دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
بررسی روند اجرای طرح تحول نظام سلامت با حضور وزیر بهداشت
0
زمان مطالعه: 3 دقیقه
بررسی روند اجرای طرح تحول نظام سلامت با حضور وزیر بهداشت,طرح تحول نظام سلامت ,وزیر بهداشت ,بیمارستان امام رضا ,بجنورد ,خراسان شمالی, دکت هاشمی
نشست بررسی روند اجرای طرح تحول نظام سلامت با حضور وزیر بهداشت

به گزارش سرویس سلامت خبرگزاری طبنا؛ احداث این بیمارستان با 7 میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری از سال 1392 آغاز شده و تا کنون پیشرفت 35 درصدی داشته است .

بر اساس این گزارش در سال 1392، 9 میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار به ساخت این بیمارستان تخصیص یافته و امسال نیز به 3 میلیارد و هفتصد میلیون تومان نیاز دارد که 2.5 میلیارد تومان آن تخصیص یافته است .

بازدید وزیر بهداشت از بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد

بر اساس این گزارش وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی همچنین از بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد بازدید و روند اجرای برنامه طرح تحول نظام سلامت در این بیمارستان را مورد بررسی قرار داد.

هاشمی از بخش های مختلف بیمارستان امام رضا (ع) بازدید کرد و در جریان روند اجرای طرح تحول نظام سلامت در این بیمارستان قرار گرفت.

بررسی روند اجرای طرح تحول نظام سلامت با حضور وزیر بهداشت

نشست بررسی روند اجرای طرح تحول نظام سلامت در استان خراسان شمالی

بر اساس این گزارش پس از این بازدید نشست بررسی وضعیت اجرای طرح تحول نظام سلامت در استان با حضور وزیر بهداشت و اعضاء هیات رئیسه و مسئولان دانشگاه در تالار شهید لنگری بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد برگزار شد.

وزیر بهداشت در این نشست اظهار داشت :دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با علاقمندی و شوق فراوان به دنبال حل مشکلات مردم است و این امر باعث افتخار ماست.

هاشمی با اشاره به این که بخشی از عقب ماندگی حوزه سلامت کشور به دلیل عدم تخصیص اعتبارات کافی است، عنوان گرد :دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی یکی از دانشگاه های خیلی خوب در عین نوپا بودن است و عملکرد این دانشگاه، آن را یکی از بهترین دانشگاه های شرق کشور قرار داده است.

هاشمی تصریح کرد: با ارتقاء خدمات درمانی در قالب طرح تحول سلامت چهره خدمات رسانی از این پس متفاوت تر و بهتر خواهد بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز عنوان کرد : وزیر بهداشت حوزه سلامت را متحول کرده اند و نظام سلامت در این دوره با هیچ دوره ای قابل مقایسه نیست.

ابراهیم گلمکانی با تاکید بر این که محوری ترین اصل توسعه ارتقاء سلامت است ، گفت: از اهداف مهم دولت تدبیر و امید ، افزایش رضایتمندی مردم است و اجرای طرح تحول نظام سلامت از جمله خدمات ارزشمند دولت بوده است.



این مطلب چقدر مفید بود ؟
 
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits