دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
گوگل کروم جدید در راه است

نسخه جدید کروم گوگل در راه است

گوگل کروم جدید در راه است
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
شرکت گوگل پیشتر سرویس ارسال پیام جیمیل را بروزرسانی کرد و آن را با رابط کاربری جدیدی همراه ساخت. رابط کاربری جدید در کنار سایر ویژگی ها تجربه لذت بخشی را به دنبال دارد.

شرکت گوگل پیشتر سرویس ارسال پیام جیمیل را بروزرسانی کرد و آن را با رابط کاربری جدیدی همراه ساخت. رابط کاربری جدید در کنار سایر ویژگی ها تجربه لذت بخشی را به دنبال دارد.

حال به نظر می رسد گوگل قصد داشته نسخه بروزرسانی شده مرورگر کروم را منتشر کند. این نسخه طراحی رابط کاربری جذابی داشته تا بیشتر موردتوجه کاربر قرار گیرد. به نظر می رسد پس از جیمیل، پروژه بعدی تغییر متریال یا رابط کاربری گوگل به کروم مربوط می شود.

تاکنون بروزرسانی های مختلفی برای گوگل کروم منتشر شد که هر یک مشخصات قابل توجهی را در برمی گیرد. حال به نظر می رسد بزودی باید شاهد تغییرات عمده ظاهری در گوگل کروم باشیم و نوبت آن رسیده تا گوگل دست از بروزرسانی های متعدد برداشته و نسخه ای را منتشر کند که کاملا بروزرسانی شده و با ساختار جدید می‌باشد. مدتها بود گوگل کروم تغییری پیدا نکرد و در نهایت شرکت گوگل می خواهد با تغییراتی که در نظر داشته این مرورگر را همچنان محبوب تر از رقبا ساخته و دردسترس طرفداران قرار دهد.

تجربه کاربری بهتر در کنار زیبایی بیشتر

بروزرسانی جیمیل با رضایت و واکنش های مثبتی رو به رو بود. انتظار می رود بروزرسانی کروم نیز موجی از نظرهای مثبت را به همراه داشته باشد، نظرهایی که موجب امید گوگل شده و برنامه ها را به شکل بهتری توسعه خواهد داد. مشخص نیست نسخه جدید چه زمانی منتشر می شود اما انتظار داریم تا پایان تابستان گوگل برنامه برای رونمایی نسخه جدید داشته و انتشار آن نیز در همین مدت زمان صورت می گیرد.

با تمام این تفاسیر گوگل کروم جدید می تواند تجربه کاربری بهتری را رقم زند. ویژگی های جدید این مرورگر شرح داده نشده و تنها توسط تست کنندگان در حال تست است. به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه گوگل چیست.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits