دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
چطور و چگونه سریع لاغر شویم؟
1
زمان مطالعه: 3 دقیقه
چگونه در خانه لاغر شویم؟اگر تصميم به لاغر شدن و كاهش وزن گرفته‌ايد و از وضعيت فعلي خود راضي نيستيد، مطمئن باشيد يك رژيم غذايي سخت و شديد يا انجام تمرينات ورزشي سنگين راه‌حل مناسبي نخواهد بود.

چگونه در خانه لاغر شویم؟

اگر تصميم به لاغر شدن و كاهش وزن گرفته‌ايد و از وضعيت فعلي خود راضي نيستيد، مطمئن باشيد يك رژيم غذايي سخت و شديد يا انجام تمرينات ورزشي سنگين راه‌حل مناسبي نخواهد بود. نكته‌اي كه هيچگاه نبايد فراموش كنيم اين است كه بدن انسان فقط تغييرات آهسته و مستمر را مي‌پذيرد.با دلگرم همراه باشید.

چگونه لاغر شویم؟

امروزه با درگیری های مختلفی که زنان شاغل و حتی خانه دار که فرزند دارن شاید خیلی وقت کافی برای لاغری و تناسب اندام نداشته باشن، برای همین یکسری دستورهای بسیار ساده و خودمونی که برای همه قابل اجرا هست رو بهتون پیشنهاد میکنم تا بتونین یک الگوی صحیح و آسون برای تناسب اندام خودتون در پیش بگیرین.
در این شکی نیست که باید غذاهای مقوی و با حجم کم رو در وعده های غذایی مون داشته باشیم اما باید کالری لازم رو هم بهش توجه کنیم، لیست های زیادی وجود دارن که از توی اونها میشه تخمین زد فعالیت های ما در روز به چه مقدار انرژی احتیاج داره و غذاهایی که میخوریم چه مقدار انرژی برای ما تولید میکنه. اینطوری اگر چربی زیادی برای سوزوندن داریم باید همیشه مقدار انرژی غذای مصرفیمون رو کمتر از انرژی لازم کارهامون تنظیم کنیم.

برای لاغری به کالری غذا توجه کنید

حداقل روزی هشت لیوان آب بنوشیم

برای اینکه سرعت از دست دادن وزن ولاغر شدن رو افزایش بدیم باید روزی دو لیتر و یا هشت لیوان آب بنوشید، این کار سرعت سوخت و ساز بدن رو افزایش و بر روی متابولیسم بدن تاثیر مثبت در جهت لاغری داره.اصلی ترین علت چاقی و بهترین روش لاغری و کاهش وزن. چطور لاغر بشیم؟ دارو های لاغری چطور عمل میکنن؟ چرا متابولیسم بدن پایین میاد؟ بهترین راه کاهش وزن چیه؟...

به طور منظم ورزش کنید

کارشناسان همیشه توصیه کردند که به صورت منظم ورزش کنید تا علاوه بر سوزاندن چربی ها برای لاغر شدن تمامی اعضای بدن رو در یک سطح آمادگی مناسب سلامت قرار بدین، پس حتما حتی روزی نیم ساعت درون منزل تمرینات خودتون رو پیگیری کنین.

رژیم میوه بگیرید

میوه یک صبحانه لذیذ و یک میان وعده سبک حساب میشه، کارشناسان توصیه میکنن در صبح و در میان وعده هاتون حتما از میوه های تازه استفاده کنین، میوه کم ضررترین خوردنی ممکن برای تناسب اندام و لاغری حساب میشه که نه تنها منعی نداره بلکه همیشه توصیه شده. میوه های ویتامین های لازم بدنتون رو طبیعی تامین میکنن و شادی براتون به همراه میارن.

غذاهای مغذی رو حذف نکنید

دانشمندان توصیه میکنند هرگز غذاهای با انرژی و کالری بالا را از وعده های غذایی تون حذف نکیند! بلکه باید اونها رو با خوردنی های مفیدتر متعادل یا در اصطلاح بالانس کنید. اشتباه رایجی که اکثر خانومها دارن و برنج رو از غذاهاشون به طور کامل حذف میکنند که کار خطرناکی است.

منبع:بیتوته،اقتصاد ایران

مجله اینترنتی دلگرم

مرجان امینی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits