دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
سوزاندن چربی با روش های جدید
6
زمان مطالعه: 3 دقیقه
سوزاندن چربی با روش های جدید-روش های برای سوزاندن سریع چربیها-چند روش سوزاندن چربی-سوزاندن چربی شکم-تاثیر چای سبز بر کاهش وزن

بهترین را برای چربی سوزی ورزش کردن است.چربی های اضافه را بسوزانید .

سوزاندن چربی با روش های جدید

سوزاندن چربی با روش های جدید

از چای سبز غافل نشوید


نوشیدن چای سبز: با نوشیدن چای سبز نه تنها با برخی بیماری‌ها مبارزه می‌کنید، بلکه چربی‌های بدنتان را سریع‌تر می‌سوزانید. تحقیقی در آمریکا نشان داد کسانی‌که به مدت سه ماه روزانه چای سبز نوشیدند، نسبت به افرادی که چای سیاه مصرف می‌کردند، چربی بیشتری می‌سوزاندند. محققان ژاپنی اعتقاد دارند که آنتی‌اکسیدان‌های موجود در چای سبز به کاهش چربی‌های بدن کمک می‌کنند.


چای سبز جدا از کمک به بیماران مبتلا به سرطان، آرتروز و برخی دیگر از بیماری‌ها،‌ اضافه وزن را از بین برده و باعث تناسب اندام می‌شود..
سرعت در فعالیت‌ها: شاید شما عاشق راه رفتن باشید، ولی قدم زدن با سرعت حلزون کمکی به سوزاندن چربی‌هایتان نمی‌کند. در عوض گام‌های بلند برداشتن، یا پیاده‌روی با سرعت بین راه رفتن و آهسته دویدن می‌تواند تناسب اندام شما را حفظ و قلبتان را سالم نگه دارد، لذا کلید اساسی، در انجام تمریناتی است که سرعت ضربان قلب را افزایش دهند

مدت زمان دویدن نیز درمقدار سوختن چربیهای اضافی بدن تاثیر زیادی دارد . وقتی مدت زمان دویدن ما بیشتر می شود بدن از چربی ها به عنوان سوخت استفاده می کند بنابراین هرچه مدت زمان بیشتری بدویم چربی بیشتری می سوزانیم . علاوه براین توجه داشته باشید که اگر با یک سرعت ثابت بدویم خیلی بهتر از آن است که دائما سرعتمان را کم و زیاد کنیم و گاهی بایستیم زیرا در هنگام دویدن با یک سرعت ثابت بدن چربی بیشتری می سوزاند ..

هر روز صبح ۵ دقیقه ورزش کنید. بدن همه ما ترموستات سوخت و سازی دارد که بهترین زمان برای فعال کردنش صبح می‌باشد. هرچه سیگنال‌های بیشتری دریافت کند بهتر است. بهترین روش، ورزش‌های سبک است که تمام بدن را درگیر کند.

سوزاندن چربی با روش های جدید

سرکه سیب بخورید


سرکه سیب حاوی پکتین است. این فیبر در سیب هم وجود دارد و در زمان گوارش سرعت انباشتگی چربی‌ها را کُند و دفع آن‌ها را آسان‌تر می‌کند. همچنین خاصیت اسیدی آن باعث کاهش شاخص گلیسمی مواد غذایی مصرفی می‌شود و به این ترتیب میزان قند خون کاهش یافته، چربی‌ها انباشته نمی‌شوند.

البته توجه داشته باشید که اضافه کردن سرکه سیب به مواد غذایی، خیلی ساده‌تر از نوشیدن آن است. نوشیدن سرکه‌ی خالی ممکن است به سیستم گوارشی آسیب برساند.

سوزاندن چربی با روش های جدید


آب بنوشید

آب علاوه بر این که مایه‌ی حیات است، بهترین کمک برای لاغری نیز محسوب می‌شود. بیش از 70 درصد بدن ما را آب تشکیل می‌دهد و مصرف آن برای بدن ضروری است. بیشتر متخصصان توصیه می‌کنند که روزانه یک و نیم لیتر آب بنوشید. اما در پاسخ به این سوال که آب چرا به لاغری کمک می‌کند باید بگوییم که آب کالری ندارد و زمانی که شما رژیم می‌گیرید آب باعث می‌شود که بدن ضایعاتی مثل اوره را دفع کند. از این گذشته آب جلوی گرسنگی را می‌گیرد. زمانی که آب می‌نوشید بلافاصله اشتهای‌تان کم می‌شود. در گام بعدی آب باعث می‌شود که در زمان هضم غذا فیبرهای مواد غذایی مصرف شده حجیم شوند و این امر باعث ایجاد احساس سیری طولانی مدت می‌شود.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.2 از 5 (6 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

۱ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

سارا | ۱۰ سال پیش
سلام مادر من 78کیلو وزن دارد مشکل کمر وزانو داردچگونه وزنشبیاورد پایین با رزیم نمی تواند بگیرد سنش 68 سالش است
0
0

hits