دلگرم
امروز: سه شنبه, ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ برابر با ۰۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۱۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
موارد مصرف و عوارض قرص لاغری آدیوس (Adios)
28
زمان مطالعه: 5 دقیقه
قرص آدیوس Adios یک محصول کاهش وزن گیاهی است که سازندگان آن ادعا می کنند یکی از موثر ترین محصولات کاهش وزن در بازار امروز است. نام این دارو نشان دهنده خداحافظی با چربیهای ناخواسته بدن است.

قرص لاغری آدیوس (Adios)

Adios یک محصول کاهش وزن گیاهی است که سازندگان آن ادعا می کنند یکی از موثر ترین محصولات کاهش وزن در بازار امروز است. نام این دارو نشان دهنده خداحافظی با چربیهای ناخواسته بدن است.
با این حال Adios در گروه قرص های رژیمی قرار می گیرد و به عنوان یک کمک کننده طبیعی لاغری شناخته می شود. بعید است آدیوس نتایج چشمگیر و حتی قابل توجهی را به ارمغان بیاورد، مگر اینکه کاربر به دنبال یک برنامه کاهش وزن با رژیم غذایی کم کالری سالم و ورزش باشد .بنابراین نباید به دنبال هیچ معجزه ای برای کاهش وزن بود که به تنهایی بتواند باعث تناسب اندام شما شود .


مکانیسم عمل قرص لاغری آدیوس

یکی از نکاتی که باید هرکسی برای استفاده از آدیوس در نظر داشته باشد این است که این قرص اساسا یک ملین است که در کنار کمک به کاهش وزن شما بر اساس ادعای شرکت سازنده آن قطعا عوارض جانبی دارد که مهمترین آنها اسهال است.علاوه بر این مصرف مداوم ملین می تواند خطرناک باشد و می تواند باعث مشکلات بهداشتی از قبیل کم آب بدن , ضعف و احساس خشکی بدن شود .


تاثیر آدیوس بر کاهش وزن


سازندگان آدیوس معتقدند که این قرصمی تواند متابولیسم را افزایش دهد و در کنار یک رژیم غذایی مناسب باعث کاهش سریع وزن شود. آنها همچنین ادعا می کنند که کاربران این قرص های رژیمی به دلیل بهبود کارایی دستگاه گوارش احساس بسیار خوبی خواهند داشت.
مواد تشکیل دهنده طبیعی موجود در آدیوس باعث شده است افرادی که به ترکیبات سایر قرص ها آلرژی دارند استفاده از آدیوس را ترجیح بدهند.
شرکت سازنده ادعا می کند که این قرص هیچ عوارض جانبی ندارد زیرا فقط یک ملین است و بهترین قرص کاهش وزن است که در بازار یافت می شود.

آدیوس


ترکیبات قرص لاغری آدیوس


عصاره درخت گردوی سفید , ریشه قاصدک برای تحریک اشتها , Boldo یک درخت همیشه سبز بومی شیلی است که بطور گسترده ای برای کاهش وزن به کار می رود این ماده همچنین همراه با ریشه قاصدک باعث دفع آب اضافی بدن با اثر دیورتیک شده و متابولیسم را کنترل می کند . عصاره خشک فوکوس – جلبک قهوه ای که در سواحل آفریقا یافت می شود و تاثیر مستقیمی روی متابولیسم و انباشته شدن چربی و سلولیت در بدن دارد.


طریقه مصرف قرص ادیوس


– نوشیدن آب زیاد همراه با مصرف قرص ادیوس
– مصرف این قرص ، بهتر است همراه با محصولات لبنی مانند ماست کم چرب باشد.
– مصرف موز، برای جبران کمبود چربی
– همراه با مصرف این قرص، بهتر است فعالیت بدنی هم داشته باشید. همچنین می توانید وعده های غذایی کم حجم مصرف کنید.
به خاطر داشته باشید استفاده از یک رژیم غذایی کم کالری و کم حجم و همچنین ورزش و فعالیت های بدنی، اثر دهی آن را بیشتر می کند.


دستور مصرف قرص ادیوس


– در بزرگسالان (۱۶ سال و بالاتر) و سالمندان، ۳ قرص در روز همراه با وعده های غذا مصرف شود.
– در هنگام مصرف قرص ادیوس به دوز توصیه شده، دقت کنید. در صورت فراموش کردن مصرف دوز بالای افزوده، توصیه نمی شود.


منع موارد مصرف قرص ادیوس

  • حساسیت به هر یک از مواد تشکیل دهنده
  • زنان باردار و یا شیرده
  • افراد زیر ۱۶ ساله

قرص آدیوس


عوارض جانبی قرص لاغری آدیوس

در زیر لیستی از عوارض قرص آدیوس آمده که می تواند ناشی از حساسیت به ترکیبات این قرص باشد. این لیست کامل نیست و می تواند عوارض دیگری نیز داشته باشد. برخی از عوارض شایع نیستند اما در صورت بروز می تواند خطرناک باشد. در صورت مشاهده هر یک از علائم زیر حتما به پزشک مراجعه کنید، مخصوصا اگر علائم پس از مدتی از بین نرفت.

  • اسهال
  • سوزش معده
  • مشکلات کبدی
  • سطح قند خون پایین
  • مسمومیت ید و فلزات سنگین
  • رقیق شدگی خون
  • ریزش مو

نکته: در صورت مصرف زیاد، قرص ادیوس می تواند عوارضی همچون بی اشتهایی عصبی را به دنبال داشته باشد.


تداخل دارویی قرص آدیوس

قرص لاغری آدیوس نیز مانند داروهای دیگر با برخی داروهای شیمیایی و گیاهی تداخل دارد. این تداخل ها می تواند عوارض جانبی را افزایش دهد و یا باعث عدم کارکرد مناسب دارو شود. برای جلوگیری از تداخل دارویی حتما مصرف هر گونه داروی شیمیایی و مکمل و داروی گیاهی را به پزشک خود اطلاع دهید. این دارو با داروهای نام برده در زیر تداخل دارد:

  • آسپرین
  • بیزاکودیل
  • کاسکارا
  • کلوپیدوگرل
  • کورتیکواستروئیدها
  • روغن کرچک

افرادی که قرص آدیوس را مصرف کرده اند در مورد بسیاری از عوارض جانبی مانند؛ گرفتگی معده، ضعف، تهوع و ریزش مو، شکایت داشته اند. بسیاری از این علائم مانند گرفتگی معده، حالت تهوع و غیره می توانند نشانه های اسهال باشند، اما ریزش مو به نظر غیرمعمول است.
ریزش مو می تواند به علت بروز هیپرتیروئیدی باشد . هیپرتیروئیدیسم همچنین به عنوان تیروئید شدید شناخته شده است که درنتیجه بالا رفتن بیش ازحد هورمون تیروئید است. عنصر اصلی آدیوس، Max Fucus است که حاوی ید بوده و تیروئید را برای تولید بیشتر هورمون تیروئید تحریک می کند. این تحریک تنها زمانی خوب است که شما دچار کم کاری تیروئید باشید.

** هشدار و توجه جدی **
این مطلب با توجه به توضیحات سازنده و صرفا جهت اطلاع بازنشر شده و مجله دلگرم هیچگونه مسئولیتی در قبال ادعاهای سازنده و منبع این مقاله ندارد , برای تهیه هر نوع دارویی ( گیاهی یا غیره ) , ابتدا لازم است صحت مجوز سازمان غذا و دارو را در محصول مربوطه بررسی کنید.

divider

ترجمه و گردآوری توسط بخش سلامت

مجله دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.0 از 5 (28 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

دیدگاه ها

اولین نفر برای ثبت دیدگاه باشید !


hits