دلگرم
امروز: جمعه, ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ برابر با ۱۸ رمضان ۱۴۴۵ قمری و ۲۹ مارس ۲۰۲۴ میلادی
فواید و مضرات پودر و کپسول گیاهی ترک اعتیاد دتای هندی
291
زمان مطالعه: 5 دقیقه
در پودر گیاهی دتای هندی گیاهان و قارچ‌هایی وجود دارد که شخص را کاملاً از وسوسه مواد مخدر رها می‌سازد.

دتای هندی چیست ؟

دتای هندی یک نوع ادویه کشور هند است که به‌عنوان بهترین داروی گیاهی ترک اعتیاد کشور هند ، چین ، مالزی ، بحرین ، شناخته‌شده است که نشاط و سرخوشی آن بسیار بالا و عوارضی ندارد و فاقد مواد مخدر و شیمیایی است . شرکت آریانا اولین واردکننده این دارو می‌باشد .هنگام درمان با دتای هندی کوچک‌ترین اثری از خماری - رعشه - عرق سرد – خمیازه بداخلاقی - بی‌حالی - رخوت و کم‌حوصلگی وجود ندارد .
هنگام درمان نیازی به بستری شدن نبوده و درمان کاملاً سرپائی و پنهانی صورت می‌گیرد .در پودر گیاهی دتا گیاه و قارچ‌هایی وجود دارد که شخص را کاملاً از وسوسه مواد مخدر رها می‌سازد. پودر گیاهی دتا در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین قیمت ممکن هر نوع اعتیاد را به‌راحتی وصف‌نکردنی درمان می‌کند.
پودر گیاهی دتای هندی وزن ازدست‌رفته و چهره پریشان بیمار از قبیل رنگ کبودی زیر چشم و روی لب و لاغری بدن و .. را طی چند روز بازسازی می‌کند . در پودر دتای هندی جلبک اسپرولینای تایلندی وجود دارد که بسیار نیروبخش و انرژی‌زا بوده و هنگام مصرف فعالیت روزانه چند برابر می‌شود. بعد از چهار روز از گذراندن دوره مصرف دتای هندی می‌توانید آزمایش اعتیاد را با خیال راحت انجام دهید و نتیجه این داروی معجزه‌آسا را ملاحظه فرمائید.


موارد مصرف پودر و کپسول دتای هندی

  • ترک اعتیاد به کراک
  • ترک اعتیاد به تریاک
  • ترک اعتیاد به هروئین
  • ترک اعتیاد به شیشه

مزایای مصرف پودر و کپسول دتای هندی

  • ایجاد تنفر نسبت به مواد مخدر ( هنگام استفاده از پودر از تمام مواد مخدر تنفر پیدا می‌کنید.)
  • هنگام درمان نیازی به بستری شدن نبوده و درمان کاملاً سرپائی و پنهانی صورت می‌گیرد.
  • در کپسول یا پودر دتای هندی گیاهی وجود دارد که شخص را کاملا از وسوسه مواد مخدر رها می سازد.
  • در کپسول یا پودر دتای هندی هیچ‌گونه مواد شیمیایی و یا مرفین و یا مشتقات آن وجود ندارد.
  • کپسول یا پودر دتا وزن ازدست‌رفته و چهره پریشان بیمار را طی چند روز بازسازی می‌کند.
  • کپسول گیاهی دتا بسیار نیروبخش و انرژی‌زا بوده و هنگام مصرف فعالیت روزانه چند برابر می‌شود.
  • کپسول یا پودر گیاهی دتای هندی بدن را از مواد مخدر سم‌زدایی می‌کند.

دتای هندی

دستور مصرف دتای هندی


روش اول : روزی 2 وعده هر وعده یک قاشق صبحانه خوری طوری که نه زیاده‌روی شود نه کم که خمار شوید مصرف باید طوری باشد که یک فرد عادی باشید. توجه داشته باشید که روز بعد از روز قبل حتی شده اگر یک سر سوزن کمتر مصرف کنید.
روش دوم روش بهتر می‌باشد: در این روش از پودر زردرنگ روز 2 قاشق چایی‌خوری داخل دوغ یا آب در 2 وعده ساعت 10 و ساعت 16 به‌اندازه هر باریک قاشق چایی‌خوری میل می‌کنید . اما در هر بار مصرف به همان اندازه از پودر سبز را داخل پودر زرد ریخته و پودر زرد را به هم می‌زنید تا پودر سبز مخلوط پودر زرد شود . برای مثال ( من یک بسته پودر زرد و یک بسته پودر سبز دارم اما فقط از پودر زرد مصرف می‌کند بعد مصرف به همان اندازه که از پودر زرد خورده‌ام به همان اندازه از پودر سبز را داخل پودر زرد کرده و پودر زرد را به هم می‌زنم در روزهای آینده جلو می‌رویم دیگر پودر سبز تمام‌شده و رنگ پودر زرد به رنگ سبز درآمده و در ادامه به‌صورت عادی باقی‌مانده را می‌خوریم ).

