دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
لاغری و کاهش سریع وزن با رژیم سیب
3
زمان مطالعه: 5 دقیقه
رژیم سیب برای درمان چاقی و اضافه وزن/با این بخش از دلگرم همراه باشید تا با رژیم مناسب و عالی سیب برای درمان چاقی آشنا شوید.

رژیم سیب برای درمان چاقی و اضافه وزن

با این بخش از دلگرم همراه باشید تا با رژیم مناسب و عالی سیب برای درمان چاقی آشنا شوید.

رژیم لاغری با سیب

لاغری به سبک جدید با سیب

سیب یکی از میوه های بسیار خوشمزه و مقوی می باشد که برای سلامکتی نیز بسیار مفید می باشد. در این مطلب برای افرادی که با اضافه وزن روبرو هستند و قصد دارند تا در روزهای کمی وزن خود را کم کنند رژیم سیب 7 روزه را آورده ایم.آیا شما از دوران کودکیتان این ضرب المثل را به خاطر دارید که مصرف روزانه یک سیب باعث حفظ سلامتی شما می گردد.

سیب ها یکی از سالم ترین غذاها در بین گیاهان می باشند. در حقیقت، اغلب از آن ها به عنوان نیروگاه مواد مغذی یاد می شود. سیب دارای مقادیر زیادی ویتامین های A,C,E,K,B می باشد. سیب ها منبع خوبی از پلی فنول و پکتین هستند. علاوه بر این آن ها غنی از آهن، پتاسیم، فسفر، کلسیم، بیوتین و اسید فولیک می باشند. حالا می فهمیم چرا بدن ما سیب ها را دوست دارد. در ادامه رژیم لاغری ۷ روزه با استفاده از سیب را برای شما آورده ایم.

------------------------------------------------------

رژیم سیب هفت روزه و کاهش وزن به میزان دلخواه

به طور کلی رژیم سیب مناسب رژیمی هفت روزه می باشد. که در آن دو روز را برای آماده سازی، سه روز از دست دادن وزن و دو روز برگشتن به رژیم غذایی عادی صرف می کنید. این رژیم تنها برای مواقعی مناسب خواهد بود که بتوانید ساعاتی بیشتری را استراحت کنید و کاری انجام ندهید. در اکثر رژیم های غذایی از آنجا که بدن شما بیشترین تلاش را برای بدست آوردن وزنی ایده آل انجام می دهد خستگی بدن را تجربه خواهید کرد.

روزهای اول و دوم رژیم سیب( مرحله آماده سازی)

مخلوطی از آب میوه ها، سالاد، پروتئین بدون چربی، سبزی های پخته شده و دانه های محدود مثل برنج را در روز اول مصرف می کنید. در روز دوم یک سالاد سبزیجات ساده یا میوه برای شام و به خاطر داشته باشید پس از ساعت ۷ شب چیزی میل نکنید. روزهای نخست بدن شما را برای یک رژیم سخت سیب برای هفت روز آماده می کند. در این دور ه از خوردن الکل، کربوهیدرات ها، غذاهای فرآوری شده، شکر، سیب زمینی، لبنیات، سویا، قهوه و پرخوری خودداری کنید.

سه روز مهم رژیم سیب( روزهای ۳،۴،۵)

توصیه می کنم تعداد کمی از پاکت های سیب در انواع مختلف را بخرید تا بتوانید با یکدیگر مخلوط کنید البته به خاطر داشته باشید که سیب های آلی و محلی سیب های ایده آل می باشند. شما قصد دارید تا در روزهای ۳،۴،۵ فقط سیب بخورید در حالی که می توانید آب و چای گیاهی نیز بنوشید. زیاد استراحت کنید و مقادیر زیادی آب بنوشید. تنها ورزش های سبک مثل پیاده روی در فضای سبز و یوگا انجام دهید.

روزهای بازگشت به رژیم عادی( ۶،۷)

لاغری و کاهش سریع وزن با رژیم سیب

آب میوه یا ترکیبی از میوه ها برای صبحانه و سپس سوپ و سبزیجات پخته برای ادامه روز. وعده های سبک و کوچک بخورید در این مرحله سیستم گوارشی شما به حالت عادی باز می گردد و مقدار خیلی زیادی آب بنوشید.

مطمئن باشید هفته خوبی را پیش رو خواهید داشت. شما می توانید به مقدار کافی استراحت کنید سعی کنید در فعالیت های اجتماعی کمتری شرکت کنید و اطمینان حاصل کنید که در این هفته بدن شما استرس کمی را تجربه خواهد کرد. در ابتدا مقدار کافی سیب بخرید تا مجبور نشوید در اواسط رژیم تان به مغازه ها بروید.( افراد اغلب ۱۰ تا ۱۲ عدد سیب در یک روز می خورند.)

یک رژیم سه روزه تنها خوردن سیب کار چندان ساده ای نیست. به یاد بیاورید که چرا شما یک رژیم غذایی را آغاز کرده اید و برای خود برنامه بریزید تا پس از اتمام رژیم کار خوبی انجام دهید. شما ممکن است نیاز داشته باشید تا لباسی را بخرید یا با عزیزترین دوست تان به گردش عالی بروید. از لحاظ علمی ثابت شده است که پاداش های هدفمند انگیزه شما را برای انجام کارها تا ۸۵% افزایش می دهد. وعده چیز خوب غیر از غذا را پس از هفت روز رژیم سخت به خود بدهید.

موفقیت شیرین است

علاوه بر مزایایی که در بالا ذکر شد پس از این دوره کمر شما نیز باریک تر خواهد شد و نفخ کمتر، پوست روشن تر، انرژی بیشتر و رژیم غذایی متعادل را پس از هفت روز به دست خواهید آورد. به طور میانگین افراد در این دوره حدود ۲ تا ۵ کیلو وزن خود را از دست می دهند.

احتیاط

رژیم سیب برای خانم های باردار یا بیمار مناسب نمی باشد. همچنین افراد مبتلا به اختلالات قلب، ریه، کلیه از گرفتن این رژیم منع شده اند. قبل از گرفتن رژیم غذایی با پزشک خود مشورت کنید.

------------------------------------------------------

گردآوری شده مجله اینترنتی دلگرم

مرجان امینی



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.7 از 5 (3 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits