دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
فواید مصرف پودر لاغری یوتام
67
زمان مطالعه: 5 دقیقه
پودر یوتام با ممانعت از اثر آنزیم های لیپاز و کلسترول استراز و داشتن ترکیبات ملین باعث می‌شود چربی‌های موجود در ماده غذایی بدون جذب شدن از بدن دفع گزدد و در نتیجه باعث کاهش وزن می شود

پودر لاغری یوتام و تاثیر آن بر کاهش وزن

پودر لاغری یوتام محصول شرکت رایا آتیس آریا کشور ایران است و دارای مجوز سازمان غذا و دارو جهت کاهش وزن است .
پودر لاغری یوتام به چند طریق باعث کاهش وزن افراد می‌شود اول اینکه با بالا بردن متابولیسم باعث سوزاندن چربی‌های ذخیره‌شده و درنتیجه کاهش وزن می‌گردد . پودر لاغری یوتام ویتامین‌ها و عناصر کمیاب را تأمین می‌نماید که عمده‌ترین اثر آن ایجاد نشاط , شادابی ,زیبایی و تقویت پوست و مو است . علاوه بر این پودر یوتام با ممانعت از اثر لیپازها و کلسترول استرازها و داشتن ترکیبات ملین باعث می‌شود چربی‌های موجود در ماده غذایی بدون جذب شدن از بدن دفع شوند. همچنین مواد مؤثره موجود در این فرآورده به‌صورت سنیرژیسم بر روی مراکز احساس گرسنگی اثر کرده و موجب مهار آن می‌گردد . بدون عارضه بودن پودر کاهش وزن یوتام از مهم‌ترین امتیازات این محصول به شمار می‌آید . با این مقاله از مجله دلگرم در رابطه با تاثیرات پودر لاغری یوتام با ما همراه باشید .

اثرات پودر کاهش وزن یوتام

  • کاهش وزن بدن
  • تناسب اندام
  • کاهش اشتها
  • چربی سوز

روش مصرف


7 گرم (1 قاشق مرباخوری) پودر یوتام قبل و یا همراه هر وعده غذایی مصرف شود ( می توان با ماست مخلوط کرد)

مواردمنع مصرف پودر لاغری یوتام

  • تیروئید پرکار
  • فنیل کتونوریا دوران بارداری
  • دوران شیردهی

پودر لاغری یوتام

نحوه عملکــرد پودر لاغری یوتام

پودر كاهش وزن یوتام با دارا بودن فرمولاسیونی متفاوت و منحصر به فرد اثرات مختلفی جهت كاهش وزن بدن دارد. گیاه cuminum cyminum به كار رفته در تركیب این پودر مانع از تبدیل گلوكز به چربی شده و از جذب و تبدیل آن به انرژی جلوگیری می‌كند‌ . پودر یوتام با تأثیر بر روی آنزیم آمیلاز بزاق و روده كه وظیفه آن كمك به هضم و جذب مواد قندی در بدن است باعث كاهش شدید میزان جـذب مواد قندی غذای مصرفی می شود كه با این مكانیسم میزان تجمع مواد قندی در بدن كاهـش یافته و سوخت و سـاز بدن جهت جبران این مسئله ناچـار به چربی سوزی می شود‌. همچنین فیبر موجود در تركیبات گیاهی به كار رفته در این محصول با ساختار مشبك و قابلیت فوق العاده مؤثر خود موجب می شود كه شخص احساس سیری كاذب داشته و از جذب انرژی اضافه جلوگیری می‌كند . پودر كاهش وزن یوتام اثرات و فواید متعدد دیگری نیز دارد كه می‌توان به موارد ذیل اشاره نمود :

  • با افزایش سوخت و آغاز وضعیت چربی سوزی توده های چربی انباشته شده در اندام های بدن مانند شكم‌، پهلوها و ران‌ها را شكسته و تبدیل به انرژی مصرفی می كند و رفته رفته از حجم و وزن اندام‌های چاق كم و كمتر می‌نماید.
  • چربی‌های رسوب كرده در داخل رگ‌های خونی را سوزانده و بر سلامت قلب و عروق می‌افزاید اشتهای كاذب را از بین می‌برد و با كم كردن اشتها از ورود انرژی و كالری مازاد بر نیاز بدن می‌كاهد‌.
  • ویتامین‌ها و عناصر كمیاب را تأمین می‌نماید كه عمده‌ترین اثر آنها ایجاد نشاط، شادابی، زیبایی، و تقویت پوست و مو است. ازجمله این عناصر می‌توان به سدیم، پتاسیم، فسفر، كلسیم، منیزیم، منگنز، ویتامینA، ویتامینC، ویتامین K و ... اشاره نمـود كه می‌توانند باعث كمك به جذب آهـن و ویتامین‌ها، ثـابت نگه‌داشتن تعـادل مایعـات در درون و خـارج سلول‌ها‌، انتقال پیام‌های عصبی و استحكـام استخوان‌ها در بدن شوند.
  • از دیگـر خواص تركیبات گیاهی و كاملاً طبیعی به‌کاررفته در این محصول می‌توان به جلوگیری از تصلب شرایین، كاهش فشارخون، كاهش كلسترول خون، ضد سرطان و آرام‌بخش بودن را ذكر كرد.

لذت تناسب‌اندام و جذابیت امتیاز غیرقابل‌چشم‌پوشی برای آن‌هایی است كه برای سلامتی و ارتباطات اجتماعی ارزش قائل هستند بسیار ارزشمند است. پودر كاهش وزن یوتام درست همان نیازی است كه می‌تواند لایه ضخیم چربی‌ها را از تن به درآورد و زیبایی نهفته شما را نمایان سازد.

دوره مصرف پودر لاغری یوتام

مدت‌زمان مصرف مطلوب 45 الی 60 روز ( یك دوره ) می باشد و برای حصول نتیجه مناسب و تثبیت آن حداقل باید یك دوره كامل مصرف شود.

** هشدار و توجه جدی **
این مطلب با توجه به توضیحات سازنده و صرفا جهت اطلاع بازنشر شده و مجله دلگرم هیچگونه مسئولیتی در قبال ادعاهای سازنده و منبع این مقاله ندارد , برای تهیه هر نوع دارویی ( گیاهی یا غیره ) , ابتدا لازم است صحت مجوز سازمان غذا و دارو را در محصول مربوطه بررسی کنید.

divider

گردآوری توسط بخش سلامت

مجله دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.1 از 5 (67 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits