دلگرم
امروز: پنج شنبه, ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۷ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۸ مارس ۲۰۲۴ میلادی
کپسول حصا.آ داروی ضد سرطان

فواید شگفت انگیز مصرف کپسول حصا.آ (HESA- A)

کپسول حصا.آ داروی ضد سرطان
10
زمان مطالعه: 6 دقیقه
کپسول حصا.آ (HESA- A)داروی طبیعی با منشأ گیاهی و دریایی دارای اثرات ضدالتهابی، آنتی اکسیدانی و محافظت سلولهای کبدی است و فاقد هرگونه عارضه جانبی می باشد.

معرفی کپسول ضد سرطان کپسول حصا.آ


کپسول حصا.آ (HESA- A)داروی طبیعی با منشأ گیاهی و دریایی دارای اثرات ضدالتهابی، آنتی اکسیدانی و محافظت سلولهای کبدی است و فاقد هرگونه عارضه جانبی می باشد. بنابر تحقیقاتی که در مجلات داخلی و ژورنالهای خارجی منتشر شده است، کپسول حصا آ در بهبود یا افزایش کیفیت زندگی بیماران سرطانی تأثیر اثبات شده دارد و با تأیید وزارت بهداشت توسط شرکت داروسازی اسوه تولید و بوسیله شرکت پخش رازی توزیع می شود.
شکل دارویی: قرص روکش دار

شرح مزایای مصرف کپسول حصا.آ

از جمله بیماری های صعب العلاج بیماری سرطان می باشد که علیرغم پیشرفتهای قابل توجه هنوز به راه اصولی و ارزشمندی در جهت درمان منتهی نشده است. بنابر این جای آن دارد که دارویی که عوارض نداشته باشد و یا از عوارض ناچیزی برخوردار باشد به دست آید.

  • در بیماریهای سرطان داروهای موجود علاوه بر این که درمان ناقص می کنند سلولهای سالم را نیز هدف قرار می دهند و به همین دلیل بیمار در حین درمان با داروهای موجود تحت فشار عوارض آن قرار دارد.
  • داروی HESA-A از جمله داروهای با منشاء بیولوژیک می باشد که ضمن موثر بودن روی سرطان عوارض چندانی ندارد و به همین دلیل گرایش پزشکان مجرب به سمت استفاده از این دارو سوق پیدا کرده است.
  • حصا.آ حاوی مواد معدنی و عناصر نادری همچون (Ti, V, Co, Cu, Sr, Ca, Mg, Mn, Ga, Cr, Zi,…) است که با مکانیسم اثر آنتی اكسیدانی و ضدالتهابی و با القاء آپوپتوزیس عمل می کند.
  • تحقیقات آزمایشگاهی (سلولی و حیوانی) و مطالعات بالینی متعددی بر روی HESA.A انجام شده است كه همگی حاكی از خواص ضد توموری، افزایش کیفیت زندگی بیماران سرطانی، نتایج مثبت درمانی و فاقد عارضه جانبی شناخته شده می باشد و موفق به اخذ مجوز تولید از وزارت بهداشت در سرطانهای متاستاتیک شده است.

در آزمایشات كشت سلولی و مدلهای حیوانی، این فرآورده تاثیرات بازدارنده واضحی بر رشد سلولهای توموری بدون تاثیر منفی بر روی سلولهای سالم داشته است. همچنین مطالعات حیوانی و بافت شناسی نشان داده است كه این فرآورده تا دوز 14000 میلی گرم/ کیلوگرم توكسیك نیست در حالیكه دوز درمانی آن در حدود 50 میلی گرم/ کیلوگرم می باشد .

رویکردهای علمی روز، حفظ یا افزایش کیفیت زندگی بیماران سرطانی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است، درحالیكه شیمی درمانی سیستمیك به عنوان یكی از روشهای درمانی غالبا ضمن کاهش مرگ و میر ، با موربیدیتی بالایی همراه است. داروی حصا.آ با منشأ طبیعی، گذشته از اثرات درمانی که می تواند داشته باشد، ابزاری برای بهبود شرایط و کیفیت زندگی بیمار است و در کاهش درد، افزایش اشتها، اصلاح عملکرد کبدی (کاهش آنزیمها) تاثیر ویژه دارد.

در حال حاضر نیز بنابر گزارشهای متعدد علمی و نمونه های موفق، اثرات این دارو بر بیماریهای با منشأ یا دخالت سیستم ایمنی مانند آسم، ایدز، پسوریازیس، هپاتیت، تاکایاسو، زخمهای مقاوم، دژنراسیون ماکولای چشم در حال تجربه و بررسی است.

حصا.آ

مواد تشکیل دهنده کپسول حصا.آ

کپسول حصا آ دارای منشأ طبیعی شاه میگو، زیره و کرفس می باشد. هر قرص به وزن 1265 میلی گرم دارای مادة مؤثره به مقدار 996 میلی گرم، شامل حداقل 6/0 میلی گرم آهن و 5 میلی گرم استرانسیوم است.

میزان و طول مصرف کپسول حصا.آ

  • روزانه 50-25 میلی گرم / کیلوگرم و دو بار در روز به شکل خوراکی، طبق دستور پزشک مصرف گردد.
  • کپسول حصا.آ با دوز درمانی ذکر شده از یک ماه تا سه ماه به صورت مداوم و سپس دوز نگهدارنده به صورت یک هفته در میان و حداقل هر ماه یک هفته، تا زمان لازم طبق نظر پزشک مصرف گردد.

زمان و روش مصرف کپسول حصا.آ

بهتر است کپسول حصا.آ نیم ساعت قبل از غذا مصرف شود. در صورتی که سابقه التهاب یا زخم معده وجود داشته باشد می تواند بعد از غذا و یا همراه با آن میل شود. بهتر است همزمان با مصرف کپسول حصا آ ، از خوردن مواد اسیدی مانند ترشی و ماست پرهیز شود و نوشیدن شربت عسل یا آب سیب طبیعی به جای این موارد توصیه می گردد.

موارد مصرف کپسول حصا.آ

  • کپسول حصا.آ می تواند باعث کاهش درد، افزایش اشتها، اصلاح و تعدیل آنزیم های کبدی و کنترل متاستازهای دوردست شود.
  • حسب بیمارانی که تا کنون وارد مطالعات شده اند، این دارو در موارد زیر قابل تجویز است: کنسرهای متاستاتیک مجرای صفراوی و کبدی، هماتوما، کنسرهای روده.ای و کولون، سینه، اوروژنیتال، سارکوماها و کارسینوماها.
  • توصیه می شود سایر درمان های بیمار قطع نشود و از کپسول حصا.آ به عنوان داروی مکمل استفاده گردد.

عوارض جانبی کپسول حصا.آ

عوارض جانبی خاصی در رابطه با کپسول حصا.آ مشاهده نشده است. در مواردی که بیمار زخم گوارشی خونریزی دهنده دارد، احتیاط در مصرف دارو با توجه به نظر پزشک ضروری است.

آزمایش سم شناسی:
برای بررسی عوارض جانبی و سمیت هر دارو آزمایشات سم شناسی بر روی آن ها انجام می شود که یکی از این آزمایشات بررسی اثر دارو بر موش آزمایشگاهی است. به طور خلاصه و طبق مقاله منتشر شده در این زمینه، کپسول حصا.آ با دوز تجویزی 5000 میلی گرم (5 گرم) در هر کیلوگرم وزن موش آزمایشگاهی به مدت 30 روز هیچ گونه اثر بیوشیمیایی، هماتولوژیک (خون شناختی) و آسیب بافتی نداشته است. با این حال گزارش شده که این نتایج بر اساس یک مطالعه تحت حاد بوده است و مطالعات مزمن (طولانی مدت) نیز در این باره ضروری است.

داروی حصا.آ

موارد منع مصرف کپسول حصا.آ


در مواردی که بیمار دارای سابقة سنگ کیسه صفرا و واریس مری و معده با منشأ کبدی است و یا زخم باز وسیع و خونریزی دهنده دارد، رعایت جانب احتیاط در مصرف کپسول حصا آ ضروری است و لازم است تحت نظر پزشک باشد.
در زمان حاملگی و شیردهی، تاکنون عوارض جانبی گزارش نشده است لیکن مصرف کپسول حصا آ در این شرایط با مسئولیت پزشک معالج است.


شرایط نگهداری دارو


کپسول حصا.آ را در دمای زیر 30 درجه سانتی گراد نگهداری نموده و از رطوبت حفظ نمایید.

تداخل دارویی کپسول حصا.آ

تداخل دارویی کپسول حصا.آ با داروهای دیگر مشاهده نشده است.

بسته بندی دارو: تعداد 40 عدد قرص روکشدار کپسول حصا.آ درون قوطی پلاستیکی در یک جعبه مقوایی بسته بندی شده است.

** هشدار و توجه جدی **
این مطلب با توجه به توضیحات سازنده و صرفا جهت اطلاع بازنشر شده و مجله دلگرم هیچگونه مسئولیتی در قبال ادعاهای سازنده و منبع این مقاله ندارد , برای تهیه هر نوع دارویی ( گیاهی یا غیره ) , ابتدا لازم است صحت مجوز سازمان غذا و دارو را در محصول مربوطه بررسی کنید.

همچنین در این رابطه بخوانید:

علائم و نشانه های سرطان روده را بشناسید

10 خاصیت معجزه آسا روغن سیر برای دیابت و سرطان

آیا زنان هم به سرطان پروستات مبتلا می شوند؟

divider

گردآوری توسط بخش سلامت

مجله دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
3.1 از 5 (10 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

۱ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

مرضیه | ۴ سال پیش
سلام
با توجه به اینکه این دارو دیگه تولید نمیشه جایگزین و یا مشابهش چی معرفی می کنید؟
0
2

hits