دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
راههای خانگی زیبا سازی و تنگ کردن آلت تناسلی زنان

راه های مناسب برای زیبایی و جوان سازی واژن

راههای خانگی زیبا سازی و تنگ کردن آلت تناسلی زنان
12
زمان مطالعه: 11 دقیقه
چگونه زنان اندام تناسلی خود را جوان و سالم نگهدارند؟ متخصصان زنان در مورد جوان سازی واژن زنان را آگاه نمی‌کنند و زنان بعدها، در طول سال‌ها از تغییراتی که در این قسمت اتفاق افتاده، شوکه می‌شوند.با دلگرم همراه باشید.

راه های خانگی زیبا سازی و تنگ کردن آلت تناسلی زنان

جوان سازی واژن

همین‌طور که اثر سن بر صورت‌تان خود را نشان می‌دهد، اندام‌های زنانه هم مشمول سن و سال قرار می‌گیرند. یکی از تفاوت‌های اساسی اینجاست که میلیون‌ها محصول برای کمک به حفظ جوانی صورت وجود دارد، اما واژن به حال خود رها می‌شود. متخصصان زنان دراین مورد زنان را آگاه نمی‌کنند و زنان بعدها در طول سال‌ها از تغییراتی که در این قسمت اتفاق افتاده، شوک می‌شوند.

در اوایل دهه سوم زندگی ممکن است، چربی لب بیرونی و تپه ونوس (بافت چربی بالای لب‌ها) از بین برود. این مناطق شروع به از دست دادن حجم می‌کنند، درست مثل اتفاقی که برای صورت و سینه‌ها می‌افتد. هم‌زمان تغییراتی هم داخل واژن ایجاد می‌شود و کم کم که به سمت یائسگی می‌روید پوشش واژن نازک می‌شود و جریان خون آن کاهش یافته و ماهیچه‌های کف لگن هم تضعیف می‌شوند. همه این اتفاق‌ها می‌تواند اعتماد به نفس شما را در اتاق خواب از بین ببرد. این موضوع می‌تواند افزایش عمل‌های جوان سازی را توجیه کند. اما لازم نیست به دنبال عمل جراحی باشید، چون با انجام برخی کارها می‌توانید این عضو بدن‌تان را جوان و سالم نگهدارید.

برای حفظ زیبایی واژن و درمان آویزان شدن واژن چه کنیم؟

برای حفظ زیبایی واژن و درمان آویزان شدن واژن چه کنیم؟

زیبایی و جوان بودن آلت تناسلی خانم ها نقش بسیاری در میل جنسی و رفتار جنسی پرشور و حرارت تر از سوی زنان و جنس مخالف انها دارد . یکی از راههای زیباسازی و جوانسازی واژن زنان عمل جراحیش اما بخاطر گرانی ، و ترس از درد و عوارض ، بسیاری از خانمها از انجام دادن این روش هراس دارند .حالا در این مطلب از ایران ناز راههای خانگی و طبیعی سفت کردن و تنگ نمودن واژن را به شما آموزش میدهیم.

رعایت نکات بهداشتی و مراقبت های جنسی برای زیبایی واژن ضروری است. بعد از آغاز دهه سوم زندگی ،اندام تناسلی زنان همانند پوست صورت دچار تغییراتی می شود که برای رفع و درمان آن ها و حفظ زیبایی واژن روش هایی پیشنهاد می شود از عنوان زیبایی واژن جهت تنگ کردن دستگاه تناسلی داخلی ( واژن ) و زیبا سازی دستگاه تناسلی خارجی زنان ( فرج ) استفاده میشود که معمولا با استفاده از عمل جراحی زیبایی واژن یا به عبارتی واژینوپلاستی (Vaginoplasty) انجام می پذیرد.

عمل جراحی زیبایی واژن نوعی جراحی است که به منظور بهسازی کانال مهبلی، غشاء مخاطی داخل واژن، سفت‌کردن عضلات، تغییرشکل و استحکام بافت داخلی واژن، همچنین چروک‌ برداری فرج، در صورتی که دچار شلی و افتادگی بر اثر افزایش سن و یا زایمان طبیعی شده‌ باشد و جوان‌سازی و زیباسازی این ناحیه انجام می پذیرد. به‌طورکلی عمل جراحی زیبایی واژن به هر گونه عمل زیبایی و ترمیمی در اعمال جراحی برروی واژن اشاره دارد.زیبایی واژن علاوه بر جراحی زیبایی واژن، با تغییراتی در برنامه فعالیت های روزانه و سبک زندگی هم ممکن خواهد بود. دقت کنید که تناسب اندام و ورزش متناسب یکی از راههای موثر در زیبایی واژن است.

همین طور که اثر سن و سال بر صورت تان خود را نشان می دهد، اندام های جنسی زنانه هم مشمول سن و سال قرار می گیرد. یکی از تفاوت های اساسی اینجاست که میلیون ها محصول برای کمک به حفظ جوانی صورت وجود دارد اما واژن به حال خود رها می شود. معمولا متخصصان زنان در این مورد زنان را آگاه نمی کنند و زنان پس از سال ها، از تغییراتی که در ناحیه واژن آنها ایجاد شده، شوکه می شوند.

همچنین بخوانید:

جراحی زیبایی واژن (لابیاپلاستی - واژینوپلاستی) + هزینه و مراقبتهای بعد از عمل زیبایی واژن

راه های مناسب برای زیبایی و جوان سازی واژن

10 درمان خانگی برای سوزش و خارش واژن

در اوایل دهه سوم زندگی ممکن است چربی لب بیرونی و تپه ونوس (بافت چربی بالای لب ها) از بین برود. این مناطق شروع به از دست دادن حجم می کنند، درست مثل اتفاقی که برای صورت و سینه ها می افتد. هم زمان تغییراتی هم داخل واژن ایجاد می شود و کم کم که به سمت یائسگی می روید، پوشش واژن نازک می شود و جریان خون آن کاهش یافته و ماهیچه های کف لگن هم تضعیف می شوند. همه این اتفاق ها می تواند اعتماد به نفس شما در رابطه جنسی را از بین ببرد. این موضوع می تواند افزایش عمل های جوان سازی را توجیه کند. اما لازم نیست به دنبال اعمال جراحی باشید چون با انجام برخی کارها می توانید اندام جنسی خود را جوان و سالم نگهدارید.

استفاده از مواد پاک کننده ملایم در ناحیه واژن

شستشوی مدام لب های واژن غیرضروری است و بهتر است از پاک کننده های ملایم برای شستشو استفاده کنید نه صابون های تند که باعث خشکی و تحریک بافت های داخلی و لب های واژن می شود. بدون شک زنانی که پوست خشکی دارند مدام از محصولاتی استفاده می کنند آب سلول های پوست را می گیرد. این اتفاق برای واژن هم می تواند بیفتد.

تاثیر کاهش وزن بر زیبایی واژن

اگر مدام وزن اضافه و کم کنید، واژن تان تغییرخواهد کرد. هرچه نوسانات وزن تان بیشتر باشد، این ناحیه بیشتر دچار کشش می شود. حفظ وزن سالم اهمیت زیادی دارد. اگر شما خیلی لاغر هستید اندام جنسی بدن تان هم مانند صورت تان با افزایش سن لاغر می شود به همین دلیل اگر مرتب خودتان را لاغر کنید، ممکن است چربی ناحیه بالای لب های واژن و خود ناحیه تناسلی برنگردد.

برای حفظ زیبایی واژن و درمان آویزان شدن واژن چه کنیم؟

ورزش کگل برای مراقب از عضلات برای داشتن واژن تنگ

احتمالا میلیون ها بار درباره محاسن ورزش کگل خوانده اید. هرچه واژن تنگ تر باشد، رابطه جنسی لذت بخش تر خواهد بود. اما این احتمال وجود دارد که در این زمینه اشتباه کنید. زنان این عضلات را به اندازه کافی نگه نمی دارند. گفته می شود بهتر است عضلات کف لگن تان را برای 5 ثانیه نگهدارید و رها کنید و این کار را 100 بار و سه بار در روز انجام دهید. اگر به نظرتان زیاد است می توانید بخشی از آن را هنگام رابطه جنسی انجام دهید.

ورزش برای تقویت ماهیچه های واژن

استفاده از توپ سوییسی برای تقویت ماهیچه های واژن

برای تمرین بیشتر ماهیچه های واژن بهتر است 15 دقیقه در روز روی توپ های سوئیسی بنشینید. این کار بدون انجام فشار تنها نیروهای ماهیچه های کف لگن را منقبض می کند. شاید به نظر برسد اتفاقی نیفتاده است اما این یک راه بسیار کارآمد برای حفظ کف لگن است.

فایده رابطه جنسی بر زیبایی واژن

تحلیل رفتن واژن و شل شدن لب ها، در هر صورت برای واژن اتفاق می افتد بنابراین اگر واژن را تحریک نکنید و جریان خون را به این منطقه افزایش ندهید، بافت و عضلات این ناحیه تغییر می کند. ایجاد جریان خون در ناحیه تناسلی با برقرار کردن رابطه جنسی، برای شاداب نگاه داشتن واژن بسیار مهم است، مراقب باشید که با افزایش سن از تحریک و فعالیت جنسی غافل نشوید. علاوه بر این اگر نگران بارداری نباشید، مایع منی تخلیه شده در داخل واژن خود اثر ضد پیری برای مخاط واژن دارد و این به دلیل هورمون ها، اسیدهای چرب و ترکیبات ضد التهابی است.

پرهیز از دوچرخه سواری طولانی و فشار بر واژن

با توجه به آناتومی بدن بانوان، اصطکاک مداوم ناحیه تناسلی زنان با نشیمنگاه دوچرخه، می تواند باعث فشار بر واژن و همچنین کشش لب ها شود، بخصوص اگر لب های بیرون واژن، به طور طبیعی بزرگ باشند.

روش های تنگ کردن واژن

تنگ کردن واژن

به دلیل انجام زایمان های متعدد مکن است با مرور زمان واژن گشاد و شل شود برای تنگ کردن واژن روش های متفاوتی وجود دارد که می تواند به زنان و رابطه جنسی آنها کمک کرد.

روش های تنگ کردن واژن

تنگ کردن واژن با نخ: نخ های همگرای دو جهتی وجود دارد که با استفاده جراح از آنها می توان به صورت ایمن و بدون خونریزی واژن را تنگ کرد.در این جراحی عضلات پرینه لیفت داده می شوند. جراحی تنگ کردن واژن با نخ به دو صورت انجام می گیرد.در یکی از روش ها به صورت کانیکال تنگ کردن دستگاه تناسلی و پرینه انجام می شود و در نوع جراحی دیگر که واکنش فیبرتیک دارد تاثیر گذاری بیشتری وجود دارد و می تواند بعد از عمل باعث کلاژن سازی نیز شود و واژن به شکل اولیه خود باز می گردد.

با استفاده از نخ های واژن می توان جوانسازی و تنگ کردن واژن و همچنین عمل های ترمیمی برای از بین بردن شلی واژن ،لیفت بافت واژن و از بین بردن چروک خوردگی واژن را انجام داد.تنگ کردن واژن با لیزر:برای اینکه بخواهید با روش نوین لیزر درمانی واژن خود را تنگ کنید حداقل نیاز به سه جلسه درمانی می باشد که باید با فاصله یک ماه از یکدیگر انجام شود.لیزر باعث می شود که بافت مخاطی تناسلی به حالت قبل از به وجود آمدن مشکلات برگردد.

پیش از اینکه لیزر انجام دهید باید در ابتدا نزد متخصص معاینه های لازم بر روی شما انجام بگیرد برای مثال از لحاظ عفونت شما باید مطمئن باشید و همچنین انجام تست پاپ اسمیر پیش از لیزر ضروری است.لیزر باعث می شود که پوشش سطحی و بافت هم بند تحریک شود و بافت واژن افزایش ضخامت داشته باشد و باعث می شود که محیط اسیدی واژن بازگردد و عملکرد مخاط به مانند قبل شود.انجام لیزر بدون درد است وتنها احساس یک ناخوشایندی مبهم و بدون درد دارد که بعد از مدتی از بین خواهد رفت .

تنگ کردن واژن با جراحی

جراحی لابیاپلاستی

در طول جراحی لابیاپلاستی لب های داخلی و خارجی واژن ک به دلایل مختلف دفورمه شده اند اصلاح می شوند تا واژن حالتی زیبا داشته باشد.واژن با افزایش سن دچار شل شدن ،کوچک شدن ،چروکیده و غیرقرینگی می شود.معمولا برای افراد سن بالا ،کسانی که به صورت ارثی در قسمت لابیا مشکلات نامتقارنی و بدشکلی دارند و کسانی که با زایمان طبیعی به افتادگی لب های واژن مبتلا شده اند جراحی لابیاپلاستی بسیار موثر واقع می شود.بعد از انجام لابیا پلاستی باید استراحت مطلق در روزهای اول رعایت شود و مقاربت جنسی تا یک ماه صورت نگیرد.

مراقبت ها بعد از جراحی زیبایی واژن

  • بعد از جراحی مسلما درد به سراغ شما خواهد آمد که شما می توانید از مسکن ها استفاده کنید تا بتوانید این دردها را کنترل کنید.
  • به هیچ عنوان فعالیت های سنگین را انجام ندهید و حتی بعد از گذشت سه روز فعالیت های عادی و روزمره خود را از سر بگیرید.
  • تا یک تا دو ماه مقاربت جنسی شما باید قطع شود .
  • در هنگام استحمام از گرفتن دوش آب گرم خودداری کنید.

تزریق چربی و ژل در واژن

  1. در رابطه با بدشکلی هایی که در واژن وجود دارد درمانی با ژل و چربی برای آنها در نظر گرفته می شود.تزریق چربی و تزریق ژل در واژن نیز می تواند مشکلات نامتقارن بودن واژن را برطرف کند.ژل ها که مواد پر کننده هستند به صورت موقت و نیمه موقتی و یا دائمی که از جنس سیلیکون می باشند در بازار وجود دارند که بهتر است شما با مشورت متخصص زنان خود در این رابطه از یکی از آنها برای جوانسازی واژن خود استفاده کنید .
  2. و اما در تزریق چربی ،چربی ها از بدن خود فرد گرفته می شوند و به داخل سرنگ های مخصوص و باریکی ریخته می شوند و به داخل واژن تزریق می شوند در این رابطه بهتر است که شما حتما به متخصص زنان مراجعه کنید تا در انجام این روش برای شما مشکلی به وجود نیاید.
  3. در رابطه با ماندگاری ژل ها و چربی های تزریق شده باید گفت که در افراد مختلف گوناگون بوده اما این روش ها دائمی نمی باشند و پرکننده ها بعد از مدتی جذب بافت می شوند و تاثیر خود را از دست خواهند داد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.0 از 5 (12 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits