دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
شرکت Sage راهکار آنلاین جدیدی در حوزه برنامه‌ریزی منابع سازمانی عرضه می‌کند
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شرکت Sage راهکار آنلاین جدیدی در حوزه برنامه‌ریزی منابع سازمانی عرضه می‌کند - ایتنا- این راهکار که X3 Online نام دارد و تاکید خ-شرکت-sage-راهکار-آنلاین-جدیدی-حوزه

دلگرم- این راهکار که X3 Online نام دارد و تاکید خاصی بر روی سازگاری با فناوری‌های همراه دارد.

شرکت Sage راهکار آنلاین جدیدی در حوزه برنامهریزی منابع سازمانی عرضه میکند

شرکت Sage راهکار آنلاین جدیدی در حوزه برنامه‌ریزی منابع سازمانی (ERP) طراحی کرده است که از ماه سپتامبر امسال روانه بازار خواهد شد.

به گزارش دلگرم به نقل از همکاران سیستم و به نقل از وب‌سایت techradar، شرکت Sage اعلام کرده است راهکار جدیدی در حوزه برنامه‌ریزی منابع سازمانی عرضه کرده است که تحت فناوری پردازش ابری است و از کانال شرکای این شرکت قابل دسترسی است.

این راهکار که X3 Online نام دارد از ماه سپتامبر روانه بازار خواهد شد و در ابتدا فقط در آمریکا قابل دسترسی خواهد بود.

شرکت Sage در طراحی این راهکار تاکید خاصی بر روی سازگاری با فناوری‌های همراه کرده است و رابط وب آن را نیز تحت فناوری HTML۵ قرار داده است که از مرورگرهای مختلف پشتیبانی می‌کند.

کاربران این راهکار به اپليكيشن‌های تحت وبی مثل آفیس مایکروسافت و قابلیت‌های جستجو نیز دسترسی خواهند داشت.

بر اساس این گزارش، شرکت Sage در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرده است کسب و کارهای تجاری به کمک این راهکار خواهند توانست سه اولویت خود را برآورده کنند: جلب نظر مشتریان جدید، کاهش هزینه‌های عملیاتی و افزایش درآمد. این شرکت آسانی استفاده، دسترس‌پذیری، مدیریت آسان و هزینه اندک مالکیت را از جمله مهم‌ترین مزایای راهکار آنلاین X۳ Online برشمرده است.

کریستوف لتلیه، مدیر ارشد محصول ERP X۳ در شرکت Sage گفته است: پژوهش‌های ما نشان می‌دهد که ۷۶ درصد کسب و کارها در حال بررسی شرایط برای سرمایه‌گذاری در نرم‌افزارهای تحت فناوری پردازش ابری در آینده هستند که این یافته حکایت از آندارد که بخش‌های میانی بازار کسب و کارها درک مشخصی از فناوری پردازش ابری و مزایای آن دارند.

-----------------------------------------------------------------------------

توجه: کاربر محترم؛ انتشار مطالب دیگر رسانه ها از سوی مجله اینترنتی دلگرم لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق ایمیل info@delgarm.com برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم منتشر گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits