دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چگونه لوسترها را تمیز کنیم؟
8
زمان مطالعه: 2 دقیقه
خانه داری-نکات خانه داری-شستشو-تمیز کردن لوستر-تمیز کردن چراغ-خواص وایتکس-فوت و فن خانه داری-گردگیری خانه-ظرف شویی

چگونه لوسترها را تمیز کنیم؟

چگونه لوسترها را تمیز کنیم؟

لوستر و چراغ ها وظیفه ای بسیار مهم را در خانه به عهده دارند و با اینکه تنها شب کاربرد دارند اما نیاز است تا همیشه سالم و البته تمیز باشد تا هم خود لوستر سالم باشد و هم ظاهر خانه خراب نشود.

با تاریک شدن هوا وقتی همه جای خانه مملو از سیاهی و تاریکی شده است با فشردن کلید و روشن کردن لوستر بار دیگر جریان زندگی به خانه بازمی گردد و همه جا را روشنی فرا میگیرد.

از آنجایی که لوستر در هر خانه ای نیاز است باید همیشه سالم و تمیز باشد. برای اینکه بتوانید بدون آسیب زدن به این وسیله آن را درست تمیز کنید باید نکات مختلفی را مد نظر داشته باشید که البته با نزدیک شدن به نوروز و خانه تکانی بیش از پیش مورد نیاز است.

چگونه لوسترها را تمیز کنیم؟


در زیر نحوه تمیز کردن و گردگیری لوسترها ذکر شده:

ابتدا در زير لوستر پارچه اي بيندازيد تا قطرات آب را که از آن خواهد ريخت، جذب کند. سپس يک ليوان را با يک قسمت الکل و سه قسمت آب پر کنيد. ليوان را بالا برده زير هريک از آويزها بگيريد به طوري که قطعات بلوري لوستر در مايع داخل ليوان غوطه ور شوند.

چگونه لوسترها را تمیز کنیم؟

***با اين روش قطعات بلورين بدون آن که اثري از لکه هاي آب يا پرز پارچه بر روي آنها باقي بماند، خشک خواهند شد. قسمت هايي که تميزکردن آن ها به اين طريق ممکن نيست، دستکش به دست کرده و انگشتان خود را با مايع داخلي ليوان خيس کنيد و سپس قسمت هاي مورد نظر را تميز نماييد.

چگونه لوسترها را تمیز کنیم؟


***در تمیز کردن لوسترها یک نکته طلایی نیز وجود دارد آن هم این است که یک دستمال نم دار می تواند در یک ثانیه معجزه کند. تنها کافی است هفته ای یک بار با دستمال نمدار لوسترتان را تمیز کنید تا همیشه ظاهر نو و اولیه خودش را حفظ کند.

چگونه لوسترها را تمیز کنیم؟

***برای تمیز کردن وسایلی از این دسته مانند دیوار کوب ها و یا لوستر از مواد شوینده قوی مانند وایتکس و پودرهای ظرف شویی و لباسشویی جدا خودداری کنید. مواد شونیده می توانند جلا و تازگی لوستر را از بین ببرند و آن را تیره کنند.

گردآوری توسط:مجله دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.4 از 5 (8 رای)  

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits