عناوین صحبت کرد. او بیان کرد که هدفش از توسعه این بازی ارائه عنوانی خاص به بازیکنان است که پس از اتمام Death Stranding سال‌ها بعد نیز به فکر آن باشند.

نمی‌توان هیچ دلیلی برای ساخت چیزی که در حال حاضر وجود دارد، پیدا کرد. من می خواهم چیزی بسازم برای جهان الهام بخش باشد. مثل برخی از فیلم های هالیوود در خاطرتان نمی‌مانند، مردم فقط این تولیدات را مصرف و هضم می‌کنند. درک کردن معنای کار کم وقتی که شما درحال مصرف‌اش هستید کار سختی است.
چه اتفاقی می افتد وقتی که من یک بازی منتشر می‌کنم یا زمانی که نیکلاس (Nicolas Winding Refn) یک فیلم را منتشر می‌کند؟ ما انتقاد و یا ستایش می‌شویم. اما شاید تا ده‌ سال بعد در مورد معنای فکر خواهید کرد، همانند فیلم Bladerunner یا فیلم 2001: A Space Odyssey

separator line

نیکلاس ویندینگ رفن نویسنده، کارگردان و تهیه کننده سینماست که حضوری افتخاری در نقش شخصیت Heartman در بازی Death Stranding دارد.

بازی Death Stranding در 8 نوامبر 2019 (17 آبان 1398) به طور انحصاری برای کنسول PS4 منتشر خواهد شد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits