دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
برخورد کمیسیون بهداشت با تولیدکنندگان محصولات غذایی ناسالم
1
زمان مطالعه: 2 دقیقه
برخورد کمیسیون بهداشت با تولیدکنندگان محصولات غذایی ناسالم,کمیسیون بهداشت, تولیدکنندگان محصولات غذایی, محصولات غذایی ناسالم, دکتر محمد حسین قربانی, مخبر کمیسیون بهداشت

مخبر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: بازوی اجرایی و نظارتی مجلس شورای اسلامی، در حوزه بهداشت و سلامت مردم و امنیت محصولات غذایی، مجموعه وزارت بهداشت است.

برخورد کمیسیون بهداشت با تولیدکنندگان محصولات غذایی ناسالم

دکتر محمد حسین قربانی با اشاره به این که افزایش نظارت به منظور جلوگیری از تخلف در حوزه امنیت غذایی، مسلما بسیاری از مشکلات در این حوزه را کاهش خواهد داد، افزود: در این حالت کمتر شاهد بروز تخلفات در محصولات لبنی، برنج، روغن و سایر محصولات غذایی خواهیم بود.

وی با بیان این که در حال حاضر متاسفانه محصولات غذایی بی کیفیت به صورت غیر استاندارد بسته بندی و توزیع می شود و این روند باعث بروز خسارت های فراوانی در چرخه تولید شده است، ادامه داد: کمیسیون بهداشت در حوزه سلامت مردم بخصوص امنیت غذایی جدیت خاصی دارد و از در این زمینه از سوی وزارت بهداشت، وزارت جهاد کشاورزی و موسسه استاندارد گزارش هایی را دریافت می کند.

برخورد کمیسیون بهداشت با تولیدکنندگان محصولات غذایی ناسالم

مخبر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس همچنین خاطرنشان کرد: کمیسیون بهداشت مصمم است با تمام تولیدکنندگان محصولات غذایی که از سطح استاندارد مطلوب برخوردار نیستند، برخورد شدید کند.

دکتر قربانی تاکید کرد: وزارت بهداشت متولی مبارزه با تخلفات در حوزه سلامت است و قانون نیز با صراحت و شفافیت وجود دارد ضمن این که مجلس در این میان از هیچ کمکی به وزارت بهداشت برای تامین سلامت مردم فروگذار نمی کند.

منبع:طبنا



این مطلب چقدر مفید بود ؟
0.0 از 5 (1 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits