دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
گوگل و معرفی سرویس جدید مبتنی بر هوش مصنوعی برای گوگل داکس

گوگل سرویس جدیدی برای گوگل داکس معرفی کرد

گوگل و معرفی سرویس جدید مبتنی بر هوش مصنوعی برای گوگل داکس
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شرکت گوگل به تازگی سرویسی را برای گوگل داکس توسعه داده که مبتنی بر هوش مصنوعیست و به پیشنهاد اصلاحاتی برای گرامر و دستور زبان نوشتاری می پردازد. بسیاری از نویسندگان مایل نیستند در مطلب آنها اشکالی در بحث دستور زبان وجود داشته باشد.

شرکت گوگل به تازگی سرویسی را برای گوگل داکس توسعه داده که مبتنی بر هوش مصنوعیست و به پیشنهاد اصلاحاتی برای گرامر و دستور زبان نوشتاری می پردازد. بسیاری از نویسندگان مایل نیستند در مطلب آنها اشکالی در بحث دستور زبان وجود داشته باشد. اشکالات گرامری یکی از بزرگترین مشکلات نویسندگان بوده و حال گوگل داکس کمک بزرگی برای این دست نویسندگان است.

گوگل داکس سرویسی بوده که به بررسی املا یا دستور زبان می پردازد. متاسفانه یکی از معایب این سرویس عدم رفع اشکالات گرامری در متن است. چند سال قبل Grammarly در کروم برای رفع این مشکل به کار گرفته شد اما موفق نبود. حال نوبت به این هوش مصنوعی جدید رسیده که می تواند نتیجه بهتری در مقایسه با Grammarlyموردبحث باشد. براساس گزارش ها سرویس جدید بررسی و اصلاح اشکالات گرامری Google Docs، از طریق برنامه‌ی Google Early Adopter در دسترس کاربران قرار داده و اساسا برای به‌حداقل رساندن اشتباهات ترجمه در الگوریتم‌های ترجمه‌ی ماشینی توسعه یافت.

گوگل داکس هوشمندتر می شود

یکی از وظیفه های این سرویس جدید یافتن اشتباهات گرامری بوده تا سریعا به تشخیص آن پرداخته و موجب برطرف شدن مشکل شود. بسیاری از نویسندگان با اشتباهات سهوی رو به رو هستند و از وجود آن در متن اطلاعی ندارند. به کمک سرویس مبتنی بر هوش مصنوعی گوگل این مشکل تا سطح بالایی برطرف می شود و افراد می توانند به سادگی آن را به کار گیرند. دیوید تکر یکی از مدیران ارشد گوگل بیان داشت که این کمپانی رویکرد بسیار موثری برای اصلاح اشتباهات دستور زبان در متن‌های ترجمه‌‌شده‌ی ماشینی در پیش گرفته تا کاربران را از رو به رو شدن با مشکلاتی در این زمینه دور سازد.

حال باید مشاهده کرد عملکرد این سرویس به چه شکل بوده و موثر واقع می شود یا خیر. پیش بینی می شود این پروژه جدید گوگل با موفقیت همراه باشد و شاهد عملکرد قابل توجه آن باشیم.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits