دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
مزایای مصرف قرص ای – بتا- کر (A-BETA-CARE)
1
زمان مطالعه: 10 دقیقه
قرص ای – بتا- کر یک محصول مغذی خاص است که ویتامین A مورد نیاز بدن را به شكل بتاکاروتن تامین می کند.

در مورد قرص قرص ای – بتا- کر بیشتر بدانید


قرص ای – بتا- کر شرکت فوراور داراي فرمولاسيون موثر حاوي ویتامین های A ، B و E (بتا کاروتن) بوده ضمن اينكه دارای ماده معدنی سلنیوم آنتی اکسیدانی می باشد. در وصف خواص ویتامینE همين بس كه به عنوان یک ماده مغذی حياتي جهت بینایی و سلامت پوست و نيز جهت فرم دهي سینه و باسن و مشکلات فيبروم و كيست و البته پروستات شناخته شده است. این مكمل یک محصول مغذی خاص است که ویتامین A مورد نیاز بدن را به شكل بتاکاروتن تامین می کند. بدن در صورت لزوم، بتاکاروتن را در طول پروسه هضم در روده کوچک به ویتامین A تبدیل می نمايد.


ترکیب ویتامینی حاصل از بتا کاروتن - ویتامین E و سلنیم ویتامین A نقش مهمی در بينايی دارد، باعث رشد استخوانها و تکثير و تقسيم سلولی می شود و در سلامتی مجاری تنفسی، ادراری و روده ها بسيار مؤثر است. سایر ترکیبات موجود در قرص ای – بتا- کر در بهبود عملکرد سيستم گردش خون مؤثر هستند. ای – بتا- کر مكملي بسيار پراهميت براي حفظ سلامتي است.


ترکیبات قرص ای – بتا- کر

  • ترکیب ویتامین – A حاصل از بتاکاروتن- ، ویتامین E و سلنیم
  • ترکیبات دیگر: روغن تصفیه شده دانه سویا ، ژلاتین، گلیسیرین، موم زنبور عسل،، پودر رزماری، روغن هویج، عصاره خرنوب سیاه و لسیتین سویا

ویژگیهای قرص ای – بتا- کر

  • به سلامت پوست كمك مي كند.
  • به سلامت گردش خون كمك مي كند
  • سرشار از آنتي اكسيدان است.
  • موثر در بهبود عملکرد سیستم گردش خون

ای بتا کر

مزایای مصرف قرص ای – بتا- کر


این مکمل غذایی آنتی اکسیدان قوی حاوی مواد مغذی طبیعی ویتامین A، E و ماده معدنی سلنیم و آنتی اکسیدانی که برای سلامت و جوانسازی،سفت شدن و کلاژن سازی پوست، تقویت مو و بینایی و عملکرد غده هیپوفیز و تیروئید و عدم اختلال در عملکرد و پَر یا کم کاری این غده بسیار موثر هست.این محصول در از بین بردن انواع کیست ها (شامل فیبروم ،رحم،پستان، ریه ،بیضه ،پوست، پروستات،شکم،روده بزرگ ،حلق و گردن) بسیار توصیه می شود.این مکمل غذایی در ترکهای پوستی و بیماری های پوستی و نیز مشکلات کوچک بودن سینه ها به خاطر ویتامین E و سلنیم و A و عملکرد اینها روی ترشحات غده تیروئید و هیپوفیز برای رشد و سوخت و ساز و توزیع مناسب چربی و ترشحات استروژن توصیه می شود و کاربرد های درمانی دیگر که در اینجا به آن اشاره نشده است.


رشد مناسب و فرم دهی سینه ها این روزها به یک موضوع مهم تبدیل شده است و بیشتر زنان در حال تلاش با روش طبیعی یعنی ورزش برای افزایش سایز،سفت کردن یا تغییر سایز مناسب و کوچک کردن پستان یا سینه خود هستند با در نظر گرفتن این موضوع که سینه ها تا حد زیادی از بافت چربی تشکیل شده است بایستی اطمینان حاصل شود که شما یک رژیم غذایی غنی از ویتامین ها و مواد معدنی ضروری می خورید. بسیاری از جایگزین های بزرگ شدن پستان و سینه ها نیز از مزایای این ویتامین ها و مواد معدنی به منظور حفظ سایز و افزایش یا کاهش بافت پستان و سینه ها استفاده می کنند که شامل ویتامین های A، C، B6 و E،اسید فولیک و ماده معدنی سلنیم هستند.


نقش ویتامین A و بتاکاروتن در بدن


بتاکاروتن یک پیش ویتامین است که طی فرایندی که در کبد و دیواره روده ها اتفاق می افتد،به ویتامین A تبدیل می شود.اگر این ویتامین با ویتامین E و ماده معدنی سلنیم مصرف شود،خواص التیام بخش و تغذیه ای آن به نحو قابل ملاحظه ای بهبود می یابد.این مکمل غذایی برای جلوگیری از طیف وسیعی از بیماری ها مانند آنهایی که ناشی از فرایند پیری پوست و افتادگی هستند،کمک بزرگی به شمار می رود و رادیکال های آزاد مسبب ایجاد این مشکل را خنثی می کند و باعث جوانسازی پوست می شود.


ویتامین A نقش مهمی را در بینایی ، رشد استخوان ها ، تولیدمثل و تقسیم سلولی ایفا می کند.همچنین به حفظ لایه سطحی چشم ها و دستگاه تنفسی، دستگاه ادراری و گوارش کمک می کند. A-Beta-CarE یک مکمل غذایی است که بدن را با ویتامین A به صورت(بتا کاروتن) فراهم می کند. بدن بتاکاروتن را در روده کوچک و زمان هضم یا زمانی که بدان نیاز است به ویتامین A تبدیل می کند که خطر کمتری از مصرف بیش از حد ویتامین A وجود دارد ( که اگر در دوز بالا مصرف شود می تواند سمی باشد).


بتاکاروتن یا ویتامین A به جلوگیری از شب کوری کمک می کند. بتاکاروتن برای تولید ماده ای به نام رنگدانه ارغوانی بینایی که برای دید بهتر در تاریکی مورد نیاز است، ضرورت دارد.کسانی که دید آنها در نور خیلی کم است و یا چشم آنها به نور خیلی حساس است، به احتمال خیلی زیاد دچار کمبود این ویتامین هستند.


سایر اختلالات ناشی از فقدان بتاکاروتن بیشتر در پوست کل بدن بروز می کند و باعث مشکلات پوستی و نازیبایی آن می شود.بتاکاروتن به جلوگیری از مشکلات ناشی از آلودگی زیاد هوا کمک می کند.این ویتامین همچنین در جلوگیری از ایجاد زخم و پیشگیری از تومورهای سرطانی کمک کننده است.علاوه بر این، مشخص شده است که این ویتامین در تشکیل استخوان ها و دندان ها حائز اهمیت است.


پزشکان سوئدی ثابت کرده اند که این ویتامین در مقابله با بیماری پسوریازیس کمک بزرگی به شمار می رود.همین مساله در مورد جلوگیری از بیماری کرون نیز صدق می کند که منجر به کاهش جذب غذا و اسهال مداوم می شود. بتاکاروتن(ویتامین A) همانند یک عامل اکسید کننده مولکولی عمل می کند که به محافظت از سلول ها در برابر مجموعه ای از بیماری ها مانند سرطان کمک می کند.


پروتئین هایی که ما در غذا ها می خوریم مانند آنهایی که در گوشت وجود دارد، قابل پردازش نبوده و بنابراین در صورت موجود نبودن مقادیر قابل قبولی از ویتامین A،توسط بدن مورد استفاده قرار می گیرند. بعد از اینکه پروتئین ها شکسته شدند،به سمت کبد حمل می گردند که در آنجا بسته به نیاز بدن با کنار هم قرار ادن اسید آمینه ها، پروتئین جدید ساخته می شود.


گاهی اوقات به دلیل استفاده از کودها و آفت کُش هایی که حاوی مقادیر زیادی نیتروژن هستند، تخریب ویتامین A ذخیره شده در بدن اتفاق می افتد.نیتریت های تشکیل شده در تبدیل بتاکاروتن به ویتامین A محلول در چربی مداخله می کنند.رنگ های غذایی و نگه دارنده ها سرشار از این ترکیبات نیتروژنی زیان آور هستند و همچنین بسیاری از غذاهایی که به حیوانات اهلی که ما بعدا از خوردن فراورده های آنها لذت می بریم،خورانده می شود،حاوی این ترکیبات هستند.

آ بتا کر


نقش ویتامین E در بدن


ویتامین E موجود در قرص ای – بتا- کر عنصر دیگری است که برای جلوگیری از فرسودگی بافتهای بدن و جلوگیری از پیری پوست و در رشد سینه ها بسیار اهمیت دارد. این ویتامین در اندام های زیر ذخیره می شود:


کبد،بافت های چربی،قلب،عضلات،بیضه ها،رحم،خون و غدد فوق کلیوی و هیپوفیز.این ویتامین رگ های خونی را متسع می کند،یک ضد انعقاد است و گردش خون را بهبود می بخشد،دیواره مویرگ ها را تقویت می کند،به باروری و توانای جنسی مردان کمک می کند، از ریه ها محافظت می کند،از تشیل لخته های خون جلوگیری می کند و آنها را حل می نماید،عضلات و اعصاب بدن را حفظ و تقویت می کند.ماده معدنی سلنیم در صورت ترکیب با ویتامین E,A فعالیت این ویتامین ها را به شدت افزایش می دهد و در صورت ترکیب این ماده با منیزیم نیز همین حالت اتفاق می افتد.
دکتر ارل میندل در کتابش تحت عنوان(همه چیز در مورد ویتامین ها) مصرف 25 میلی گرم سلنیم را برای هر 200 واحد بین المللی ویتامین E که مصرف می شود،توصیه می نماید.ویتامین E به موارد زیر کمک می کند:

  • جوان ماندن و کند کردن فرایند پیری که ناشی از اکسید شدن بافت ها است .این ویتامین رادیکال های آزاد را خنثی می کند و اکسیژن بدن را تامین می کند و به آن مقاومت بیشتری می بخشد.
  • حفاظت از ریه ها در برابر آلودگی های هوا و محیط که همراه ویتامین A عمل می کند.
  • حل کردن لخته های خون و برطرف کردن خستگی و ممانعت از تشکیل بافت جوشگاه.
  • این ویتامین به راحتی از خارج(پوست) یا از داخل(روده ها)جذب می شود.روند التیام سوختگی ها را سرعت می بخشد.از سقط جنین خود به خودی جلوگیری می کند.
  • ویتامین E گرفتگی پاها را برطرف می کند. از تخریب گلبول های قرمز خون،تحلیل رفتن عضلات و همچنین برخی کم خونی ها و اختلالات دستگاه تولیدمثل جلوگیری می کند.

ویتامین E به جلوگیری از سرطان و مشکلات قلبی عروقی و همچنین بهبود جریان خون و ترمیم بافت ها کمک کرده و در درمان فشار خون بالا دارای فوائد بسیاری است.ویتامین E یک ویتامین محلول در چربی است و مکملی عالی برای داشتن پوستی سالم است. این ویتامین همچنین از ویتامین A و اسیدهای چرب لازم در برابر اکسیده شدن در سلولهای بدن محافظت کرده و از تجزیه بافت های بدن جلوگیری می کند.


ویتامین E در درمان گُر گرفتگی دوران یائسگی (ویتامین E دمای بدن را تنظیم می کند) و درمان برخی بیماری های خونی مثل کم خونی گلبول های داسی شکل (ویتامین E به عملکرد گلبولهای سفید کمک می کند) به کار می رود. ویتامین E در درمان استئو آرتریت نیز مفید است.


نقش سلنیوم در بدن


سلنیوم موجود در قرص قرص ای – بتا- کر که جزء مواد معدنی کمیاب محسوب می شود یک آنتی اکسیدان قوی است که با ویتامین E و بتاکاروتن اثر سینرژیکی دارند یعنی اثر هم را تشدید می کنند همچنین برای حفظ سلامت پوست، مو و قدرت بینایی مفید است.


تحقیقات اخیر نشان داده که سلنیم در سلامتی مردان اهمیت دارد.تصور می شود یکی از علل سرطان پروستات شاید کمبود سلنیم باشد و کمی تعداد اسید اسپرم ها در برخی مردان اروپایی با کمبود سلنیم مرتبط است.

ترکیب این مواد دریک فرآورده مانند یک سلاح قوی در برابر بیماری ها عمل می کند، سلاحی به نام F.A.B .ترکیب این مواد مغذی که همه در یک قرص ژله ای جمع آوری شده باعث می شود قرص ای – بتا- کر تبدیل به یکی از مهمترین مکمل ها برای داشتن پوستی سالم است.


ژلاتین موجود در قرص قرص ای – بتا- کر

پوسته خارجی کپسول هایی که به صورت ژل نرم هستند (خوراکی) ، حاوی ژلاتین است. این ژلاتین از گوشت گاو نشات می گیرد.سازنده های شرکت در پی ساخت ژلاتین هایی برای این کپسول ها برای گیاه خواران هستند، اما اکنون معتقدند که ژلاتین حیوانی برای محصولاتمان مناسب تر است.

  • لسیتین سویا:منبعی از پروتئین
  • بتا کاروتن:یک آنتی اکسیدان که از گونه دونالیلای جُلبک نشات می گیرد.


مقدار مصرف پیشنهادی ای – بتا- کر

  • روزانه ۲ بار هر بار ۱ عدد قرص ژله ای مصرف شود.
  • این مکمل مفید در بسته های 100 تایی عرضه می شود.

شرایط نگهداری قرص ای – بتا- کر

در جای خشک و خنک و دور از دسترس اطفال نگهداری کنید.

divider

بیشتر بخوانید:

معرفی مزایای بی شمار کپسول رد کیوتن (CoQ۱۰ Red)

کپسول لیورسیل (liversil) درمان بیماریهای التهابی کبد و کبد چرب

مزایای باورنکردنی کپسول سلن پلاس(Selen Plus)

divider

گردآوری توسط بخش سلامت

مجله دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
5.0 از 5 (1 رای)  
    توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

    دیدگاه ها

    اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !

    
    hits