دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
از بین بردن مورچه بدون استفاده از مواد سمی
13
زمان مطالعه: 3 دقیقه
از بین بردن مورچه-روش از بین بردن مورچه-روشهای از بین بردن مورچه-راههای از بین بردن مورچه-چگونگی از بین بردن مورچه-بهترین روش از بین بردن مورچه-از بین بردن مورچه در خانه-از بین بردن لانه مورچه-از بین بردن مورچه به روش غیر سمی

از بین بردن مورچه:هجوم مورچه ها روی پیشخوان آشپزخانه و کف خانه واقعا بد و ناراحت کننده است، ولی اگر حس تنفر و چندش خود را کنار بگذارید و مورچه ها را نگاه کنید میبینید که مورچه ها راههای قابل دید واضحی برای ارتباط با یکدیگر دارند. آن ها پیام ا را از طریق شاخک هایشان با یکدیگر رد و بدل میکنند. اگر شما ارتباط بین آن ها را قطع کنید میتوانید به راحتی از شر مورچه ها خلاص شوید.راه حل این کار ساده است،استفاده از آب و سرکه! برای فهمیدن روش از بین بردن مورچه ها با روشی سالم و ساده با دلگرم همراه شوید:

از بین بردن مورچه

روش از بین بردن مورچه ها به صورت موقت

غیر ممکن است نظر مورچه ها را راجع به بوی سرکه بپرسیم، اما اگر رفتار مورچه ها را در اطراف ناحیه ای که مخلوط آب و سرکه پاشیده شده را به نظر میرسد که مورچه ها از سرکه متنفر باشند. در یک عمل تجربی، یک خانم خانه دار که با وجود مورچه ها مشکل پیدا کرده بود دایره ای از اسپری آب و سرکه اطراف گروهی از مورچه ها کشید و دید که مورچه ها تا زمانی که سرکه خشک نشد به محدوده نزدیک نشدند و وسط دایره ماندند. خاصیتی که در سرکه وجود دارد که باعث فراری دادن مورچه ها و از بین بردن مورچه ها در خانه می شود، وجو استیک اسید است که توانایی انتقال پیام را از مورچه ها میگیرد.پس میتوانید اطراف غذایی که در آشپزخانه یا لب پنجره میگذارید مخلوطی از آب و سرکه را اسپری کنید تا مورچه ها با آن نزدیک نشوند.

روش از بین بردن مورچه ها به صورت دائم

با اسپری کردن آب و سرکه با این روش تقریبا می توانید به صورت دائمی از شر مورچه ها در خانه خلاص شوید.یک خانم خانه دار دیگر، 3 پیمانه سرکه سفید با یک پیمانه آب را مخلوط کرده و بر روی پیشخوان آشپزخانه، کناره های بوفه، لولاهای در و پنجره و گوشه های کنج دیوار اسپری کرده و بعد از گذشت نیم ساعت مقداری از مواد را که اسپری کرده بود را پاک کرد و باقیمانده را گذاشت تا خشک شود.

از بین بردن مورچه

بعد از آن روز مورچه ها دیگر به خانه راهی پیدا نکردند و خانم خانه دار از ورورد و حضور مورچه ها در خانه راحت شد.اگر با این روش و خشک شدن سرکه در اطراف محل هایی که مورچه وارد خانه می شود و یا تجمع میکند پاسخگو نبود، شما می توانید هر روز و یا یک روز در میان باز هم آن مکان ها در خانه را با این مخلوط اسپری کنید تا به هیچ وجه اجازه ورود مورچه ها را به خانه ندهید.

ابتدا آزمایش کنید

علاوه بر خاصیت فراری دادن مورچه ها،سرکه خاصیت ضدعفونی کننده نیز دارد. اما ممکن است برای رنگ و جنس وسایل خانه و حتی کف خانه مشکل ایجاد کند.بنابراین بهتر است قبل اسپری کردن این محلول آن را بر قسمت های کوچک وسایل و یا سطوحی که قصد به کار بردن این محلول بر روی آن را دارید آزمایش کنید.آزمایش به صورت است که ابتدا بر روی قسمت کوچکی محلول را اسپری کنید و نیم ساعت منتظر بمانید، سپس آن را تمیز کنید و با قسمت های دیگر مقایسه کنید تا مطمئن شوید تغییری ایجاد نشده است.

تهیه و ترجمه:مجله اینترنتی دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.5 از 5 (13 رای)  

    دیدگاه ها

    اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !

    
    hits