دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
10 راهکار موثر برای بلندتر شدن قد طی یک ماه
43
زمان مطالعه: 6 دقیقه
بلندتر شدن قد برای برخی افراد یک آرزو است .درحالیکه زیبایی و شخصیت کاملا تعریف شده هستند هنوز افرادی وجود دارند که مایل هستند چند اینچ قد بلندتر باشند تا زیباتر دیده شوند.

ترفندهایی برای بلندتر شدن قد طی یک ماه

بلندتر شدن قد برای برخی افراد یک آرزو است .درحالیکه زیبایی و شخصیت کاملا تعریف شده هستند هنوز افرادی وجود دارند که مایل هستند چند اینچ قد بلندتر باشند تا زیباتر دیده شوند. این روزها بسیاری از مردم برای قد بلندتر شدن تلاش می کنند و آنرا راهی برای کسب اعتماد به نفس و جذابیت بیشتر می دانند و به دلایل مختلف دوست دارند که قدشان بلند تر از آنچه که هست شود.
اگر شما هم به هر دلیلی به دنبال راهکارهایی برای افزایش قدتان هستید در این مقاله 10 ترفند شرح داده شده است که به شما کمک می کند طی یک ماه چند اینچ قد بلندتر شوید.


چگونه در یک ماه قد بلندتر شویم؟


1- برای بلندتر شدن قد از مکمل های HGH استفاده کنید


اگر جزء افرادی هستید که دوست دارید زود به نتیجه برسید استفاده از مکمل های HGH ( هورمون رشد انسانی) سریعترین راه برای قد کشیدن شما است . محصولات HGH بسیاری در بازار وجود دارد که برای سلامت شما مضر نیستند . این مکمل ها بیشتر مولتی ویتامین ها , گلوکزآمین هستند . مکمل های HGH با اسامی مختلف سطح هورمون رشد را در بدن شما افزایش می دهد بنابراین به رشد طولی شما کمک می کنند . علاوه بر این وقتی که دوز مناسبی از HGH را مصرف می کنید قدرت و انرژی شما افزایش یافته و تمرکز شما بهبود می یابد.

HGH


2 – بلندتر شدن قد با رژیم غذایی متعادل


اهمیت رژیم غذایی متعادل همیشه مورد تاکید است و بر کسی پوشیده نیست . هیچ ورزشی به تنهایی نمی تواند به قد بلندتر شدن شما کمک کند. تغذیه سالم و غنی از مواد مغذی و ویتامین ها به منظور تغذیه بدن برای رشد بیشتر ضروری است . این مواد غذایی شامل میو ها , جوانه ها و سبزیهای هستند که به بلندتر شدن قد شما با تامین مواد مغذی مورد نیاز بدن کمک می کنند.


3- برای بلندتر شدن قد به تعطیلات بروید


گفته می شود استرس توانایی بدن برای رشد قد را مهار می کند زیرا مانع تحریک ترشح هورمون رشد می شود . بنابراین در هر فرصتی چمدان های خودتان را ببندید و به تعطیلات بروید . برای کسب منافع بیشتر اگر می توانید تبلت و موبایل خودتان را هم خاموش کنید.


4 – برای بلندتر شدن قد خوب بخوابید


همه افراد دوست دارند بخوابند و از این کار لذت می برند . خواب شبانه خوب نه تنها روحیه شما را تقویت می کند بلکه یک عامل مهم برای رشد قد شماست . در زمان خواب عمیق مغز شما هورمون HGH آزاد می کند که قد شما را بلندتر می کند . پزشکان پیشنهاد می کنند که بعد از شام پیاده روی کنید و 8 ساعت بخوابید اگر می خواهید قدتان بلند شود !


5- بلندتر شد قد با ماساژ پاها


پاهای ما در طول روز وزن ما را تحمل می کنند و خسته می شوند بنابراین ماساژ باعث رفع خستگی آنها خواهد شد .حدود نیم ساعت به آرامی کف پاهای خودتان را با روغن نارگیل گرم ماساژ بدهید . این کار نه تنها باعث کاهش درد پاهای شما می شود بلکه جریان خون را بهبود بخشیده و ترشح هورمون رشد را تحریک می کند.

حرکات کششی


6 – بلندتر شدن قد با حرکات کششی


برای بلندتر شد قد هیچ راهی بهتر از ورزش کردن نیست. بهتر است صبح خودتان را با چند ورزش کششی شروع کنید . بسته به میزان انعطاف پذیری و تمایل شما با انجام ورزش می توانید از تمرینات کششی ملایم تا شدید را انتخاب کنید. حداقل بیست دقیقه حرکات کششی انجام دهید که برای شما ساده تر است . شما با این کار بعد از مدتی از افزایش استقامت و ایمنی بدنتان شگفت زده خواهید شد .


7 – برای بلندتر شدن قد از بارفیکس استفاده کنید


آویزان شدن از میله هایی که حداقل 6 تا 8 فوت بالاتر از سطح زمین است یک راه عالی برای چند اینچ افزایش قد است . اگرچه اوایل ممکن است انجام این کار برایتان مشکل باشد اما به مرور زمان با تمرین بیشتر راحت تر خواهد شد . برای اینکه دستتان سر نخورد قبل از بارفیکس دستکش بپوشید . درحالیکه از بارفیکس آویزان شده اید پشت خودتان را خم نکنید . سعی کنید حداقل یک دقیقه در همان حالت بمانید و حداقل 10 دقیقه بارفیکس کنید و از مزایای این ورزش بهره مند شوید .


8 – برای بلندتر شدن قد دوچرخه سواری کنید


اگر فکر می کنید که دوچرخه سواری ورزش خسته کننده ای است اکنون دلیلی برای انجام آن خواهید داشت. ورزش های هوازی به شما کمک می کند تا عضلات گلوتال را تقویت کنید . دوچرخه سواری همچنین به شما کمک می کند که کالری بسوزانید , متابولیسم شما را بهبود می بخشد و به عنوان یک ورزش کششی عمل می کند که رشد قدی شما را تحریک می کند. با پشت صاف دوچرخه سواری کنید تا پاهای شما به صورت عمودی روی پدال قرار بگیرد و کشش بیشتری روی بدن و پاهای خودتان احساس کنید . برای اینکه بیشتر از دوچرخه سواری لذت ببرید و تنهایی تمرین نکنید می توانید به باشگاه دوچرخه سواری بروید و هر روز حداقل 45 تا 60 دقیقه دوچرخه سواری کنید.

بارفیکس


9 – برای بلندتر شدن قد سبک زندگی منظمی داشته باشید


رژیم غذایی نامناسب , خوردن غذاهای سنگین قبل از خواب و عدم فعالیت فیزیکی و ورزش می تواند به سلامتی شما آسیب بزند و در نتیجه مانع رشد شما شود . برای داشتن یک زندگی منظم برنامه ریزی کنید و از برنامه ریزی خودتان پیروی کنید تا همه نیازهای بدنی خودتان را برطرف کنید.


10 – بلندتر شدن قد با کفش های شگفت انگیز


اگر شما می خواهید فورا قد بلند شوید می توانید کفش هایی با پاشنه کاذب استفاده کنید , پدهای داخلی و پنهان این کفش ها چند اینچ قد شما را بلندتر می کنند بدون اینکه کسی متوجه شود . اگرچه این کفش ها در واقعیت قد شما را افزایش نمی دهند اما راه حل فری خوبی هستند.
اگر می خواهید قدتان بطور طبیعی بلند شود هر روز و به طور مرتب ورزش کنید و غذاهای سالم بخورید تا سلامت شما را تضمین کند . با انجام اینکار قطعا می توانید به نتایج شگفت آوری برسید . در کل با پیگیری موارد فوق در طول یک ماه حتما قد شما چند اینچ بلندتر خواهد شد پس ناامید نباشید!!

در این رابطه بیشتر بخوانید:

چگونه کودک قد بلند داشته باشیم ؟

9 ترفند ساده برای افزایش قد پس از 18 سالگی

چگونه قدمان را بلند کنیم ؟ 7 تکنیک طلایی برای افزایش سریع قد

divider

ترجمه توسط بخش سلامت

مجله دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.0 از 5 (43 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

۱ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

بهارک | ۳ سال پیش
دوستان بنظرم از مصرف آمپول و قرص برای افزایش قد پرهیز کنید من مصرفرکردم و هیچ نتیجه ای که ندیدم هیچ، عوارض وحشتناکی هم داشت اما با تمرینات کششی تونستم افزایش قد بدم
0
5

hits