طول دوره درمان با دتای هندی

دوره دارو بین 20 تا 45 روز است که نیاز به استراحت ندارد حتی روز اول هم می‌توانید کارهای سنگین روزانه را انجام کپسول گیاهی دتا در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین قیمت ممکن هر نوع اعتیاد را به‌راحتی وصف‌نکردنی درمان می‌کند.

عوارض مصرف دتای هندی

در ایران معمولاً همانند دتای هندی نوع نامرغوب آن در دسترس عموم قرار می‌گیرد .اصل این قرص‌ها ساخت کشور چین بوده و از گیاهی بنام کراتوم به دست می‌آید و حاوی ماده‌ای بنام میتراگینین mitraginine است که اثرات شادی‌بخش و ضد اضطراب مشابه تریاک دارد.مصرف آن ظرف 5 تا 10 دقیقه اثر کرده و به انسان شادی می‌دهد و ذهن را آرام و بدن را فعال می‌کند و در ترک اعتیاد تریاک و متادون مصرف دارد.
ایجاد بی‌خوابی و بی‌اشتهائی می‌کند و در درمان افسردگی علاوه بر اعتیاد کاربرد دارد و مصرف آن همراه با ترامادول باعث مسمومیت حاد منجر به مرگ می‌شود زیرا با از کار انداختن آنزیم p450 در کبد سمیت ترامادول را افزایش داده باعث تشنج و مرگ می شود.

هشدار!

هرگز بدون مشورت با پزشک معالج و خودسرانه از هیچ‌یک از داروهای ترک اعتیاد استفاده نکنید .

** هشدار و توجه جدی **
این مطلب با توجه به توضیحات سازنده و صرفا جهت اطلاع بازنشر شده و مجله دلگرم هیچگونه مسئولیتی در قبال ادعاهای سازنده و منبع این مقاله ندارد , برای تهیه هر نوع دارویی ( گیاهی یا غیره ) , ابتدا لازم است صحت مجوز سازمان غذا و دارو را در محصول مربوطه بررسی کنید.

divider

تهیه شده توسط بخش سلامت

مجله دلگرم



این مطلب چقدر مفید بود ؟
4.0 از 5 (291 رای)  
توجه: مطالب پزشکی و سلامت مجله دلگرم ، از منابع معتبر داخلی و خارجی تهیه شده اند و صرفا جنبه اطلاع رسانی دارند ، لذا توصیه پزشکی یا درمانی تلقی نمی شوند ، چنانچه مشکل پزشکی دارید حتما برای تشخیص و درمان به پزشک یا متخصص مراجعه کنید.

۱۹ دیدگاه

شما هم می توانید نظرات خود را ثبت کنید

ناصرالدین شاه قاجار | ۲ ماه پیش
دوستان همدرد سلام خواستم تجربه خودمو به اشتراک بگذارم تا شاید به درد یک همدرد بخورد
اصولا داروهای ترک اعتیاد معجزه میکنند اما تقصیر خودمان هست که از موادی به مواد دیگه میپریم و از چاله به چاه میوفتیم چطور عرض کنم که مثلا کسی که سالها تریاک مصرف داشته براحتی میتواند با ب دو یا دتا ترک کند منتها باید تاوان سنگینی بدهد تمام نشئگی هایش باید از دماغش بریزد بیرون
داروی های ترک برای استفاده چند روز اول خماری هست که علائم را کمتر کند درد را کمتر کند نه اینکه کلا از بین ببرد اگر بیشتر از چهار پنج روز ادامه دهید یعنی مواد مصرفی را تعویض کردید و ترک نکردید
باید از دارو کمک گرفت نه اینکه مدام مصرف کرد و شکل اعتیاد را عوض کرد
برای ترک اعتیاد بهترین راه با تجربه من در داروهای ترک اینه که پنج روز از این دارو ها کمک گرفت اونم با دوز خیلی پایین که فقط کمی علائم ترک را قابل تحمل کند وگرنه بخای مثل قبل نشئه بشی پس دنبال ترک نباشی بهتره چون موفق نمیشی و محصولات جدید را به سبد خرج جیبت اضافه میکنی
خدایا ما را از چنگال اعتیاد نجات بده که بزرگترین ناجی هستی امین
1
9
کورش | ۴ سال پیش
دتا همون برگ گیاه کراتوم هست از خانواده قهوه بومی تایلند و مالزی و اون اطراف اینکه ۱۴ ماده مختلف داره تو ایران اضافه میکنن ک البته عموشون گرمه ولی ماده اصلیش همون برگ کراتومه و ربطی به چین و هند نداره فقط باید طبق دستور مصرف بشه اگه بیش یک ماه مصرف کنید مثلما اعتیاد آوره ولی راهی بسیار خوب برا تست دادنه البته اگه تو ۱۲ گانه میتراگینین نشون نده .
3
15
ح | ۴ سال پیش
باسلام آقایون بنده تریاک میکشم میخام بزارم کنار هر داروئی که بگید مصرف کردم همشون بدرد نمیخورن خماری و درد دارن خاهشن اگه کسی واقعا این دتای هندی رو درست مصرف کرده و به ترک واقعی رسیده به من هم بگه چجوری و چگونه و اصل انرا از کجا تهیه باید کرد و خوبه یا نه؟ دوست همدرد
10
31
پاسخ ها:
محسن | ۳ سال پیش
سلام دوست عزیز من الان سه ماه دتا مصرف مصرف میکنم یک عدد کپسول نارنجی صبح یه عدد کپسول نارنجی شب،به شدت الان وابستش شده ام شب ها همش کابوس می بینم خشکیت شدید دارم استخوان صورتم زده بیرون از شدت لاغری قبلا ها اصلا اینطوری نبودم حتی با وجود اعتیاد به ترامادول،ولی باز به نظرم از متادون و ب۲که استفاده کرده ام بهتره
13
13
ارش ۴سال پاکی | ۳ سال پیش
سلام از روش حجامت برو جلو بهترجواب میده البته قبلش تو اینترنت روش حجامت رابخون
3
9
سعید | ۴ سال پیش
من اومدم ترامادول با دتا بزارم کنار الان باید به چیزی پیدا کنم دتارو بتونم ترک کنم.عین بقیه مواداس گول نخورین.اعتیاد داره عواض ترک بدی ام داره همین الان کف پام گر گرفته چون روزی سه تا میخوردم الان دوتا کردم چهار روزه اینم بزارم کنار غلط بکنم دیگه چیزی مصرف کنم
6
25
A | ۴ سال پیش
هرکس یه چیزی می ندازه توش. مادون یا ترامادول و هرچیز دیگه ای که جلوی دستشون باشه.
اعتیاد هم داره.
2
14
مرتضی | ۴ سال پیش
هرکی میگه دتای هندی عوارض نداره گوه خورده من خودم س ماه مصرف کردم بعد مصرف قطع کردم باور کنید جر خوردم مثل بقیه چیزهای هست که وابستگی شدید داره اول مصرفم بعد یه هفته شروع کردم به وزن کم کردن و روز به روز بیحال تر میشدم خلاصه جونم واستون بگه ترک کردنش خیلی سخته.
4
34
کیان قادری | ۴ سال پیش
با سلام و عرض خسته نباشید گاه تو سایت های مختلف دیده میشه که داخل کپسول های دتا ترامادول و چند تا چیز دیگر است که باعث نارسایی های بدن از جمله از کار افتادن کلیه میشه خواستم ببینم چطور میشود اصل بودن دارو را. از فیک بودن تشخیص داد با تشکر
8
8
پاسخ کارشناس:
تنها راه تشخیص داروی های معتبر ، برچسب سیب سلامت و بارکد دارویی است
پاسخ ها:
مهدی | ۲ سال پیش
سلام،روزی 5گرم پودردتامیخورم کلیه دردشدیدوکاهش وزن پیداکنم،عزیزان همدردیاکارشناسان لطفاکمکم کنید؟ممنون
1
11
جمال | ۴ سال پیش
سلام و ادب
از کجا میشه تهیه کرد لطفا راهنمایی بفرمایید
14
12
پاسخ ها:
ابراهیم | ۴ سال پیش
باسلام،چطورمیشه اصل داروی دتا راتهیه کردممنون
18
22
ناصر | ۵ ماه پیش
سلام من اصلشوآشنا دارم ازاونورمیارن اگه اصلشومصرف کنیدسمت هیچ موادی نمیریدپرانرژی جوون وشادابیدولی به اندازه
3
12
رضا | ۵ سال پیش
سلام ایا دتا در تست اعتیاد مثبت نشان میده
9
18
پاسخ ها:
فراز | ۴ سال پیش
خیر نشان نمیدهد. بعد از چهار یا پنج روز منفی میشه
9
10
مجید | ۵ سال پیش
آیاموقع مصرف کردن دتا مشروب هم میشه خورد؟ضرر نداره؟
13
7
پاسخ ها:
فرامرز | ۳ سال پیش
ممنون دکی اینو خودمون هم میدونیم شما بفرمایید از کجا تهیه کنیم
4
19
مهدی | ۵ سال پیش
سلام خدمت دوستان ایا وابستگیم داره این داروی گیاهیه دتا بثیا نه
3
26
پاسخ ها:
Www.eee.ir | ۳ سال پیش
تورو خدا نخورین که بدبخت میشین
4
65

hits