دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
روش های آب کردن چربی های دور شکم و کمر(قسمت دوم)
11
زمان مطالعه: 3 دقیقه
سوزاندن چربی های دور شکم و ورزش هایی که برای این کار لازم است در این مقاله معرفی خواهد شد.

در مقاله دوم از چهار سری مقاله روش های آب کردن چربی های دور شکم و کمر، مجله دلگرم، به معرفی ورزش هایی می پردازد که با انجام منظم آنها می توان نتیجه مطلوبی گرفت و سایز دلخواه خود را بدست آورد.

روش های آب کردن چربی های دور شکم وکمر(قسمت دوم)

روش های آب کردن چربی های دور شکم(قسمت دوم)

1. در بازه های زمانی کوتاه ورزش کنید.

تحقیقات نشان می دهند تمریناتی که با استراحتی کوتاه همراهند، خیلی سریعتر از روش های قدیمی ، می تواند به بهبود عضلات و استقامت بدن کمک کند.


• در مسیرهای کوتاه به سرعت بدوید. به مدت 20 ثانیه تا آنجا که می توانید تند بدوید، سپس آهسته راه بروید و نفس بگیرید. به مدت 10 دقیقه این عمل را انجام دهید.


• برای ایجاد وقفه در تمرینات از وسایلی مثل تردمیل و یا دوچرخه استفاده کنید. تجهیزات ورزشی مدرن می توانند به طور اتوماتیک میزان شدت عمل و وقفه های لازم را برایتان ایجاد کنند.


• پیاده روی با سرعت بالا را فراموش نکنید. در برنامه روزانه تان 5 دقیقه پیاده روی خیلی سریع را حتما بگنجانید.گام های بلند بردارید و سرعتتان را تا آنجا که می توانید بالا ببرید و یا سعی کنید از پله ها پایین و بالا بروید.

روش های آب کردن چربی های دور شکم(قسمت دوم)

2. دراز و نشست را رها کنید.

درازو نشست و ورزش هایی مانند آن ، عضلات را محکم می کند اما به دلیل وجود چربی های شکم اصلا به چشم نمی آید. در حقیقت به دلیل ضرباتی که در حین درازو نشست به شکم وارد می شود باعث می شود شکم بزرگتر به نظر بیاید. به منظور کوچک کردن شکم تمرینات زیر را انجام دهید.


• همانند تصویر زیرنرمش پُل را انجام دهید. 30 ثانیه تحمل کنید و 3 یا 5 بار دیگر این کار را تکرار کنید.روش های آب کردن چربی های دور شکم(قسمت دوم)
• مطابق تصویر نرمش اسکواتز را انجام دهید.طی چهار مرحله سعی کنید 15 تا 20 مرتبه این ورزش را انجام دهید.روش های آب کردن چربی های دور شکم(قسمت دوم)
همانطور که در تصویر مشخص است این نرمش برای از بین بردن چربی های دور شکم بسیار موثر است.3 تا 5 مرتبه در دو طرف، این نرمش را انجام دهید.روش های آب کردن چربی های دور شکم(قسمت دوم)

3. ورزش هایی برای تقویت قلب و ریه انجام دهید.(اروبیک)

تمریناتی انجام دهید که قلب را به تپش در بیاورد، کالری ها را به سرعت بسوزاند و سوختن چربی ها را آسان کند.


• مدت زمان لازم برای انجام تمریناتتان را یادداشت کنید. برای مثال چه مدت زمانی برای پیمودن 1 کیلومتر لازم دارید؟ به این ترتیب زمانی که توان قلبی-عروقیتان با تمرینات مداوم بیشتر شد شاهد پیشرفتتان خواهید بود.


• درد ساق پا را درمان کنید. اگر موقع دویدن احساس درد در ناحیه ساق پا دارید، احتمالا زمانی که پایتان را روی زمین می گذارید بیشتر وزنتان را روی قسمت بیرونی پا می اندازید. برای رفع این مشکل می توانید از کفش های مخصوص استفاده کنید.


تپش بیش از حد برای قلبتان ضرر دارد. برای شروع 3 روز در هفته ورزش کفایت می کند بعد از آن بسته به توانییتان می توانید تعداد روزها را به 4 روز هم برسانید. فعالیت بیش ا ز حد و فشار زیاد به بدن توانایی عضلات را کم و منجر به صدمه آنها می شود.


4. ورزش های استقامتی انجام دهید.

بر اساس مطالعات منتشر شده در مجله بین المللی تغذیه و سوخت و ساز ورزشی، ترکیبی از ورزش های اکسیژن ساز (اروبیک) به همراه تمرینات استقامتی برای خلاصی از چربی های دور شکم خیلی موثر تر از یکی از این دو به تنهایی می باشد.روش های آب کردن چربی های دور شکم(قسمت دوم)

برای مشاهده قسمت اول این مقاله به لینک زیر سری بزنید.

http://delgarm.com/health/regimen/14892-how-to-lose-belly-fat

برگردان توسط مجله دلگرم

مبع:wikihow,com



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.2 از 5 (11 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits