دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
هند و دیدنی های جذاب آن

بازدید از مناطق دیدنی هند

هند و دیدنی های جذاب آن
0
زمان مطالعه: 7 دقیقه
"دوست خوب ، دوستی است که شما را در تمامی ابعاد زندگیتان همراهی کند". هرچند وقت یک بار شما این جمله را تحلیل وتکرار می کنید؟ پاسخ این سوال ممکن است در تمام لحظات زندگی شما ملموس باشد! وقتی که در کنار دوستان خود هستید، مخصوصا زمانی که با دوست صمیمی...

با دیدنی های کشور هند آشنا شوید

"دوست خوب ، دوستی است که شما را در تمامی ابعاد زندگیتان همراهی کند". هرچند وقت یک بار شما این جمله را تحلیل وتکرار می کنید؟ پاسخ این سوال ممکن است در تمام لحظات زندگی شما ملموس باشد! وقتی که در کنار دوستان خود هستید، مخصوصا زمانی که با دوست صمیمی خود همراه هستید، همه چیز شما را به نشاط در می آوردحتی زمانی که شما درکمپانی خود در حال شنیدن سخنرانی کسل کننده ای هستید.

مسافرت با بهترین دوستانتان ، اهمیتی ندارد که چه زمانی از سال یا در چه موقعیتی باشد. هیچکدام از این ها شادی و نشاط شما را محدود نمی کند.

شمال هند

www.delgarm.com

زمانی که ما درمورد کشف جاهای دیدنی و بکر هند صحبت می کنیم، شمال کشور هند قسمتی از این کشور است که همیشه گردشگرهای زیادی را در سراسر دنیا به خود جذب می کند. شما می توانید ازدحام جمعیت را در شهرهای دهلی، جیپور،لاکنو و غیره دریابید. انسان هایی که عاشقانه به دنبال کشف اسرار این شهرها نیستند. این شهرها قسمت هایی از مکان های توریستی هند به شمارمی آیند که دارای مردمی باشکوه و فرهنگ و سنت دیرینه و پرافتخار می باشند.در هند فرصت دیدار از آرامگاه های همایون،آکشاردهام، بوستان لادی، بهاوان و...را از دست ندهید. از غذای خوشمزه تا فرهنگ شگفتی آور ما را ترغیب می کند تا بیشتر و بیشتر آن را کشف کنیم. خود را غرق در زیبایی های طبیعی هند همچون دره ها ی زیبا و سواحل باشکوه و همچنین آبشارهای شگفتی آوربکنید.

1-چادار: رودخانه یخ زده صعب العبور

هرچندوقت یک بار یک انسان می تواند روی همیچین رودخانه که مثل الماس صیقل و براق است ،مسیر رویایی را طی کند؟ رد پا یکی از جذاب ترین و هیجان انگیز ترین تجربیاتی است که در لاداک برای هر ماجراجویی طرفداردارد. چادار روستاها رادرعمق دره زانسکارواقع در پایین کوه ها و با رودخانه سرد و یخ زده زانسکار ارتباط می دهد. قدرت و انرژی که در روزهای این جا وجود دارد به شما این فرصت را میدهد که بهتر نفس بکشید حتی وقتی که هنوز به ایجا نرسیده اید و فقط به آن نزدیک شده اید، انرژی آن به شما می رسد.

2-سفر در جاده مانالی-لیه

بزرگراه مانالی-لیه همیشه محبوب بوده و علاقه مندان زیادی را به خود جلب کرده است. بودن در دراین مسیر، چه به صورت گروهی و چه تنها هر سفر دیگری را در کشور هند تحت الشعاع قرار می دهد. لازم است که همه شما در مورد آن بدانید:

www.delgarm.com

برای هر ماجراجویی خود را آماده کنید، بزنید به جاده و تا آخر بروید. عبور از کنار روستاها و کوه ها، عبور از کنار مرمی که به دنبال کسب و کار خود می روند، شما در این مسیر به طبیعت و سادگی و بی آلایشی برخورد میکنید و آن را تحسین خواهید کرد.

3- سفر در دره مارکا

هنگامی که ما از زندگی روزانه خود جدا می شویم اولین چیزی که برای ما هشدار دهنده است این است که بیرون از شهر برویم و در مسیر قرار بگیریم. وقتی که شما در مسیر مارکا قرار میگیرید درمی یابید که این جا یکی از جالب ترین مسیرهایی است که در آن قرار گرفته اید . به این مسیر ، جاده قهوه خانه ای هم گفته می شود. این مسیر به شما تصاویر لوله ای شکل تغییر پذیر با هیپنوتیزم عالی می دهد. خود را غرق در قسمت های سرسبز و خوش منظره آن بکنید. نفس کشیدن در هوای صبحگاه و شنیدن صدای طنین اندازو گوش نواز جیک جیک گنجشک ها در مسیر ،ادامه خواهد داشت. در مرتفع ترین نقطه گاندالا لا در ارتفاع 4800 متری و کانگمارو در ارتفاع 510 متری بروید و به چشم انداز زیبایی که از قله پیداست، خیره شوید.

4- ریشیکش

ریشیکش به عنوان یک شهر پر تلاطم شناخته شده است. یکی از مکان هایی است که پیشنهاد می شود با آغوش باز دعوتش را بپیذیرید. این شهر جالب و کوچک با زیبایی های سخاوتمندانه اش و مقام تقدس و بزرگی اش انتخابی ماجراجویانه و نیز مبارک شده توسط گاهروال هیمالایا و گنگس های مقدس می باشد. ریشیکش یکی از قدیمی ترین شهر های این کشور است. صحبت در مورد دیدن داخل و اطراف این شهر ، تعداد بیشماری را جلب می کند.

قایق سواری در یکی از رودخانه های این شهر یکی از فعالیت هایی می باشد که بهتر است آن را در لیست خود بگنجانید. دیدار از معبدهای مقدس، دینداران، معبد های آرام مخصوصی که هندوها در آن با یکدیگر زندگی می کنند از جاذبه های توریستی این شهر آرام برای هرکسی می باشد.

www.delgarm.com

5-مانالی

من مطمئن هستم این جا همانجایست که شما قطعا به دنبال آن بوده اید. این جا دارای کوه هاییت که در قله آن ها برف نشسته ، شرشر آبشار و دره های آرام و متین مانالی یکی از بهترین مکان های گردشگری در هند به حساب می آید. با همسرتان یا به تنهایی آن جا باشید و در آن لذت ببرید. این مسیر از بعضی از دیگر مسیرهای گردشگری هند بهتر به حساب می آید.صریحا باید گفت عبور از کنار رودخانه ها وخرده شهر ها، عبور از کنار افرادی که به تنهایی از پستی بلندی ها عبور می کنند حس قدردانی و تشکر از طبیعت را به انسان می دهد

6-لاداک

تلاش برمخفی ماندن در طبیعت شما را فرا می خواند. لحظه ای درنگ نکنید، همین الان خود را در دام این مسیر عجیب و غریب روی سیاره زمین گرفتار کنید. هنگامی که از لاداک یکی از جذاب ترین مسیرهای گردشگری در کشور هند دید کردید، پیوند خود را با دوست صمیمیتان یا همسر خود که با او برای دیدن این مناظر شگفت انگیز در هند آمده ایدمحکم تر کنید. لاداک یا زمین های بلند صعب العبور هنور یک سرزمین عالی هست که در شمال هندبین جومو و کاشمیر قرار گرفته است.

7- سفری به حیات وحش جیم کوربت

هردوی شما تجربه پیاده روی بین انبوه درختان را داشته اید، زمین های فوتبال ، غذاهای احمقانه و آخرین فیلم ها. الان زمان آن رسیده است که به همراه رفیق خود ازبیابان و صحرا دیدن کنید.با دیدن از پارک ملی جیم کوربت به یکدیگر ملحق شوید و در جاذبه های طبیعت خود را هیپنوتیزم کنید و از این طریق پیوند بین خودتان را محکم تر نمایید. نشاط و شادمانی را در حیاط وحش تجربه کنید. نزدیک به 400 گونه از فلورا و فانا در پارک جیم کوربت یافت می شود. این جا همچنین منزلگاهیست که در معرض خطر ببر های بنگال سلطنتیست ، بنابراین بارتان راببندید وعازم سفر شوید و در سفر خاطرات جنگلی خود را ثبت کنید.

www.delgarm.com

8-مسیر هارکیدون

چه کسی هست که عاشق کوه ها نباشد؟ و هنگامی که ما از کوه ها صحبت می کنیم اولین چیزی که به ذهنمان می رسد ، سختی ها و پستی و بلندی کوهستان هست. شما حتما این سختی ها را در کوهستان تجربه خواهید کرد. یادتان نرود که شما در یوترکان ، یکی از مسیرهایی که در آن قرار میگیرید، هستید. این جا شناخته شده است ولی نه به خاطر دره های بسیار سرسبز و دل انگیزش ویا این که با شما در ارتفاع 3556 متری سخن میگوید، هارکیدون در میان مسیرهای پی در پی در یوتراکان برجسته است. نست لد بین دره های سرسبز وسیع و کوه های آرام دراین مسیر تصاویر خوش منظره و بدیع را به شما پیشنهاد می کند



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits