دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
فواید شگفت انگیز کپسول آوودین برای مفاصل
541
زمان مطالعه: 6 دقیقه
کپسول آوودین با تحریک ساخت کلاژن و پروتئوگلیکان به غضروف سازی کمک و دردهای آرتروز و مفصلی را کاهش میدهد.

معرفی مزایای کپسول آوودین (avodin)

کپسول آوودین با منشا کاملا طبیعی، حاوی عصاره زنجبیل، سویا و آووکادو بوده و با تحریک ساخت کلاژن و پروتئوگلیکان باعث بازسازی غضروف، کاهش سرعت پیشرفت آرتروز و کاهش دردهای مفصلی می شود.

تحقیقات نشان داده است که ترکیبات موجود در زنجبیل، سبب کاهش التهاب و کاهش درد می شود.

مصرف کپسول آوودین به مدت 3 ماه تا 3 سال برای بهبود دردهای مفصلی و بازسازی مفاصل توصیه می شود.

کپسول آوودین

ترکیبات موجود در کپسول آوودین

  1. عصاره آووکادو
  2. سویا
  3. عصاره زنجبیل
  4. ویتامین Dз طبیعی

موارد مصرف کپسول آوودین

بیماران مبتلا به استئوآرتریت (آرتروز) مفاصل و دردهای عضلانی

مزایای مصرف کپسول آوودین

کاهش درد و التهاب مفاصل و عضلات
بازسازی مفاصل
جلوگیری از تخریب پیش¬رونده غضروف ها
سهولت تحرک مفاصل مبتلا
کاهش نیاز به داروهای مسکن

  • آرتروز چیست و چگونه ایجاد می شود ؟

آرتروز به معنای ساییدگی مفصل، تخریب سطح مفصلی و بدنبال آن تغییر شکل، درد و محدودیت حرکت در مفصل است. در طول روز و به علت فعالیت های بدنی، مفاصل بدن بطور مرتب در معرض ضربه قرار دارند و این ضربات مرتباً آسیب هایی را به آن ها بخصوص به غضروف مفصلی وارد می کنند.

بدن این آسیب ها را تا جایی که می تواند ترمیم می کند. گاهی اوقات شدت آسیب¬ های وارده به مفصل بیش از قدرت ترمیم بدن است و یا به عللی قدرت ترمیم بدن کاهش یافته و نمی تواند آسیب های معمولی را مرتباً ترمیم کند.

در این موارد غضروف مفصلی بتدریج خراب تر و خراب تر می شود و این شروع آرتروز است.

مهمترین علل ابتلا به آرتروز

  1. ارثی ( ژنتیک) ؛ بعضی نژادها و بعضی خانواده ها بیشتر به آرتروز مبتلا می شوند.
  2. علل شغلی؛ در شغل هایی که روی مفصل فشار زیادی وارد می شود و یا در شغل هایی که بایستی مفاصل مدت ها خم باشند (مانند نشستن طولانی) بیشتر است.
  3. چاقی؛ به ویژه در ایجاد آرتروز زانو تاثیر دارد.
  4. انحراف اندام؛ مانند ساق پرانتزی که باعث آرتروز در سمت داخل زانو می شود.
  5. بعضی از بیماری ها مانند نقرس و رماتیسم که سبب آسیب مفصل می شوند.
  6. ورزش؛ درصورتی که روی اصول صحیح نباشد و فشار بیش از ظرفیت روی مفصل وارد شود.
  7. سابقه ضربه‌¬های شدید یا شکستگی های داخل مفصلی.

  • درمان آرتروز

اغلب برای مهار درد مفاصل از داروهای مسکن و ضدالتهاب مانند ایندومتاسین، مفنامیک اسید و دیکلوفناک استفاده می شود و در موارد شدیدتر کورتون تجویز می شود.

مصرف طولانی مدت داروهای مسکن که به طور رایج در بیماری آرتروز بکار می روند، سبب مشکلات و عوارض جانبی وخیم مانند مشکلات گوارشی، خونریزی معده، نارسایی کبد و نارسایی کلیه در بیماران می گردند.

علاوه بر این اغلب بیماران برای کاهش درد ناشی از آرتروز مجبور به افزایش تدریجی مقدار داروی مصرفی خود میشوند، چون به مرور بدنشان به اثرات ضد دردی مسکن ها مقاوم تر می شود.

کپسول آوودین

مکانیسم اثر کپسول آوودین

کپسول آوودین با منشا کاملاً طبیعی حاوی عصاره آووکادو و سویا به مدت 3 ماه تا 3 سال، با تحریک ساخت کلاژن و پروتئوگلیکان باعث بازسازی غضروف، کاهش سرعت پیشرفت استئوآرتریت و کاهش دردهای مفصلی می گردد.

ترکیبات موجود در زنجبیل، با مهار آنزیم های سایکلواکسیژناز و لیپواکسیژناز سبب کاهش سطح پروستاگلاندین ها و لوکوتری ان ها می شوند و در نتیجه التهاب و درد را کاهش میدهند.

ویتامین D₃ موجود در ترکیب کپسول آوودین فاقد لانولین بوده و از منابع طبیعی غیرحیوانی تهیه شده است و جهت پیشگیری ازکمبود این ویتامین که بطور گسترده در جهان وجود دارد، به این محصول اضافه شده است.

بعلاوه طبق نتایج آخرین پژوهش های انجام شده، کمبود این ویتامین با تشدید پوکی استخوان و افزایش ریسک شکستگی های استخوانی، التهاب مفاصل، سرطان های شایع، بیماری های خودایمنی، فشارخون بالا و بیماری های عفونی همراه می باشد.

  • نقش ویتامین D در بدن

عملکرد ویتامین D₃ افزایش جذب کلسیم از روده و تنظیم میزان کلسیم و فسفات خون است. مقدار ویتامین D در مواد غذایی روزانه که اغلب مردم مصرف میکنند، کم است و نیاز روزانه را به این ویتامین برطرف نمیکند. ویتامین D در پوست تحت تابش نور مستقیم آفتاب از کلسترول نیز ساخته میشود.

ویتامین D فرم¬های مختلفی دارد که مهمترین آنها D₂ و D₃ هستند. فرم D₃ در کبد تبدیل به کلسی دیول شده که بخشی از آن در کلیه تبدیل به کلسی تریول می شود.

کلسی تریول فرم فعال بیولوژیکی این ویتامین است که مثل هورمون در خون گردش کرده و سطح کلسیم و فسفات خون را تنظیم میکند و سبب پیشبرد رشد و استحکام استخوان می شود.

کمبود این ویتامین در کودکان موجب بیماری ریکتزیا نرمی استخوان می¬شود که در آن استخوانها ضعیف، نرم و بدشکل می شوند.

میزان نیاز روزانه به این ویتامین 400 تا 800 واحد است. ویتامین D₃ در این محصول، تنها ویتامین کوله کلسیفرول موجود در منبع طبیعی غیرحیوانی است که به دلیل منشا خاص آن گلسنگ (Lichen) به هیچ وجه چربی حیوانی نداشته و فاقد لانولین است.

برای تهیه این نوع ویتامین D₃، گونه هایی از گلسنگ (Lichen) که در کانادا، اسکاندیناوی و ایرلند می-رویند انتخاب شده¬اند و فاقد هر گونه آلودگی ناشی از آفت کش ها می باشند.

این نوع خاص ویتامین D₃ برای کسانی که از رژیم های گیاهخواری پیروی می کنند و بالاخص وگان ها بسیار مناسب است، زیرا منشا غیر حیوانی دارد.

در تهیه این محصول، از روشهای تغییر ژنتیکی (GMO) استفاده نشده و هیچ یک از مواد اولیه در مراحل تولید، تحت اشعه گاما قرار نگرفته است. محصول دارای نانو ذرات نبوده و فاقد لانولین می باشد.

کپسول آوودین

روش مصرف کپسول آوودین

روزانه یک عدد کپسول آوودین بعد از غذا میل شود.

عوارض جانبی کپسول آوودین

کپسول آوودین در صورت مصرف مطابق با مقدار و روش توصیه شده، عوارضی گزارش نشده است.

موارد منع مصرف کپسول آوودین

در صورتی که مصرف آوودین به میزان توصیه شده باشد، مورد منع مصرف ندارد.

توصیه و هشدار کپسول آوودین

زنان باردار و شیرده حتماً قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنند.
در صورت مصرف هرگونه دارو، قبل از مصرف کپسول آوودین با پزشک مشورت نمایید.
مقدار توصیه شده کپسول آوودین را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز خود افزایش ندهید.
مصرف عصاره زنجبیل در بیماران دیابتی و فشار خون بالا ممکن است باعث کاهش قند خون و فشار خون گردد و می بایست با احتیاط مصرف گردد.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.1 از 5 (541 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

۱۸ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

مرتضی | ۲ سال پیش
این دارو واقعا معجزه هستش من استفاده کردم خیلی عالیه
0
11
واحدی | ۳ سال پیش
با سلام من از درد سیاتیک پای راستم خیلی رنج میبرم.. بطوری ک از شدت درد حتما باید دراز بکشم.. قرص آوودین رو دکتر برام تجویز کرده.. چ مدت باید استفاده کنم تا درد سیاتیک پام خوب بشه.؟ممنون
12
15
پاسخ ها:
محمد غلامرضاپور | ۳ ماه پیش
بهترین دارو برای سیاتیک اسپند دونه هستش خودم استفاده کردم ۱۵ شب قبل خواب باید با لیوان آب ولرم قورت داد خدا پدر دکترمو بیامرزه راحت شدم مثل روز اول
0
0
محمد | ۳ سال پیش
سلام الان مدتیه آرتروز گردان دارم دکتر برام گاباپنتین300تجو
یز کرد مدت یکسال استفاده کردم اوایل که می‌خوردم دردمو ساکت میکرد ولی هر چی جلوتر رفتم بی اثر بود میخواستم بدونم کپسول اومدین برای آرتروز گردن خوبه یا نه
13
22
محبوب | ۴ سال پیش
سلام من دوماهه دیسک کمرمو عمل کردم که چند روز پیش ام آر آی دادم که گفتن یکی از دیسکام که عمل کردن وغضروف وسطشو دکتر برداشته بود چون به نخاع فشار میاورد وبیرون ریخته بود.الان همون دیسک به هم دیگه میسابه که خیلی درد داره ونمی تونم راه برم ومجبورم بخوابم.وزنم زیاده میخوام داروی لاغری گیاهی بگیرم قرص آوودین ،گاباپنتین وسلکوکسیب هم تازه دکترم بهم داده به نظرتون تداخل ندارن یامشکلی برام پیش نمیاد ممنون میشم راهنماییم کنید .چون تا دوره کرونا تمام نشه نمی تونم برم پیش دکتر وبپرسم
3
12
najmehgordinii@gmail | ۴ سال پیش
قرص اوودین خیلی خوبه اما معده درد میاره
4
13
محبوبه | ۴ سال پیش
بنظرم زیاد داروی مفیدی نیست من مبتلا به پوکی استخوان هستم این قرص رو میخوردم مفصلام تو هرحرکت شدیدا صدا میداد و درد هم داشتم و به شدت خسته میشدم الان عدوهفتس قطعش کردم هم صداها کمتر شده هم دردام
4
5
مجید | ۴ سال پیش
سلام وقتی قرص آوودین رو میخورم معدم درد میکنه
4
13
لطیفه انصافی | ۴ سال پیش
سلام چهل ساله ام چندساله ازورم ودردزانوبه هرپزشک متخصصی که بگین مراجعه کردم کارشون تجویز کورتونومسکن بوده دیگه خسته شده بودم که یه پزشک ارتوپدکه خداخیرش بده فقط بهم کپسول آوودین وتجویزکرد باورکنیدمیتونم این داروورومعجزه خدابدونم وبس مینیسک زانوم ترمیم شده دیگه زانوهام قفل نمیشه ودردم نمیکنه یه دنیاممنون خد
0
15
پاسخ ها:
محمد | ۴ سال پیش
من مینیسک پام پار است و دکتر قرص اودین برام تجویز کرده و گفته بخر تا چند سال تا بعد پاتو عمل کنی این دارو عوارض ندارد و تا کی میتوان مصرف کرد آیا امکان داره فمینیسم با این قرص خوب بشه و عمل نخواهد دیگه ممنون
5
15
اکرم | ۴ سال پیش
من مدتی هست این قرص را مصرف میکنم خیلی عالیه منتها الان حدود ۵ ماه استفاده میکنم و زانو هام خیلی بهتره البته یک دوره قطع کردم والتهاب و درد شدید شد ولی الان که روز ی یک دونه مصرف میکنم سوالم اینکه که این دارو ضرر نداره چه مدت میتونم استفاده کنم
11
20
فاطمه | ۴ سال پیش
من این چندروزه ک ازکپسول آوودین استفاده میکنم وامروزرنگ ادرارروبه سیاهی ایااین ازقرصه اس؟
3
14
فاطمه | ۴ سال پیش
سلام‌من این چن روزه ازقرص آوودین مصرف میکنم الان ادارم رنگش روبه سیاهی آیاازاین قرصه اس؟؟
5
11
نسیم | ۴ سال پیش
مفید بود و ممنون.دکتر این دارو رو تجویز کرده البته قیمت ان نسبتا گران است.توضیحات شما مفید بود
2
2
زهره | ۴ سال پیش
بسیار مفید و اموزنده بود. با تشکر ا
3
5
حسین ترکاشوند | ۴ سال پیش
ممنون از توضیحات خوبتون.میخواستم ببینم برای درد مچ پا که هنگام راه رفتن درد میکنه،مورد استفاده قرار میگیره یا خیر؟
6
11
مهدیه ایزدی | ۵ سال پیش
برنامه خیلی جالبی هسته دست همه ی دستن درکاران درد نکنه
از محمد رضا هم تشکر میکنم و امیدوارم موفق باشن
5
6
پاسخ ها:
بیگدلی | ۴ سال پیش
سلام ۴۳سالمه مدت ۵ ساله بتشخیص دکترا آرتروز زانو دارم, و از۵ ماه قبل بعد از کوهنوردی سبکی که کردم دیگه زانوم قفل کرده و غضروف مفصل زانوم ازبین رفت و با داروگذران میکنم, اما من ازبین داورهام فقط آودین رو که دکترروزی ۲تاتجویزکرده بود ۵ماهه روزی ی دونه خوردم, ازش راضیم لطفا" شمابگین که روزی ۲تا یا یکی مصرف کنم و تا کی مصرف اونها رو میشه ادامه داد و آیا این قرصا درمان کننده اند که کارم به تعویض مفصل نکشه باتشکرازشما
15
42

hits