دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
فواید تزریق ژل به اندام تناسلی مردان برای افزایش سایز !
60
زمان مطالعه: 8 دقیقه
تزریق ژل به اندام تناسلی مردان برای افزایش قطر بدنه آلت درمان متداولی است که با موفقیت بر روی بسیاری از آقایان انجام شده است.

تزریق ژل به اندام تناسلی مردان



تزریق ژل به اندام تناسلی مردان برای افزایش قطر بدنه آلت درمان متداول و تایید شده‌ای است که با موفقیت بر روی بسیاری از آقایان انجام شده است. متخصصین از ژل ردکسیس با پایه هیالورنیک اسید استفاده می‌کنند که برای بزرگ کردن قطر و طول آلت مورد تایید وزارت بهداشت است.


اگرچه رضایت جنسی در اصل از تحریک ذهنی نشأت می‌گیرد، اما بسیاری از آقایان دائماً در جستجوی روش‌هایی برای افزایش سایز آلت تناسلی و افزایش قطر و طول آلت تناسلی خود هستند. فراورده‌ها و روش‌های دروغین بسیاری مانند قرص، شربت، وزنه و پمپ خلأ وجود دارد که داعیه بزرگ کردن آلت را دارند. با این همه، در حال حاضر فقط یک روش غیرجراحی برای بزرگ کردن آلت مردان وجود دارد . تزریق ژل به اندام تناسلی مردان روشی سریع برای بزرگ کردن آلت تناسلی است که نیازی به جراحی ندارد. این عمل ایمن و بدون درد نتایجی را به دست می‌دهد که در عین برگشت‌ پذیر بودن، از ماندگاری قابل توجهی نیز برخورداراند.


روش بزرگ کردن آلت تناسلی برای سال‌ها استفاده شده و نتایج بسیار رضایت‌بخش و طبیعی را برای بسیاری از بیماران به همراه داشته است. به طور معمول، افزایش قطر آلت تناسلی بسیار قابل توجه است، اما نتایج ممکن است از فردی به فرد دیگر متفاوت باشند. این افزایش حجم به مدت حدود یک سال و گاهی اوقات بیشتر ماندگار است، اما باید توجه داشت که تمام این افزایش حجم دائمی نبوده و معمولاً به منظور حفظ آن به درمان‌های بیشتری نیاز است.


مزایای تزریق ژل به اندام تناسلی مردان

  • عدم نیاز به جراحی: بزرگ کردن آلت تناسلی با تزریق ژل درمانی با تهاجم حداقل است. این درمان با دریافت آرام‌بخش انجام می‌شود و نیازی به بیهوشی و بستری شدن ندارد.
  • عملکرد جنسی: بزرگ کردن آلت عملکرد جنسی را مختل نمی‌کند و به آن آسیب نمی‌زند. ژل تاثیری بر بخش‌های حساس و عملکردی آلت ندارد.
  • تزریق ژل بدون درد است: این تزریق ساده نیازی به بخیه و برش ندارد. بی‌حسی موضعی و آرام‌بخش برای بدون درد بودن تزریق ژل کافی است.
  • پس از یک جلسه تنها می تواند قطر آلت را تا ۲۰ درصد بیشتر نمود اما اگر باز هم بیمار بخواهد بر افزایش قطر آلت بیفزاید درمان مجددا تکرار می شود .
  • تزریق ژل نمی تواند آلت را بلندتر کند اما در زمان های غیر نعوظ الت بلندتر نشان داده می شود.
  • تزریق ژل حجم دهنده از نظر ماندگاری بیشتر از دو سال می باشد.
  • نتایجی که این روش داشته است با پروتز آلت سازگاری دارد ، پوشش دور پروتز را بالا می برد و در نهایت بیمار راحت تر خواهد بود .

پس از درمان نیازی به استراحت نیست بدین معنی که به محض اتمام درمان می‌توانید فعالیت‌های روزمره خود را از سر بگیرید. ممکن است در حد جزئی کبودی مشاهده شود که احتمال دارد برطرف شدن آن تا دو هفته طول بکشد اما تاثیر جنسی نخواهد داشت. با این حال توصیه می‌شود که به مدت حداقل دو روز بعد از درمان از انجام رابطه جنسی و دیگر فعالیت‌های جنسی اجتناب کنید.

افزایش سایز

ژل مناسب برای تزریق ژل به اندام تناسلی مردان

نتیجه تزریق ژل در برخی از بیماران به علت متابولیسم زیادتر ، تداخل دارویی یا مبتلا شدن به بیماری های گوناگون ماندگاری کوتاه تری داشته است . متاسفانه نمی توان پیش از تزریق ژل به مشکلات کاهش دهنده اثر ژل بر بلندی آلت پی برد. با این وجود در درمان های بعدی برای این گروه ها از ژل های ایمن تری استفاده می شود که آنها اثر دائمی بیشتری داشته اند . یکی از پرکاربردترین ژل های هیالورتیک اسیدی که برای بزرگ آلت تزریق مردان استفاده می شود ژل ردکسیس می باشد.

در شرایط زیر ژل تزریقی ردکسیس مناسب نیست:

  • مشکلات جدی سلامتی (مانند بیماری عفونی شدید، عوارض عروقی یا لنفاوی و غیره) دارید.
  • دچار بیماری‌های آمیزشی فعال هستید.
  • سابقه‌ی حساسیت به ژل‌ها داشته‌اید.
  • سابقه‌ سایر جراحی‌های آلت تناسلی داشته‌اید.


روش تزریق ژل به اندام تناسلی مردان


حفظ آرامش بیمار و رمز موفقیت درمان در تمام درمان‌هایی که بر روی ناحیه تناسلی انجام می‌شود، مستلزم اعتماد بیمار به پزشک است. بنابراین پزشک به دقت به توضیحات بیمار گوش می‌دهد و از او درباره خواسته‌ها و انتظاراتش می‌پرسد تا بتواند بهترین طرح درمانی را تهیه کند. تزریق ژل درمانی سرپایی است که تحت بی‌حسی موضعی انجام می‌شود. بزرگ کردن آلت برحسب نتیجه دلخواه فقط 20 تا 40 دقیقه زمان می‌برد.


آلت قبل از تزریق به طور موضعی بی‌حس می‌شود تا بیمار کمترین دردی را حس نکند؛ بیمار در صورت لزوم داروی آرام‌بخش نیز دریافت می‌کند. سپس ژل حجم دهنده تزریق می‌شود. متخصص برای این که به رگ‌ها و ساختارهای بافت آسیب نزند، ژل را به آرامی و به طور یکنواخت با استفاده از یک میکروکانولای کند در بافت‌های زیرپوستی بدنه آلت تزریق می‌کند تا قطر آلت به حد مطلوب برسد. خراش محل ورود کانولا، به قطر فقط یک میلی‌متر، پس از تزریق با یک چسب ساده بسته می‌شود. این خراش کوچک پس از التیام زخم اصلاً مشخص نخواهد بود. کل عمل حدود دو ساعت طول می‌کشد.


برای این که آلت پس از تزریق شکل متناسبی داشته باشد، می‌توان سر (حشفه) آلت را نیز با بدنه بزرگ شده متناسب کرد. بنابراین متخصصان ما سر آلت را نیز بزرگ می‌کنند. برای این کار ژل را از راه‌های بسیار ظریفی در سر آلت تزریق می‌کنند تا قطر آن افزایش یابد. افزایش یافتن قطر آلت بلافاصله پس از تزریق مشخص می‌شود.


آیا تزریق ژل به اندام تناسلی دردناک است؟


اکثر آقایان به خوبی تزریق را تحمل می‌کنند و درد ناشی از این درمان بسیار ناچیز است. ژل تزریقی حاوی لیدوکائین است که به سرعت آلت را بی‎حس می‌کند. به علاوه ما این ناحیه را خنک می‌کنیم تا درد کاهش یابد و با منقبض شدن رگ‌های خونی از کبودی آلت نیز جلوگیری شود. به آقایان توصیه می‌شود که برای پیشگیری از کبودی قبل و بعد از تزریق از آرنیکا استفاده کنند.

سایز آلت تناسلی


عوارض تزریق ژل به آلت تناسلی

اگرچه تزریق ژل عوارض انگشت‌شماری دارد، اما احتمال بروز موارد زیر وجود دارد:

  • مقداری کبودی و حساسیت به لمس: کبودی غالباً در یک تا دو روز پس از تزریق واضح‌تر است.
  • آلت تا چند روز به نحو قابل توجهی متورم است. البته جایی برای نگرانی نیست، چون این ورم برطرف می‌شود و داروی ضد ورم نیز در اختیارتان گذاشته می‌شود.
  • در صورت مواجهه با درد شدید یا دشواری در دفع ادرار به سرعت با متخصص تماس بگیرید.
  • ژل در ابتدا اندکی نرم و منعطف است. این خاصیت یک مزیت است که امکان برطرف کردن ناهنجاری‌های جزیی را فراهم می‌کند. اگر بخواهید ژل را به سمت سر یا پایه آلت حرکت دهید، می‌توانید آلت را به سمت نقطه مورد نظر ماساژ دهید، اما مراقب باشید زیاده‌ روی نکنید.
  • ژل با ویتامین E ، داروهای ضدالتهاب و آسپرین تداخل دارد و باعث خونریزی و کبودی می‌شود. این داروها را نباید قبل، در طول و بعد از درمان مصرف کرد.

خطرات تزریق ژل به آلت تناسلی


اگرچه تزریق ژل برای کلفت کردن آلت تناسلی مردان معمولاً هیچ گونه عوارضی را به دنبال ندارد، ممکن است خطرها و مشکلات زیر پس از تزریق بروز یابد:

  • بدشکلی آلت به دلیل تزریق غیریکنواخت ژل
  • خونریزی، کبودی و درد در ناحیه تزریق
  • حساسیت
  • قرمزی و خارش آلت

کاندیداهای مناسب برای تزریق ژل به اندام تناسلی مردان

آقایان متقاضی بزرگ کردن آلت از طریق تزریق ژل باید از شرایط زیر برخوردار باشند:

  • سن بالای 18 سال
  • عدم ابتلا به عارضه‌های جدی مانند بیماری‌های عفونی شدید، عارضه‌های لنفاوی یا عروقی
  • عدم ابتلا به بیماری‌های مقاربتی فعال
  • نداشتن سابقه حساسیت به ژل‌های بر پایه هیالورونیک اسید
  • داشتن انتظارات واقع‌بینانه از نتیجه درمان و داشتن توقعی عقلانی از میزان بلندتر و قطورتر شدن آلت و آگاهی از احتمال دستکاری جزیی برای صاف و هموار نگه داشتن آلت و حفظ نتایج
  • بیمارانی که پیش از این جراحی آلت (تزریق سیلیکون، تزریق چربی و ...) انجام داده‌اند، باید این مورد را به متخصص اطلاع دهند تا درباره مناسب بودن تزریق ژل تصمیم گرفته شود.
  • همچنین شایان ذکر است که تزریق ژل درمانی برای رفع مشکل خمیدگی آلت نیست.

متابولیسم، ورزش، دارو و نوع ژل بر بلندی آلت اثر می‌گذارد. ژل هیالورونیک اسید یک یا دو هفته پس از تزریق به طور طبیعی با بافت آلت یکی می‌شود. ماندگاری نتیجه معمولاً بین یک تا دو سال است. ژل به آهستگی متابولیزه می‌شود و توسط بدن بازجذب می‌شود. در صورت تمایل به حفظ نتیجه می‌توان مقدار اندکی از ژل را در فواصل معین دوباره تزریق کرد.

divider

بیشتر بخوانید:

همه چیز درباره روش های واقعی بزرگ کردن آلت تناسلی

آیا روغن زالو واقعا تاثیری در بزرگ شدن آلت تناسلی دارد؟

راه های مناسب برای افزایش قطر و طول آلت تناسلی آقایان

divider

گردآوری توسط بخش سلامت

مجله دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.2 از 5 (60 رای)  
    توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

    ۶ دیدگاه

    شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

    مجتبی | ۲ سال پیش
    اگه کسی انجام داده لطفا توضیح بده.آیا راضی هست یا نه.آیا میشه به سایز دلخواه رسید یا محدودیت داره؟
    1
    1
    داود | ۴ سال پیش
    سلام لطفاً یه دکتر خوب شرق تهران معرفی کنید
    0
    0
    Gh | ۵ سال پیش
    چه کسی یاچه دکتری انجام میده.تزریق ژل بهتره یاچربی.هزینه هم چقدرمیشه.ممنون
    0
    1
    پاسخ ها:
    محمود | ۵ سال پیش
    دکتر در شیراز هست که بتونه عمل کنع
    0
    3
    رامین | ۵ سال پیش
    خیلی خوبه تزریق ژل فقط برای قطر آلته یا در طول هم تاثیر میگذارد
    0
    1
    مسعود | ۵ سال پیش
    خیلی خوبه هزینه اش چقدر میشه چند سیسی تزریق میشه ایا میشه از چربی بالای الت برداشت وبه خود الت تزریق کرد ممنو اگر توضیح بدید
    0
    1
    
    hits