دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
مشکل اساسی دنیا در درمان ناباروری
0
زمان مطالعه: 2 دقیقه
مشکل اساسی دنیا در درمان ناباروری,مشکل اساسی دنیا , درمان ناباروری, ناباروری ,سقط مکرر ,لانه گزینی جنین

پژوهشگاه فن آوریهای نوین علوم زیستی جهاد دانشگاهی ابن سینا، کنفرانس علمی "بررسی علل و درمان شکست مکرر لانه گزینی جنین (RIF)" را در تاریخ سوم مهر ماه سال جاری به مدت یک روز در مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا برگزار می کند.

مشکل اساسی دنیا در درمان ناباروری

در این کنفرانس، علل درمان شکست مکرر لانه گزینی جنین را از جنبه های مختلف همچون تعریف RIF، علل آناتومیکال رحمی، پذیرش اندومتر، ملاحظات اخلاقی در IVF، علل ژنتیک، علل ایمونولوژیک، علل جنینی، ترومبوفیلی ارثی و اکتسابی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

مشکل اساسی دنیا در درمان ناباروری

مشکل اساسی دنیا در درمان ناباروری

دکتر افسانه محمدزاده جراح و متخصص زنان، فلوشیپ نازایی با اشاره به اهمیت این موضوع عنوان کرد: با توجه به اینکه شکست مکرر لانه گزینی جنین، مشکل اساسی در درمان ناباروری به روش ART در تمام دنیاست و برای بیمار و متخصصین گروه IVF معضل مهمی به شمار می رود، مطالعات جهانی در این زمینه در سطح وسیعی در حال انجام است.

دبیر عملی این برنامه هدف از برگزاری این سمینار را تلاش در جهت رفع این مشکل و تبادل نظر و به روز رسانی اطلاعات همکاران بخشهای IVF عنوان کرد و افزود: تعریف RIF یا شکست مکرر لانه گزینی جنین به منظور یکسان نمودن تعاریف از دیگر اهداف برگزاری این کنفرانس است.

این برنامه از 6 امتیاز آموزش مداوم پزشکی برخوردار می باشد و گروه های هدف آن، عمدتاً شامل متخصصین زنان، مامایی، بهداشت باروری، بیولوژی تولیدمثل، پزشکان عمومی و در کنار آنها رشته هایی همچون اورولوژی، ژنتیک و ایمونولوژی هستند.

منبع:طبنا



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits