دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
تجهیز اکس باکس وان به امکان پخش دیسک‌های سه‌بعدی
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
تجهیز اکس باکس وان به امکان پخش دیسک‌های سه‌بعدی - ایتنا- شرکت مایکروسافت قصد دارد تا در ماه پیش روی-تجهیز-باکس-امکان-دیسک-بعدی

دلگرم- شرکت مایکروسافت قصد دارد تا در ماه پیش روی میلادی با عرضه یک بسته نرم‌افزاری به کاربران کنسول بازی خو اجازه بدهد تا بتوانند دیسک‌های بلو-ری سه‌بعدی را بر روی کنسول خود مورد استفاده قرار بدهند.

تجهیز اکس باکس وان به امکان پخش دیسکهای سهبعدی

شرکت مایکروسافت قصد دارد تا در ماه پیش روی میلادی با عرضه یک بسته نرم‌افزاری به کاربران کنسول بازی خود اجازه بدهد تا بتوانند دیسک‌های بلو-ری سه‌بعدی را بر روی کنسول خود مورد استفاده قرار بدهند.

به گزارش دلگرم به نقل از رایورز، این بسته به‌روزرسانی نرم‌افزاری شامل موارد فراوانی خواهد بود که به‌خوبی می‌توانند کاربرد دستگاه را بهبود بخشند و امکان پخش دیسک‌های بلو-ری تنها یکی از امکانات موجود در این بسته نرم‌افزاری خواهد بود.

تجهیز اکس باکس وان به امکان پخش دیسک‌های سه‌بعدی

مهم‌ترین موارد در این به‌روزرسانی شامل سیستم هشدار دهنده باتری دسته، سیستم حذف نمایش پیام‌ها در هنگام بازی، سیستم ارتباط با دوستان در صفحه اصلی اکس باکس وان، خرید بازی به‌صورت راه دور و با کمک دستگاه‌های همراه و سیستم معرفی مکان‌های گردشگری برای چند کشور مانند استرالیا اشاره نمود.

این بسته در طول ماه اوت در اختیار دارندگان اکس باکس وان قرار خواهد گرفت و دانلود آن کاملاً رایگان خواهد بود.

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits